iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er al zekerheid over die levering vrijdag? En zo niet, hoe weet je die leveringen dan van MM in Antwerpen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Levering
Is er al zekerheid over die levering vrijdag? En zo niet, hoe weet je die leveringen dan van MM in Antwerpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het dankzij onze Nederlandse vrienden is dat de stock in het Antwerpse groter is dan elders in het land.
Hoe groter de vraag, hoe groter het aanbod... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist gebeld, begin volgende week ging de iPhone 4 16GB terug binnen komen, binnen 2 weken de iPhone 4 32GB. Ik vroeg wat ze juist bedoelen met het begin van de week maar dat kon ze niet vertellen, maandag dus best even bellen want het kan evengoed pas dinsdag zijn dat ze opnieuw binnenkomen.
|
|
|||
|
|||
Zonet bij Mobistar in Waregem geweest. De verkoper kon mij daar in alle eerlijkheid zeggen dat hij in de eerste 2 weken maar 6 toestellen ontvangen heeft. Ik sta nu nummer 13 op de wachtlijst. Maar terug een abonnement proberen aansmeren om voorgenomen te worden.
In week 3 had hij wel meer toestellen ontvangen maar hij kon mij niet zeggen hoeveel precies. Hij zei dat ik 3 weken ging moeten wachten maar volgens mij zullen er de volgende leveringen ook terug meer toestellen beschikbaar komen. |
|
|||
|
|||
bedoel je dan enkel de iphone 4 16 GB of zijn er vandaag toch 32 GB beschikbaar in MM Antwerpen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Trotse bezitter van een iPhone 4 geworden vanmorgen
|
|
|||
|
|||
dat was omstreeks 10u50
Tuurlijk, maar het blijft illegaal en misbruik maken van de situatie. Dat is net zoals je bij de bakker een brood gaat kopen en je er verplicht beleg moet bijkopen, anders kan je geen brood kopen. Laatst gewijzigd door GyZmo; 11-08-10 om 14:25. |
|
|||
|
|||
haha oke ik moet nog simkaar thebben
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net bij M* Huidevetter geweest en heb het er nu wel helemaal mee gehad. Voor de derde keer een andere uitleg gehoord. Nu verwachten ze plots enkele weken geen leveringen meer. Toen ik vroeg waarom er dan bij MediaMarkt wel vlot toestellen verkrijgbaar waren, terwijl zij toch de 'exclusieve' verdeler zijn in België, kwam er niets zinnigs meer uit. Maar voorschot (helft van de prijs!) teruggeven...? No way. De dag dat ik m'n iPhone er ga afhalen, zal ook de laatste dag zijn dat ze me daar nog binnen zien.
|
|
||||
|
||||
Ingeval iemand interesse heeft, ik heb gemerkt dat er op de web site van Krefel ook melding wordt gemaakt van de iPhone 4 16GB.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In plaats van een beetje geduld te hebben |
|
|||
|
|||
Citaat:
Test aankoop: Test-Aankoop, Toegangscontrole tot de Site |
|
|||
|
|||
Ik vertrek volgende week woensdag voor enkele dagen naar België, Hasselt om precies te zijn (voor een goed festival moet je tenslotte in België zijn ). Nu wil ik graag het nuttige met het aangename combineren en van de gelegenheid gebruik maken om een iPhone 4 te kopen. Is er wellicht iemand die mij kan adviseren hierin? ik heb namelijk begrepen dat het in Hasselt heel moeilijk wordt om zonder reservering een iPhone te kopen?
Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ging normaal eens binnen springen in Deinze om te vragen hoe het daar zat met de iphone4 maar zo een volk dat daar binnen was man niet te doen zal voor ne andere keer zijn maar ik vermoed dat ze daar wel met een wachtlijst werken zoals vorige jaren
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|