iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door AndyVP mss interessant voor mensen die naar London gaan : Zaterdag opent de nieuwe Apple Retail Store aan Covent Garden. Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
2500 wow
hier is een filmpje van de winkel : op het einde zie je een "muur" vol met Ipads en hier bij mobistar kunnen ze het al niet meer aan met 50 orders Laatst gewijzigd door AndyVP; 05-08-10 om 20:03. |
|
|||
|
|||
Is er toevallig iemand op het forum die een iPhone heeft besteld in beveren-waas,
en die daar informatie over heeft ? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik stond op 17, en nu er al 12 zijn verkocht (en voor er wat positiever tegenaan te kijken ) sta ik op nummer 5. Jij? |
|
|||
|
|||
Citaat:
ja de verkoper daar zelf vind ik heel erg vriendelijk tegenover wat de meesten hier vertellen over andere mobistar centers |
|
|||
|
|||
Citaat:
Welja, als er al 12 iPhones zijn geleverd, gingen die zowiso naar mensen op de lijst. Ik was vorige week bij de release gaan horen hoeveel hij er had gekregen, dat waren er 10. Hij vertelde me dan dat er deze week vrijdag of zaterdag (soms leveren ze na sluitingsuur) wrs gingen binnen zijn. Nu had ik hier op het forum ontdekt dat de meeste Centers al dinsdag en woensdag leveringen hadden gekregen. Dus woensdag naar Beveren gegaan en idd, hij had een levering van 2 iPhones. 't Is natuurlijk nu de vraag, wist hij op voorhand dat er vrijdag (morgen) NOG een levering ging zijn en heeft hij mij de 'meest waarschijnlijke' dag van beschikbaarheid gegeven, of kwam de levering gewoon vroeger (vorige woensdag) en moeten we wachten tot volgende week? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat ik morgen nog eens ga bellen of langs ga. Ik heb wel vernomen dat hij dinsdag/woensdag alleen 32 GB had binnen gekregen en geen enkele 16 (terwijl ik 16 heb besteld). Maar dat ze na sluitingsuur leveren wist ik niet . Achja we kunnen alleen maar hopen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook een 16Gb besteld (sorry ;-)) Het ambetante is dat er mensen op de lijst voor een 32Gb ook opgebeld worden met de mededeling dat er iPhones zijn, 32Gb of 16Gb. Dus iemand die bijvoorbeeld volgende week op plaats 14 staat voor een 32Gb, kan een 16Gb komen halen als hij echt al een iPhone wil. In het beste geval komen er idd morgen terug een paar binnen (2-3 16Gb's zouden al genoeg moeten zijn voor mij om er eentje te bemachtigen, ALS de 32Gb bestellingen niet toehappen natuurlijk) Anyway, hij mag me bellen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus stel, hij krijgt er 4 binnen, belt hij naar de eerstvolgende op de lijst om te vragen of hij erom komt (eender welk hij op dat moment binnen heeft), dan de volgende enz... De 0 bij het telefoonnummer zal hij wel ingetikt hebben, maar z'n Excellblad zal op valuta hebben gestaan, waardoor de eerste 0 wegvalt Bij mij begint het met 32..... ipv 0032... |
|
|||
|
|||
Ik stond in Mol in het begin 16e voor een 32GB, en momenteel zijn er blijkbaar nog maar drie wachtenden voor me. Dat wil dus zeggen dat er zo'n 10-15 stuks van de 32GB geleverd zijn tot nu toe. Ik hoop dat er morgen weer een levering is, dan zal mijne er normaal gezien wel bij zijn.
|
|
|||
|
|||
pfff ... , dit kan nu toch niet ! waarom geven ze enkel aan mobistar iphones , en ook niet aan switch en apple stores enzo :s
|
|
|||
|
|||
Omdat Mobistar de exclusieve invoerder is voor de iPhone.. (Hun contract loopt wel bijna af, maargoed)
Mobistar geeft eerst voorraad aan hun eigen winkels, wat ergens ook logisch is, de rest gaat naar de Resellers (Switch e.a.). |
|
|||
|
|||
Je moet naar een OFFICIEEL MOBISTAR CENTER gaan, en niet een zelfstandige dealer die er wel zo uit ziet, maar geen officiële is! In Mechelen zeiden ze, in het Antwerpse: Mechelen, Tunrhout, Antwerpen, Wijnegem (nog ene dacht ik, maar ben ik vergeten)
Bij die winkels krijgen ze sowieso elke week toestellen binnen en zijn correcte opvolglijsten! |
|
|||
|
|||
Net geweest.. geen nieuwe levering vandaag...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|