//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door memento__mori ff status update leveringen Vanden Borre. Ik heb het in een afbeelding gezet is iets duidelijker. Datums zijn telkens de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2741  
Oud 07-08-10, 20:53
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memento__mori Bekijk bericht
ff status update leveringen Vanden Borre.

Ik heb het in een afbeelding gezet is iets duidelijker.
Datums zijn telkens de verwachte datums, onderaan hoeveel er reeds in bestelling staan sinds vandaag.



Nu duurt het weer even voor ik terug moet werken, dus updates zullen wat dat betreft wel achterwege blijven...

ah nice!

Hoe groot schat je de kansen in dat ik maandag met een iphone buitenstap. Stond op nr 3 van de lijst. Komen ze maandag zeker binnen dan?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2742  
Oud 07-08-10, 20:54
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Hiernet naar Mobistar Center in Anderlecht (Westland) gegaan, eerst was de leverdatum 1 maand maar toen ze wisten dat ik mobistarklant ging worden hadden ze er één op voorraad van iemand die niet was komen opdagen.

Maar ik ben echt superblij met de iphone!
  #2743  
Oud 07-08-10, 20:55
hydimail hydimail is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hydimail Bekijk bericht
Iets bekend over de leveringen bij Mobistar Mol, Geel en Herentals??
Niemand info??
  #2744  
Oud 07-08-10, 21:00
memento__mori memento__mori is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 27
Standaard


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk bericht
ah nice!

Hoe groot schat je de kansen in dat ik maandag met een iphone buitenstap. Stond op nr 3 van de lijst. Komen ze maandag zeker binnen dan?
Als je 3e was, zou die vrijdag binnengekomen moeten zijn in depot (net zoals de mijne) en die wordt maandag op de vrachtwagen naar jou Vanden Borre winkel gezet. Hoe laat die levering is, hangt af van winkel tot winkel, maar ze zullen je opbellen van zodra ie er is.
  #2745  
Oud 07-08-10, 21:07
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

ah zalig!
Dus ik kan maandag een telefoontje verwachten van VDB!
  #2746  
Oud 07-08-10, 21:15
bdr bdr is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 125
Standaard

Zie ik dat goed dat er op 19 augustus meer dan 100 iPhones binnenkomen?
  #2747  
Oud 07-08-10, 21:16
Tendi Tendi is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Kempen, Belgie
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hydimail Bekijk bericht
Iets bekend over de leveringen bij Mobistar Mol, Geel en Herentals??
Mijne is er ook besteld (Mobistar Geel, 32gig). Ben er vrijdag langs geweest en de kerel wou echt niks kwijt. Ze hebben een man of 300 op de wachtlijst staan zei hij. Ik zou volgens de kerel bij wie ik gereserveerd heb ergens rond plaats 40 in de lijst staan. Geen idee hoeveel er daar al zijn binnengekomen en verdeling 16/32 gig.

Nu goed, is vlak bij mijn werk, ik ga ze daar nog wel wat irriteren de komende dagen en weken.
  #2748  
Oud 07-08-10, 21:19
iPhone4's schermafbeelding
iPhone4 iPhone4 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jkuifje Bekijk bericht
Waar heb je die adapter gekocht? Ik heb mijn adapter zelf gemaakt.
Een tijdje geleden op ebay, ik dacht dat komt nog van pas !


Laatst gewijzigd door iPhone4; 07-08-10 om 21:21.
  #2749  
Oud 07-08-10, 21:33
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jkuifje Bekijk bericht
Waar heb je die adapter gekocht? Ik heb mijn adapter zelf gemaakt.

Ik heb de mijne hier besteld
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41528
  #2750  
Oud 07-08-10, 22:14
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tendi Bekijk bericht
Mijne is er ook besteld (Mobistar Geel, 32gig). Ben er vrijdag langs geweest en de kerel wou echt niks kwijt. Ze hebben een man of 300 op de wachtlijst staan zei hij. Ik zou volgens de kerel bij wie ik gereserveerd heb ergens rond plaats 40 in de lijst staan. Geen idee hoeveel er daar al zijn binnengekomen en verdeling 16/32 gig.

Nu goed, is vlak bij mijn werk, ik ga ze daar nog wel wat irriteren de komende dagen en weken.
Bij inschrijving (5 juli) was ik 100ste voor de 3 winkels (Geel, Mol, Herentals) samen, nu krijg ik enkel als reactie "Wij houden u op de hoogte wanneer uw toestel binnengekomen is" ...
  #2751  
Oud 07-08-10, 22:18
memento__mori memento__mori is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bdr Bekijk bericht
Zie ik dat goed dat er op 19 augustus meer dan 100 iPhones binnenkomen?
yup ;-)
maar is natuurlijk nog steeds onvoldoende voor alle bestellingen...
  #2752  
Oud 07-08-10, 22:39
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Dan zou ik na de 19e (dat is een donderdag) mijn telefoontje kunnen ophalen. Denk je dat als ze de 19e in depot komen (als dat doorgaat natuurlijk) de phone zaterdag in de winkel op te halen is? Dan probeer ik die zaterdag de 21e vrij te houden en anders ben ik die maandag de 23e toevallig ook vrij

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memento__mori Bekijk bericht
yup ;-)
maar is natuurlijk nog steeds onvoldoende voor alle bestellingen...
  #2753  
Oud 07-08-10, 22:48
memento__mori memento__mori is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Dan zou ik na de 19e (dat is een donderdag) mijn telefoontje kunnen ophalen. Denk je dat als ze de 19e in depot komen (als dat doorgaat natuurlijk) de phone zaterdag in de winkel op te halen is? Dan probeer ik die zaterdag de 21e vrij te houden en anders ben ik die maandag de 23e toevallig ook vrij
Als ze effectief donderdag binnenkomen is de kans groot dat ie vrijdag in de winkel ligt, anders maandag (geen levering op zaterdag)
  #2754  
Oud 07-08-10, 22:52
MrGizMo MrGizMo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hydimail Bekijk bericht
Niemand info??

In Mol kreeg ik te horen dat het nog 2 maanden zou duren, in de winkel. Maar mijn vriendin had al opgemerkt dat ze tegen belgen toch andere dingen zeggen, die kon snel een telefoontje verwachten :/

Citaat:
Beste,
De i-phone 4 werd beperkt geleverd op 30 juli.
Echter de eerste leveringen zullen voor reservaties zijn.
U kan deze uiteraard reserveren, echter dien ik u mede te delen dat er reeds tal van reservaties zijn voor onze 3 winkels dus ik verwacht een wachttijd van +/- 2 maanden.
Graag indien u had willen reserveren al uw gegevens even door te geven.

MVG
Dit kreeg ik via de mail
  #2755  
Oud 07-08-10, 23:25
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Gaaf! Ik zal ze vrij houden in mijn agenda :-D
Ga gelijk mijn mams bellen want ik ga met haar samen, doen we na het ophalen een dagje Antwerpen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memento__mori Bekijk bericht
Als ze effectief donderdag binnenkomen is de kans groot dat ie vrijdag in de winkel ligt, anders maandag (geen levering op zaterdag)
  #2756  
Oud 07-08-10, 23:39
rvbcrs rvbcrs is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard

Nou eindelijk is het dan zover! Mijn pa had gisteren naar de FNAC in Antwerpen gebeld en gevraagd of ze daar nog iPhones op voorraad hadden. De FNAC medewerker vertelde dat er een aantal 16GB iPhones waren binnengekomen en dat als we er vroeg zouden zijn we er gegarandeerd 2 mee konden nemen.

Goed ik om 5 uur opgestaan, naar mijn pa gereden en vandaar door naar Antwerpen. We kwamen daar om 9:15 uur aan en zijn even een broodje gaan eten in de stad, naast de Mobistar in de Huidevetterstraat. Toen het 10 uur was besloten we om het toch voor de zekerheid ook even bij de Mobistar te vragen, we waren er nu toch en je weet maar nooit! Helaas de jongen achter de balie zei vrijwel direct toen we de drempel over waren: "we hebben geen iPhone 4's". Met de vaart erin zijn we toen naar de FNAC gegaan. Toen we daar aankwamen vroegik de verkoper enigzins angstig... Hebben jullie ook iPhones (4)?? ja hoor zei de verkoper snel, terwijl hij nog met een klant aan detelefoon was. We wachten heel even tot hij was uitgebeld. Nadat hij had opgehangen zei hij: iPhones, ja even kijken.. Die hebben we, maar alleen met verzekering! We keken hem verbaast aan en vertelde hem dat we uit Nederland kwamen en dus niets aan de verzekering zouden hebben.. Ook hadden we de avond ervoor gebeld en was ons niets verteld over een verzekering!?

Om de iPhones mee te krijgen moesten we 90€ extra betalen per persoon, we hebben echt van alles geprobeerd om ze zonder mee te krijgen maar helaas ze wilden er niets van weten. We zijn toen nog zo'n beetje heel Antwerpen doorgeweest, maar nergens een iPhone 4 te bekennen. We hadden toen twee opties, door rijden naar Parijs om ze daar te halen, of bukken bij de kassa en ons laten naaien voor 2 keer 90€. Uiteindelijk hebben we maar besloten om voor het laatste te gaan aangezien het al laat begon te worden en we eigenlijk allebij een beetje genoge begonnen te krijgen van het achter iPhones aan jagen.

We hebben er een lichte kater aan over gehoden, immers gingen we voor de 32 GB en zonder verzekering, maargoed.. Ik zit nu heerlijk met mijn nieuwe speeltje te spelen!
  #2757  
Oud 07-08-10, 23:47
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvbcrs Bekijk bericht

Om de iPhones mee te krijgen moesten we 90€ extra betalen per persoon, we hebben echt van alles geprobeerd om ze zonder mee te krijgen maar helaas ze wilden er niets van weten. We zijn toen nog zo'n beetje heel Antwerpen doorgeweest, maar nergens een iPhone 4 te bekennen. We hadden toen twee opties, door rijden naar Parijs om ze daar te halen, of bukken bij de kassa en ons laten naaien voor 2 keer 90€. Uiteindelijk hebben we maar besloten om voor het laatste te gaan aangezien het al laat begon te worden en we eigenlijk allebij een beetje genoge begonnen te krijgen van het achter iPhones aan jagen.
Waar was deze €90 voor bedoeld? Je kon geen verzekering afsluiten aangezien je uit Nl kwam. Kreeg je accesoires daarvoor in de plaats?
  #2758  
Oud 07-08-10, 23:56
rvbcrs rvbcrs is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Waar was deze €90 voor bedoeld? Je kon geen verzekering afsluiten aangezien je uit Nl kwam. Kreeg je accesoires daarvoor in de plaats?
Nee was het maar zo'n feest, we moesten verplicht een 90 euro kostende diefstal en schade verzekering afsluiten.. een verzekering die waardeloos is voor Nederlanders.. omdat, tja de verzekering alleen voor Belgen is. Dus geen verzekering, wel 90 euro lappen...

Eigenlijk hebben we dus nu een 16Gb iphone 4 voor de prijs van een 32Gb.. maargoed, ik ga er verder maar niet meer over nadenken.

Laatst gewijzigd door rvbcrs; 07-08-10 om 23:57. Reden: Typos
  #2759  
Oud 08-08-10, 00:00
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvbcrs Bekijk bericht
Nee was het maar zo'n feest, we moesten verplicht een 90 euro kostende diefstal en schade verzekering afsluiten.. een verzekering die waardeloos is voor Nederlanders.. omdat, tja de verzekering alleen voor Belgen is. Dus geen verzekering, wel 90 euro lappen...

Eigenlijk hebben we dus nu een 16Gb iphone 4 voor de prijs van een 32Gb.. maargoed, ik ga er verder maar niet meer over nadenken.
is dit wel legaal...
  #2760  
Oud 08-08-10, 00:01
AndyVP AndyVP is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Sint-Niklaas
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvbcrs Bekijk bericht
Nou eindelijk is het dan zover! Mijn pa had gisteren naar de FNAC in Antwerpen gebeld en gevraagd of ze daar nog iPhones op voorraad hadden. De FNAC medewerker vertelde dat er een aantal 16GB iPhones waren binnengekomen en dat als we er vroeg zouden zijn we er gegarandeerd 2 mee konden nemen.

Goed ik om 5 uur opgestaan, naar mijn pa gereden en vandaar door naar Antwerpen. We kwamen daar om 9:15 uur aan en zijn even een broodje gaan eten in de stad, naast de Mobistar in de Huidevetterstraat. Toen het 10 uur was besloten we om het toch voor de zekerheid ook even bij de Mobistar te vragen, we waren er nu toch en je weet maar nooit! Helaas de jongen achter de balie zei vrijwel direct toen we de drempel over waren: "we hebben geen iPhone 4's". Met de vaart erin zijn we toen naar de FNAC gegaan. Toen we daar aankwamen vroegik de verkoper enigzins angstig... Hebben jullie ook iPhones (4)?? ja hoor zei de verkoper snel, terwijl hij nog met een klant aan detelefoon was. We wachten heel even tot hij was uitgebeld. Nadat hij had opgehangen zei hij: iPhones, ja even kijken.. Die hebben we, maar alleen met verzekering! We keken hem verbaast aan en vertelde hem dat we uit Nederland kwamen en dus niets aan de verzekering zouden hebben.. Ook hadden we de avond ervoor gebeld en was ons niets verteld over een verzekering!?

Om de iPhones mee te krijgen moesten we 90€ extra betalen per persoon, we hebben echt van alles geprobeerd om ze zonder mee te krijgen maar helaas ze wilden er niets van weten. We zijn toen nog zo'n beetje heel Antwerpen doorgeweest, maar nergens een iPhone 4 te bekennen. We hadden toen twee opties, door rijden naar Parijs om ze daar te halen, of bukken bij de kassa en ons laten naaien voor 2 keer 90€. Uiteindelijk hebben we maar besloten om voor het laatste te gaan aangezien het al laat begon te worden en we eigenlijk allebij een beetje genoge begonnen te krijgen van het achter iPhones aan jagen.

We hebben er een lichte kater aan over gehoden, immers gingen we voor de 32 GB en zonder verzekering, maargoed.. Ik zit nu heerlijk met mijn nieuwe speeltje te spelen!
wanneer had gij gebeld want ik had vrijdag rond 5 uur savonds gebeld en toen zeiden ze dat er geen iphones binnen waren en ze ook niet wisten wanneer deze gingen binnenkomen : S

Laatst gewijzigd door AndyVP; 08-08-10 om 00:10.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.