iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Donat Waar was dit dan als ik vragen mag ?? Ik heb de indruk dat er een hele nieuwe lading vandaag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Doen ze bijna allemaal. Gewoon de M* afwandelen en vragen om te reserveren en welke positie je krijgt. Zoek eentje waar je snel aan de beurt ben. Als je op plaats 160 komt, dan kan je beter ff doorlopen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet dat ze er ergens 6 in voorraad hebben, waarvan 4 voor de manager. Dit mag ook niet. Dus kan eigenlijk gewoon zeggen dat ze hem wel moeten verkopen, en dat ze anders hun werk kwijt zijn, want daarvoor kunnen ze ontslagen worden. Ik heb de mijne al, maar probeer nog voor iemand anders ene te kopen. En vriendelijk zijn ze tegenwoordig ook niet meer bij Mobistar. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kom er net vandaan en daar zeiden ze tegen iedereen die het wou weten dat ze een paar vrije toestellen hadden, ik kon er zelfs direct nog een meedoen moest ik willen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
pfff, heb me vrijdagochtend 30/07 op lijst laten zetten bij m* kleerkoperstraat/rue des fripiers in brussel. laten niets weten, ook geen info als je er langsgaat.
|
|
|||
|
|||
ik belde net naar mobistar roeselare met de vraag of er is geleverd. dat klopt, maar toen hij vernam dat ik geen mobistarklant ben, zei de verkoper: 'die toestellen zijn voor wie heeft gereserveerd via de site van mobistar'. pas achteraf gerealiseerd dat dat niet kan, want die worden toch thuis geleverd. of ben ik verkeerd?
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog Iphones beschikbaar in de MM in Antwerpen?
|
|
|||
|
|||
Gaat er iemand in West-Vlaanderen deze namiddag een iPhone 4 halen (zonder reservering)? Zo ja, zou leuk zijn moest je er een 2e kopen zodat ik hem kan overkopen
Alvast bedankt
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
men kan online zelfs niet eens meer bestellen en toen het wel nog kon ging dit ook voor niet-mobistarklanten.. de enige mogelijkheid om nog te bestellen is volgens mij gewoon naar een mobistarcenter. ikzelf ben als proximusklant naar zo'n center geweest in gent en heb daar mijn bestelling geplaatst. ben nu 12de op de lijst. volgens de wet op koppelverkoop in belgie mag men de iphone wel via koppelverkoop verkopen maar men moet het toestel ook los beschikbaar maken. Laatst gewijzigd door dotter; 06-08-10 om 15:15. Reden: onvolledigheid |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb net naar MC Roeselare gebeld. Ze hadden er geen en zeiden dat ze er volgende week terug gingen hebben.
Weet iemand waar je nog een iPhone 4 kan vinden in West-Vlaanderen? |
|
|||
|
|||
mijn advies: bel elke mobistarwinkel in je buurt op met de vraag of je er een kan kopen/bestellen. vraag er ook bij op welke plaats je dan komt? 14 of 39.. dan kan je bekijken waar je het beste een koopt/besteld.
|
|
|||
|
|||
Ik heb daarjuist ook gebeld naar Roeselare en daar zeiden ze dat ze er geen meer binnen hadden. Op den duur weet je toch niet meer wie je moet geloven en wat je moet geloven.
|
Er zijn 33 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 33 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|