iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door memento__mori ff status update leveringen Vanden Borre. Ik heb het in een afbeelding gezet is iets duidelijker. Datums zijn telkens de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
ah nice! Hoe groot schat je de kansen in dat ik maandag met een iphone buitenstap. Stond op nr 3 van de lijst. Komen ze maandag zeker binnen dan? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hiernet naar Mobistar Center in Anderlecht (Westland) gegaan, eerst was de leverdatum 1 maand maar toen ze wisten dat ik mobistarklant ging worden hadden ze er één op voorraad van iemand die niet was komen opdagen.
Maar ik ben echt superblij met de iphone! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je 3e was, zou die vrijdag binnengekomen moeten zijn in depot (net zoals de mijne) en die wordt maandag op de vrachtwagen naar jou Vanden Borre winkel gezet. Hoe laat die levering is, hangt af van winkel tot winkel, maar ze zullen je opbellen van zodra ie er is. |
|
|||
|
|||
ah zalig!
Dus ik kan maandag een telefoontje verwachten van VDB! |
|
|||
|
|||
Zie ik dat goed dat er op 19 augustus meer dan 100 iPhones binnenkomen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu goed, is vlak bij mijn werk, ik ga ze daar nog wel wat irriteren de komende dagen en weken. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb de mijne hier besteld http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41528 |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan zou ik na de 19e (dat is een donderdag) mijn telefoontje kunnen ophalen. Denk je dat als ze de 19e in depot komen (als dat doorgaat natuurlijk) de phone zaterdag in de winkel op te halen is? Dan probeer ik die zaterdag de 21e vrij te houden en anders ben ik die maandag de 23e toevallig ook vrij
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In Mol kreeg ik te horen dat het nog 2 maanden zou duren, in de winkel. Maar mijn vriendin had al opgemerkt dat ze tegen belgen toch andere dingen zeggen, die kon snel een telefoontje verwachten :/ Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gaaf! Ik zal ze vrij houden in mijn agenda :-D
Ga gelijk mijn mams bellen want ik ga met haar samen, doen we na het ophalen een dagje Antwerpen |
|
|||
|
|||
Nou eindelijk is het dan zover! Mijn pa had gisteren naar de FNAC in Antwerpen gebeld en gevraagd of ze daar nog iPhones op voorraad hadden. De FNAC medewerker vertelde dat er een aantal 16GB iPhones waren binnengekomen en dat als we er vroeg zouden zijn we er gegarandeerd 2 mee konden nemen.
Goed ik om 5 uur opgestaan, naar mijn pa gereden en vandaar door naar Antwerpen. We kwamen daar om 9:15 uur aan en zijn even een broodje gaan eten in de stad, naast de Mobistar in de Huidevetterstraat. Toen het 10 uur was besloten we om het toch voor de zekerheid ook even bij de Mobistar te vragen, we waren er nu toch en je weet maar nooit! Helaas de jongen achter de balie zei vrijwel direct toen we de drempel over waren: "we hebben geen iPhone 4's". Met de vaart erin zijn we toen naar de FNAC gegaan. Toen we daar aankwamen vroegik de verkoper enigzins angstig... Hebben jullie ook iPhones (4)?? ja hoor zei de verkoper snel, terwijl hij nog met een klant aan detelefoon was. We wachten heel even tot hij was uitgebeld. Nadat hij had opgehangen zei hij: iPhones, ja even kijken.. Die hebben we, maar alleen met verzekering! We keken hem verbaast aan en vertelde hem dat we uit Nederland kwamen en dus niets aan de verzekering zouden hebben.. Ook hadden we de avond ervoor gebeld en was ons niets verteld over een verzekering!? Om de iPhones mee te krijgen moesten we 90€ extra betalen per persoon, we hebben echt van alles geprobeerd om ze zonder mee te krijgen maar helaas ze wilden er niets van weten. We zijn toen nog zo'n beetje heel Antwerpen doorgeweest, maar nergens een iPhone 4 te bekennen. We hadden toen twee opties, door rijden naar Parijs om ze daar te halen, of bukken bij de kassa en ons laten naaien voor 2 keer 90€. Uiteindelijk hebben we maar besloten om voor het laatste te gaan aangezien het al laat begon te worden en we eigenlijk allebij een beetje genoge begonnen te krijgen van het achter iPhones aan jagen. We hebben er een lichte kater aan over gehoden, immers gingen we voor de 32 GB en zonder verzekering, maargoed.. Ik zit nu heerlijk met mijn nieuwe speeltje te spelen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Eigenlijk hebben we dus nu een 16Gb iphone 4 voor de prijs van een 32Gb.. maargoed, ik ga er verder maar niet meer over nadenken. Laatst gewijzigd door rvbcrs; 07-08-10 om 23:57. Reden: Typos |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door AndyVP; 08-08-10 om 00:10. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|