//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Claudia Ik heb daarjuist ook gebeld naar Roeselare en daar zeiden ze dat ze er geen meer binnen hadden. Op den ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2641  
Oud 06-08-10, 15:24
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Claudia Bekijk bericht
Ik heb daarjuist ook gebeld naar Roeselare en daar zeiden ze dat ze er geen meer binnen hadden. Op den duur weet je toch niet meer wie je moet geloven en wat je moet geloven.
het is verschrikkelijk bij mobistar. elke winkel heeft een andere versie van het verhaal en meestal heeft zelfs verkoper 1 van winkel X een andere versie dan verkoper 2 van winkel X
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2642  
Oud 06-08-10, 15:26
Pouillie Pouillie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door syren Bekijk bericht
Heb net naar MC Roeselare gebeld. Ze hadden er geen en zeiden dat ze er volgende week terug gingen hebben.

Weet iemand waar je nog een iPhone 4 kan vinden in West-Vlaanderen?
Woensdag zeiden ze tegen mij in Phone House Roeselare dat ze eind deze week een levering verwachten.
  #2643  
Oud 06-08-10, 15:27
Pouillie Pouillie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Claudia Bekijk bericht
Ik heb daarjuist ook gebeld naar Roeselare en daar zeiden ze dat ze er geen meer binnen hadden. Op den duur weet je toch niet meer wie je moet geloven en wat je moet geloven.

Woensdag verteleden ze mij in Phone House Roeselare dat ze eind deze week een levering verwachten. Misschien daar eens proberen.
  #2644  
Oud 06-08-10, 15:29
Claudia Claudia is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dotter Bekijk bericht
het is verschrikkelijk bij mobistar. elke winkel heeft een andere versie van het verhaal en meestal heeft zelfs verkoper 1 van winkel X een andere versie dan verkoper 2 van winkel X
Met de iPhone 3G waren er helemaal geen problemen. Op voorhand besteld, de dag dat hij uitkwam gaan halen. Helemaal geen probleem. Nu inschrijven via de site op de nieuwsbrief, geen mail krijgen om te bestellen, helemaal niks. En ben dan al jaren klant bij Mobistar. Vind het er echt over nu.
  #2645  
Oud 06-08-10, 15:32
Pouillie Pouillie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dotter Bekijk bericht
het is verschrikkelijk bij mobistar. elke winkel heeft een andere versie van het verhaal en meestal heeft zelfs verkoper 1 van winkel X een andere versie dan verkoper 2 van winkel X
Inderdaad, Toen ik woensdag mijn Iphone had gekocht in Media Markt Roeselare waren de Micro Sim kaarten niet meegeleverd. Dus vertelde de vriendelijke dame van Media Markt me dat ik gewoon moest langs gaan in het Mobistar Center en daar een Micro Sim moest vragen.

Toen ik aankwam in het Mobistar Center in Roeselare weigerde de eerste verkoper mij een Micro Sim te geven omdat ik mijn Iphone daar niet had gekocht. Dus ging ik terug naar buiten en belde ik terug naar de dame van Media Markt. Zij vertelde me dat ze dit helemaal niet mogen weigeren en dit tegen de wet is.

Dus ging ik terug naar binnen in het mobistar center en vertelde mijn verhaal aan verkoper 2. Hij belde naar zijn 'chef' en die vertelde hem dat hij de micro sim wel mocht mee geven. Dus heb ik uiteindelijk na lang aandringen hem toch gekregen.
  #2646  
Oud 06-08-10, 15:36
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

en ik ben nog altijd benieuwd wanneer ik mijn iPhone uit Maasmechelen nou krijg..
sta 20e voor de 32 gb of 20e totaal.. dat weet ik niet, wat deknen jullie? (toen.. week geleden)
  #2647  
Oud 06-08-10, 15:37
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pouillie Bekijk bericht
Inderdaad, Toen ik woensdag mijn Iphone had gekocht in Media Markt Roeselare waren de Micro Sim kaarten niet meegeleverd. Dus vertelde de vriendelijke dame van Media Markt me dat ik gewoon moest langs gaan in het Mobistar Center en daar een Micro Sim moest vragen.

Toen ik aankwam in het Mobistar Center in Roeselare weigerde de eerste verkoper mij een Micro Sim te geven omdat ik mijn Iphone daar niet had gekocht. Dus ging ik terug naar buiten en belde ik terug naar de dame van Media Markt. Zij vertelde me dat ze dit helemaal niet mogen weigeren en dit tegen de wet is.

Dus ging ik terug naar binnen in het mobistar center en vertelde mijn verhaal aan verkoper 2. Hij belde naar zijn 'chef' en die vertelde hem dat hij de micro sim wel mocht mee geven. Dus heb ik uiteindelijk na lang aandringen hem toch gekregen.
zowaar nog eens het bewijs van mijn theorie
wat sommige verkopers je soms kunnen wijsmaken is toch wel schandalig.

maar nu vraag ik mij af. als je een gewoon los toestel van iphone 4 bij mobistar koopt, krijg je daar dan gratis een micro-sim van hen bij?
ik zit bij proximus en denk dat ik daar zal blijven. ik ga dus gewoon mijn simkaart omruilen in een microsim bij hen. maar krijg ik ook gewoon een microsimkaart mee van mobistar?? dit is zo onduidelijk voor mij
  #2648  
Oud 06-08-10, 15:39
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dotter Bekijk bericht
zowaar nog eens het bewijs van mijn theorie
wat sommige verkopers je soms kunnen wijsmaken is toch wel schandalig.

maar nu vraag ik mij af. als je een gewoon los toestel van iphone 4 bij mobistar koopt, krijg je daar dan gratis een micro-sim van hen bij?
ik zit bij proximus en denk dat ik daar zal blijven. ik ga dus gewoon mijn simkaart omruilen in een microsim bij hen. maar krijg ik ook gewoon een microsimkaart mee van mobistar?? dit is zo onduidelijk voor mij
Tuurlijk niet. je krijgt alleen een micro sim van mobistar mee als je ook een abbo bij mobistar hebt.. anders moet je zelf voor een micro sim zorgen (in jou geval dus) gewoon even naar proximus lopen en vragen om de mogelijkheden
  #2649  
Oud 06-08-10, 15:39
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
en ik ben nog altijd benieuwd wanneer ik mijn iPhone uit Maasmechelen nou krijg..
sta 20e voor de 32 gb of 20e totaal.. dat weet ik niet, wat deknen jullie? (toen.. week geleden)
ik heb mij iphone 32GB maandag 02/08 besteld in mobistarcenter gent in veldstraat. ik stond 12de op de lijst. wanneer denken jullie dat ik hem in ontvangst mag nemen? één dezer dagen of toch wel geduld hebben tot begin september? ik persoonlijk denk het laatste
  #2650  
Oud 06-08-10, 15:42
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
Tuurlijk niet. je krijgt alleen een micro sim van mobistar mee als je ook een abbo bij mobistar hebt.. anders moet je zelf voor een micro sim zorgen (in jou geval dus) gewoon even naar proximus lopen en vragen om de mogelijkheden
ok bedankt. nadat ik verschillende artikels las begon ik altijd maar te twijfelen. merci om dit definitief voor me op te lossen
ik was toch al van plan om gwn naar proximus te gaan. naar het schijnt kan je daar gratis ruilen van sim naar micro-sim.
mobistar is niet echt mijn ding met al die foefjes en geklungel
nu kan het ook zijn dat proximus niet veel beter is maar die hebben geen rechten voor de verkoop van de iphone.

Laatst gewijzigd door dotter; 06-08-10 om 15:44.
  #2651  
Oud 06-08-10, 15:44
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dotter Bekijk bericht
ok bedankt. nadat ik verschillende artikels las begon ik altijd maar te twijfelen. merci om dit voor me op te lossen
ik was toch al van plan om gwn naar proximus te gaan. naar het schijnt kan je daar gratis ruilen van sim naar micro-sim.
mobistar is niet echt mijn ding met al die foefjes
nu kan het ook zijn dat proximus niet veel beter is maar die hebben geen rechten voor de verkoop van de iphone.
Dat verschilt per provider, de ene doet het kostenloos, de ander knipt het bij (dat kan ook, gewoon je eigen simkaart kleiner knippen) en bij de ander moet je 10 euro betalen en krijg je een nieuwe micro sim.. gewoon even proximus informeren en het is duidelijk voor Mobistar hoef je alleen maar voor je iPhone te zijn. verder niet
  #2652  
Oud 06-08-10, 15:46
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
Dat verschilt per provider, de ene doet het kostenloos, de ander knipt het bij (dat kan ook, gewoon je eigen simkaart kleiner knippen) en bij de ander moet je 10 euro betalen en krijg je een nieuwe micro sim.. gewoon even proximus informeren en het is duidelijk voor Mobistar hoef je alleen maar voor je iPhone te zijn. verder niet
ik ben niet echt iemand die is aangelegd voor zo'n simkaart te knippen
ik ben 2m dus de simkaart is voor mij al zo klein

gwn ff proximus binnenwandelen. zal desnoods wel 10 euro betalen maar normaal is het gratis voor een klant
  #2653  
Oud 06-08-10, 15:49
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pouillie Bekijk bericht
Toen ik aankwam in het Mobistar Center in Roeselare weigerde de eerste verkoper mij een Micro Sim te geven omdat ik mijn Iphone daar niet had gekocht. Dus ging ik terug naar buiten en belde ik terug naar de dame van Media Markt. Zij vertelde me dat ze dit helemaal niet mogen weigeren en dit tegen de wet is.
Ik vind het maar raar dat een Mobistar verkoper je geen micro simkaart wilt geven, ook al ben je Mobistar klant of niet. Stel dat je een andere gsm had gekocht die ook microsim nodig heeft, zou hij je dan ook die microsim weigeren ?
  #2654  
Oud 06-08-10, 15:59
ThomasG ThomasG is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Heeft er iemand nog een update over M* Antwerpen Huidevetter? Ik sta er 6e voor een 32G, maar heb er niets meer van gehoord en kan ze ook niet bereiken...

Alvast bedankt voor de info!
  #2655  
Oud 06-08-10, 16:01
Pouillie Pouillie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buffelkneer Bekijk bericht
Ik vind het maar raar dat een Mobistar verkoper je geen micro simkaart wilt geven, ook al ben je Mobistar klant of niet. Stel dat je een andere gsm had gekocht die ook microsim nodig heeft, zou hij je dan ook die microsim weigeren ?
Ik had de Iphone daar niet gekocht maar wel in Media Markt en daarom wilde hij mij geen micro sim geven. Ik kon er moeilijk daar één kopen als ze hem niet binnen hebben hé!
  #2656  
Oud 06-08-10, 16:02
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasG Bekijk bericht
Heeft er iemand nog een update over M* Antwerpen Huidevetter? Ik sta er 6e voor een 32G, maar heb er niets meer van gehoord en kan ze ook niet bereiken...

Alvast bedankt voor de info!
ik zou gewoon blijven bellen tot wannneer je ze aan de lijn hebt. het kan zijn dat ze allemaal in gesprek waren (misschien zelfs met elkaar)
  #2657  
Oud 06-08-10, 16:08
Donat Donat is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dotter Bekijk bericht
ik zou gewoon blijven bellen tot wannneer je ze aan de lijn hebt. het kan zijn dat ze allemaal in gesprek waren (misschien zelfs met elkaar)
Daarnet 7 min aan het bellen naar Mobistar center Leuven eer ze wouden oppakken, en wat doen ze dan, openemen en direct terug in haken...

Ik kan er niet van over wat voor een on proffesioneel gedrag zoiets is, dat is voor elke andere privé zaak toch onbegrijpelijk....
  #2658  
Oud 06-08-10, 16:10
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donat Bekijk bericht
Daarnet 7 min aan het bellen naar Mobistar center Leuven eer ze wouden oppakken, en wat doen ze dan, openemen en direct terug in haken...

Ik kan er niet van over wat voor een on proffesioneel gedrag zoiets is, dat is voor elke andere privé zaak toch onbegrijpelijk....
dat is wel zeer onproffesioneel.. ik vind het gewoon grof, onaanvaardbaar en zéér onrespectvol. ik zou eens bellen naar de klachtendienst. als ze daar tenminste antwoorden...
  #2659  
Oud 06-08-10, 16:21
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pouillie Bekijk bericht
Ik had de Iphone daar niet gekocht maar wel in Media Markt en daarom wilde hij mij geen micro sim geven. Ik kon er moeilijk daar één kopen als ze hem niet binnen hebben hé!
Ik bedoel eerder op het feit of het toch nie uitmaakt waar je je gsm hebt gekocht, zelfs zonder gsm zouden ze je een (nieuwe) microsim moeten geven.
  #2660  
Oud 06-08-10, 16:49
c3k c3k is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

NIET te geloven die mobistar winkels...
In oostende nog nooit geen iPhone 4 binnen gehad..
In Gent wachtlijst van maximum 15 man...
In Brugge geen wachtlijst gewoon binnen lopen en hopen dat er 1 is..
En In Roeselare wachtlijst van redelijk lang maar moet je voorschot betalen van 100 euro
Tjezus wat the ***
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:41.