iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoelaat ga je daar al staan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoelaat ga je daar al staan?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Raar dat ik geen accessoire moest kopen... Achja h
et is een zalig machientje |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik hoop 7 uur hier weg te rijden, zonder file zijn we er dan kwart voor 9 maar waarschijnlijk is er wel file? ik heb geen idee want ken de route verder niet.
Dus misschien nog maar iets eerder vertrekken en dan kunnen we gewoon nog even relax ergens zitten ofzo. Zolang ik maar een iPhone 4 in handen krijg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Idd. Ik heb er vanmorgen eentje gekocht in de MM Antwerpen zonder dat ik er iets moest bij nemen. Moesten ze mij verplicht hebben om er iets bij te nemen dan had ik hem gewoon niet gekocht. Echt ongelooflijk zo'n praktijken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb er 2 meegenomen. 1 voor een collega. Moest wel een accessoire erbij kopen, doordat ik er 2 mocht meenemen niet moeilijk gedaan en het goedkoopste gekocht
|
|
|||
|
|||
Ik zie dat de voorraad best kan verschillen. Bij mobistarwinkels kun je ze kopen en ook bij de mediamarkt merk ik. Wat is de prijs bij de MM? ook 639?
Kan ik evt met iemand meerijden een deze weken? Ik kom dan wel naar een NS station dichtbij of op de weg en wil evt vervoerskosten betalen bij succes Laatst gewijzigd door gosat; 10-08-10 om 23:30. |
|
|||
|
|||
Als je morgenochtend bij de MediaMarkt Antwerpen voor de deur staat kan je er een kopen. Anders is het wachten tot er meer leveringen komen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
nogsteeds wachtende vanuit maasmechelen.. 20e op 32 gb lijst...
|
|
|||
|
|||
Ben van plan om a.s. vrijdag een iPhone 4 32GB te gaan scoren bij MediaMarkt in Antwerpen. Maar hopen dat ze er dan weer zijn.
Voor mij wel een hele reis maar heb het er graag voor over als ik met eentje naar buiten kan wandelen. Hoe zit het met de voorraad, krijgen ze dagelijks nieuwe aangeleverd? |
|
||||
|
||||
Hmm ze hebben de website aangepast! Duidelijker is het in ieder geval niet als je de contactinformatie wilt weten
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net 1 gaan ophalen in MM Antwerpen. Er waren er nog maar een paar meer over...
Wel wansmakelijk dat je verplicht bent om er een accessoire bij te kopen. Dit zijn gewoon illegale verkoopspraktijken en maken misbruik van de koper die perse die iphone wil hebben. |
|
|||
|
|||
je kan ook gewoon weg wandelen, je beslist zelf!
|
Er zijn 28 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 28 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|