iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Mobistar - iPhone3G S en ze zijn er weer! (de 16 gb dan toch) Je geeft wel de verkeerde link. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Na mijn vriendin vanmorgen opdracht gegeven te hebben even bij de Saturn in Luik te vragen of ze de iPhone 4 32gb hebben (ze was toch in de buurt met winkelen) kreeg ik net wonder boven wonder een telefoontje dat ze hem daar gewoon hebben! Ze heeft hem dan ook voor me meegenomen! Schitterend! Totaal niet verwacht ook! Straks lekker spelen ermee!
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook naarstig op zoek naar een Iphone 4 (wie niet..)
Weet iemand toevallig of het online bestellen sneller gaat? (als ze al op voorraad zijn) of kan ik toch beter bij een Mobistar Winkel langs gaan? Edit: Heb meermaals geprobeerd te bellen met Mobistar in Maasmechelen maar krijg daar niemand aan de lijn Laatst gewijzigd door Woodstock; 09-09-10 om 13:42. |
|
|||
|
|||
Net gebeld naar MC Bree, nemen geen bestellingen meer aan ivm slechte levertijd
|
|
|||
|
|||
Ja idd, gewoon even proberen en dat gaat best wel vlot.
Natuurlijk zijn er manieren waarop je veeel gemakkelijker en sneller tot die laatste pagina komt waardoor je altijd prijs hebt |
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Als ik nu een mediamarkt of saturn binnenwandel. Zijn daar de Iphones ook simlock vrij? Gr Sjoerd Laatst gewijzigd door Sjord; 09-09-10 om 16:22. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Welke manieren bedoel je dan? heb al ongeveer 400x geprobeerd maar elke keer op het laatst is de betaling geweigerd door de aqcuiditeur of iets dergelijks. Ik neem aan dat ik dan toch net te laat ben...
|
|
|||
|
|||
Smec: ben je van NL? Dan lukt het niet, online bestellingen kan enkel via een belgisch ip adres.
|
|
|||
|
|||
Ben net even in Hasselt geweest bij de Mediamarkt. Je kunt hem daar bestellen maar dan moet je minimaal 2 maanden wachten :-( en een voorschot betalen. Zo word het als Nederlander wel erg moeilijk om een Iphone te bemachtigen :-(
Zal niets anders op zitten dan wachten en veel geduld hebben. |
|
||||
|
||||
Woodstock.. Ik zou eens naar Turnhout gaan. Bij Krefel hoef je naar alle waarschijnlijkheid niet zo lang te wachten...
Ik verwacht dat ik volgende week mijn iPhone kan ophalen. Ik heb deze week besteld. |
|
|||
|
|||
Ik wil graag een iphone 4 kopen, maar in Maasmechelen moet je een assesoirepakket erbij kopen :-( daarom ga ik maar eens verder kijken, heeft iemand ervaring in een winkel in Genk of Lanaken? alvast bedankt ;-)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
andere tips zijn uiteraard ook welkom! |
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag naar een Auchan in Roncq geweest (niet zo ver van Belgische grens) en een Orange winkel binnengestapt. Heb geen iPhone 4 gekocht maar zag wel een deur opengaan en zag er duidelijk een stuk of 10 iphone 4's liggen... Je moet er denk ik wel een abbo van orange bijnemen dan.
|
|
||||
|
||||
Bellen zal waarschijnlijk niet lukken.. Nemen niet zo snel de telefoon op. Je moet ook aanbetalen. Elk bedrag (ook 10 euro)
|
|
|||
|
|||
ben dit weekend in de Fnac in Brugge geweest, daar hadden ze 5 iPhone 4 (16GB) op stock...
|
|
|||
|
|||
Ligt het alleen aan het ip adres? heb op google gevonden dat een creditcard uit nederland niet geaccepteerd kan worden...maar als ik dus bij een vriend in belgie bestel met een nederlandse creditcard moet het wel gaan bedoel je?
|
|
|||
|
|||
Dat weet ik niet, ze zeiden mij enkel dat het met een NL ip adres niet lukt.. En ze versturen sowieso niet naar NL, maar je kan het altijd zo eens proberen?
|
|
|||
|
|||
en hoe zit het in antwerpen?
kan ik retour amsterdam antwerpen nemen en daar 2 iphones 4 halen? of is dat te gemakkelijk gedacht? |
|
|||
|
|||
moest het iemand interesseren... ik heb vandaag een email gekregen van the phone house in oostende. mijn 16G is daar aangekomen, maar ik heb die niet meer nodig.
PM me moest iemand interesse hebben |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|