iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor diegene die de Mobistar website met de iPhone 4 bekendmaking niet hebben gezien......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat zou hij wel niet kosten, als je er gewoon mee zou kunnen bellen?
|
|
|||
|
|||
ben ik blij dat ik hem al 2 weken in gebruik heb ,veel succes voor zij die moeten aanschuiven enz..
|
|
|||
|
|||
Vele MC weten nog steeds niet of ze vrijdag iPhone 4 binnen hebben.
uit betrouwbare bron!!!
|
|||
|
|||
het is al jaren bekend dat het in Belgie niet is toegestaan om telefoons te voorzien van een simlock. Hoevaak moet dit nog verteld worden. Lees eerst eens wat posts door.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is het trouwens zo dat als er een mobistar inschrijfactie komt op bv 28 juli dat die zelfs voor de reservaties van de Mobi Centers gaat die er nu al staan? Denk t wel toch
|
|
|||
|
|||
Dit is voor de Nederlanders die in Belgie een telefoon willen kopen.
Richt je ogen niet op Mobistar die zullen voor 99% enkel aan belgen verkopen omdat ze bij de nederlanders verder niets kunnen verdienen. Er zijn genoeg andere shops die de iphone ook verkopen en die het niet uitmaakt of je nederlander of belg bent. Doorzoek het forum en je vind die andere shops wel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mobistar rules tijdens de release. Toch? |
|
|||
|
|||
Ik heb ook net naar de plaatselijke Mobistar center gebeld en dit hebben ze mij ook verteld.. ik zou toch niet voor Mobistar willen werken hoor.. die laat hun personeel nogal in de steek..
|
|
|||
|
|||
idd, wil je op dag van release een phone, dan is mobistar je beste kans, ongeacht vanwaar je komt. Al is is die kans miss wel kleiner voor een ndl dan voor een belg. Maar dat heb je ook zelf voor een groot stuk in de hand. Ik snap al die nederlanders niet die hier zeggen dat ze naar antwerpen zullen rijden. Als ik ndl was, was dat de laatste plaats waar ik zou gaan staan. Als je toch de verplaatsing wil doen naar belgie, rij dan ten minste nog een uurtje verder door, richting binnenland. In antwerpen met 50 ndls samen gaan staan in de rij lijkt me geen goeie beslissing
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor iedereen op dit forum (incl mezelf) mag de iphone release dan wel een hoogdag zijn, voor de doorsnee mobistar verkoper is het een gsm als een ander en ze hebben bijgevolg weinig voeling met wat er leeft in de early adopters group die sinds maanden/weken, meerdere keren per dag, alle evoluties volgen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
haha, aan mij zei de verkoopster dat er maar 10 binnenkomen waarvan er slechts 6 verkocht zullen worden, aan diegene die er het eerst staan... we spreken elkaar tegen, dus wsl maken ze ons gewoon wat wijs |
|
|||
|
|||
Ik las net iets heel interessant in de Standaard (voor de niet-wetende nederlanders, een kwaliteitskrant zoals het AD en NRC), ik citeer;
Citaat:
100% zeker dat hetzelfde nu met Mobistar aan de hand is. Apple speelt dit goed. |
|
|||
|
|||
Citaat:
dat zei een verantwoordelijke van een MC mij ook, appel houdt mobistar heel erg in de gaten, er mag geen informatie lekken, als dat het geval is, moet mobistar zich verantwoorden en kunnen zijn hun exclusief contract verliezen.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus eigenlijk is er op vrijdag 30 juli genoeg voorraad bij de Apple Premium Resellers en de Mobistar Centers?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maar als Apple dit met de iPad doet, dan ook bij de iPhone 4
|
|
||||
|
||||
Ik ga vrijdag gewoon naar een Mobistar winkel over de grens. Welke moet ik nog kijken.
Denk dat als je daar op de stoep staat en zegt dat je er een paar wil kopen ze niet moeilijk doen, vooral niet als je als eerste bent!
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|