iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Zelfde dag besteld, zelfde dag gekregen ;-) Leuk als er een familielid in gsm winkel werkt :-p...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zelfde dag besteld, zelfde dag gekregen ;-) Leuk als er een familielid in gsm winkel werkt :-p
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag bij Krefel Turnhout een 16 gb gereserveerd. Volgens de verkoper kan ik hem pas begin oktober verwachten. Volgende week naar Londen. Eens kijken of er daar ergens voorraad is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Mijn iPhone4 16GB gisteren opgehaald.
Zes dagen geleden gereserveerd bij Krëfel en kon er 2 meenemen, aanrader dus |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
pff ik begin het hier wel wat beu te worden. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben echt wel blij voor degenen onder jullie die na een week of zelf enkele dagen hun iPhone hebben.
Maar ik wacht dus al sinds 30 juli op mn iPhone die ik toen smiddags in een mobistar center (Aalst) besteld heb. Is mobistar nu echt zo achterlijk om niet eerst snel even hun eigen mobi centers waar de wachtlijsten zo groot zijn enkele grote ladingen iPhones te geven of zit hiet meer achter. Heb al meerdere malen naar Aalst willen bellen, maar als je dan eindelijk binnen geraakt en vraagt of ze even tijd hebben te controleren op welke plaats je nu eigenlijk staat leggen ze de telefoon zomaar af... Mijn geduld begint nu wel op te raken. |
|
|||
|
|||
Zelf ook gereserveerd op 30 Juli (stond bij de eerste 10 aan de deur).
Blijkbaar wordt er geen rekening mee gehouden. Enkel als je van plan bent een abonnement te nemen krijg je voorrang, anders kan je net zo goed bij een Krefel,MM of Vdb reserveren, veel meer kans om 1 te krijgen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb op 3 wachtlijsten gestaan en nu opeens binnen 6 dagen afhalen, je moet dus een beetje geluk hebben. Laatst gewijzigd door WDS001; 17-09-10 om 23:22. Reden: Dit is geen Te Koop topic. |
|
|||
|
|||
Vandaag zat het dan toch mee.
Na mijn teleurstellend telefoongesprek met Mobistar winkel waar ik op 30 Juli gereserveerd had en ze mij nog steeds niet konden vertellen wanneer ik het toestel mocht verwachten belde ik eens naar Colba in Wetteren. Daar hadden ze nog 1 32GB toestel over, ben er naartoe gereden betaald en meegenomen. Was wel 25euro duurder maar ik was het wachten beu en gunde zelfs de M* mijn geld niet meer. |
|
|||
|
|||
Recente info voorraad België iphone4
Nog iemand positief nieuws overde voorraden in België te melden?
Van de week bij 7 Mobistars geweest but no luck yet... |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de indruk dat er in Aalst en omstreken niet veel geleverd is. Veel mensen van de streek staan al lange tijd op wachtlijsten, maar er werden maar een paar mensen bediend.
Ik vind dat het nu maar eens tijd is dat heel Belgie een beetje voorraad krijgt, en alle wachtlijsten wegwerkt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dinsdag14 gebeld naar roeselare en vrijdag 17 hadden ze er een 10 tal binnen dus vlug naar ginder en heb er 1 tje van 32gb
|
|
|||
|
|||
Ja, klopt dat zeiden hun inderdaad, ze doen het dan ook alleen op bestelling en met voorschot.
|
|
|||
|
|||
Vrijdag en zaterdag allerlei winkels bezocht om een iPhone4 te bemachtigen. In de Saturn in Wilrijk hadden ze een demotoestel, het was dan ook de eerste keer dat ik een iPhone4 in handen had. Helaas was het een niet geactiveerd toestel en dus kun je er behalve "slide to unlock" en "emergency call" niets mee doen.
Uiteraard hadden ze nergens een toestel op voorraad, en kunnen ze nergens zeggen hoe lang de wachttijd bedraagt. Uiteindelijk heb ik besteld bij Krefel in Dendermonde. Ik was nog nooit een Krefel winkel binnengeweest en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Vriendelijke mensen, eerlijk over de leveringstermijnen (namelijk dat ze daar niets zinnigs over kunnen voorspellen), proberen je geen Android toestel aan te smeren Ze zitten zelf vreselijk verveeld met het feit dat ze slechts zo weinig toestellen binnen krijgen. Het probleem ligt echt bij Apple hebben ze mij verzekerd, ze kunnen/willen niet voldoende leveren. Krefel levert ook de micro-sim kaartjes (uit voorraad) dus niet nodig om apart nog eens bij de provider langs te gaan. Ik mag gerust regelmatig bellen om te horen hoe het staat met de levering, hetgeen ik dan ook wekelijks zal doen |
|
||||
|
||||
Heb ook bij krefel Turnhout besteld. Werd me ook verteld dat het begin oktober zou worden( zal dus wel eind oktober worden dan ) maar heb wel de geduld nog om te wachten.
helaas bij andere firma's moet je een voorschot betalen dus dat doe ik liever niet aangezien ik meerdere opties wil vrij houden om een iphone 4 te behalen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|