iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Is er in Antwerpen op de Keyserlei nog voorraad in de Mobistar of Mediamarkt? Bij de Mobistar niet, in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
In Aalst zijn er momenteel 'maar' 200 toestellen gereserveerd ben ik zonet te weten gekomen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hopelijk heb je hem snel wel raar dat een grote stad zo weinig leveringen heeft? ik veronderstel dat Mobistar Center in Mechelen toche en grote is
|
|||
|
|||
iemand die weet hoeveel man er op de lijst staan van roeselare.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
is het mogelijk om als nederlander ook bij bijv mobistar hasselt een iphoner achter telate legge, of moet je gewoon stom geluk hebben met als je daar komt dat er dan 1 is?.
Als NLer kan ik namelijk niet bestellen, tenmisnte niet zover ik weet. en ik heb ook geen vrieden of familie in belgie wonen zodat ik die als bestel adres kan gebruiken. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag in Namen bij een mobistar geweest, die wachtte ook nog op de iPhone 4. Maar hij haalde er wel zelf een uit zijn broek
Ben hier nu in die regio op vakantie. Nog tips van mensen waar ik hier in de buurt het beste kan scoren? |
|
|||
|
|||
Ben net even gaan horen in de M* winkel Antwerpen Huidevetter. Er waren sinds de release nog 3 32GB's binnengekomen, over 16GB geen informatie.
|
|
||||
|
||||
Ik sta nu in Apple store Louvre en heb 6x 32GB
Straks ff sightseeiing..... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat zijn er net zoveel als aan de APR van hasselt werden geleverd. Dat is echt schandalig.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ff status update leveringen Vanden Borre.
Ik heb het in een afbeelding gezet is iets duidelijker. Datums zijn telkens de verwachte datums, onderaan hoeveel er reeds in bestelling staan sinds vandaag. Nu duurt het weer even voor ik terug moet werken, dus updates zullen wat dat betreft wel achterwege blijven... |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|