iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pieterjanvh Bedoel je dan effectief het scherm om je gegevens in te voeren voor het betalen? Of het scherm waarop je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ok, bedankt voor de snelle reactie
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
30/7 besteld rond de middag, volgens de verkoper was ik de eerste op de wachtlijst voor een 32G, 9/8 nog eens gaan polsen, plots was ik 10de? Nuja, vergissen is menselijk, maar vandaag 17/8 nog eens gebeld en nu sta ik op plaats 18??? Go figure! Welk toestel had jij besteld? |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om als Nederlander via Mobistar te bestellen via hun website? Zal wel niet zeker?
|
|
|||
|
|||
ik heb een gereserveerd/besteld op 26 juni. ze trachtten me eerst af te wimpelen door te zeggen: "nu al? en we weten zelf de release datum nog niet" waarop ik zei: "ahzo? ik wel, 28-30 juli" De verkoper zweeg direct en haalde een boekje boven waarin hij mijn gegevens en bestelling noteerde. Sta momenteel 3e voor 32 gb in MC Waregem. Ik wacht dus ook nog altijd, begin meer en meer te denken dat die lijsten toch niet zo strikt gevolgd worden...
|
|
|||
|
|||
ik sta al bijna een week 1ste in sint joris winge voor de 32gb en nog steeds niets gehoord. Hoop vandaag toch eindelijk hem te hebben.
Sta op de lijst sinds release. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mobistar center Ieper heeft sinds vorige week tot nu geen levering gekregen en sta dus bijgevolg nog steeds 8e. Zal volgens mij zeker twee weken wachten zijn argh
|
|||
|
|||
Mobistar izegem. Maandag achtend aan de deur gewacht op goed geluk. De zaakvoerder daar zei dat we het op goed geluk moesten proberen. Want de winkel legde namelijk geen lijst aan omdat dit in roeselare gebeurde
|
|
|||
|
|||
Ik sta er ook 4de voor de 32gb... Khoop dat ik hem vandaag nog heb... Laat gij mij iets weten als ge hem hebt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bij mij hetzelfde, ga wel straks nog een langs naar MC. Je weet maar nooit...
|
|
|||
|
|||
Bwa denk dat er geen vast leveringsuur is hoor. Die vrachtwagens doen wellicht gewoon een bepaalde route van Mobistarshops aan, dus het kan zijn dat sommigen in de voormiddag krijgen, anderen in de namiddag. Sowieso gaan ze ook niet metéén als die toestellen er zijn al direct iedereen zitten opbellen he. Die toestellen moeten eerst intern in het systeem enz geplaatst worden. Als ze vervolgens even een rustiger moment hebben in de winkel, zullen ze de 'gelukkigen' wel contacteren. Ze gaan klanten in de winkel zeker niet laten wachten omdat wij hier op onze iPhone zitten te wachten
|
|
|||
|
|||
Voor de gene die zich in Brussel begeven: Deze morgen waren er nog enkele 16gb te koop
In de Apple center in de nieuwstraat van Brussel. Ook nog enkele Ipads. |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|