iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door djempi hoe kan dat eigenlijk, de winkels zitten met ongelooflijk lange wachtrijen omdat ze geen leveringen krijgen en dan verkopen ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik vind het ook heel oneerlijk.. verschillende zaken krijgen weken geen levering.. en op de site blijft het maar komen.. beetje vreemd
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
misschien idd iets overdreven.. maar toch...
de laatste weken ben ik echt veel op die site geweest en er had nog nooit een toestel buiten die 3g beschikbaar gezien.. en sinds gisteren heb ik de 32gb al zeker 5 keer available gezien !!! ik sta 3de op de wachtlijst bij mc antwerpen.. maar weet niet zeker of ik mn geld terug krijg als ik er nu 1 koop zou dat moeten gaan navragen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat vind ik toch wel vrij verdacht! Kan geloven dat ik niet de snelste ben, maar zo vaak na elkaar dat ik telkens uit de boot val... |
|
|||
|
|||
Het feit dat ze sinds gisteren veel op de site beschikbaar waren wil volgens mij zeggen dat bij de levering in Belgie eindelijk 32Gig modellen bijzitten.
Ik wil hier niemand zijn hoop te hoog opblazen, maar de kans bestaat dus dat er (eindelijk) eens wat mensen hun bestelling gaan krijgen. De site-voorraad wordt uiteraard eerst aangevuld omdat dit nu eenmaal geen effectieve levering vereist. |
|
|||
|
|||
Mobistar s*ckt echt wel enorm.
Zelfs op de site bij hun FAQ's spreken ze nog over de 3G en iOS3 In de winkel mogelijkheid om iPhone te kopen op maandelijkse aflossing. Via de site geen mogelijkheid te zien, terwijl het wel op de site zelf staat. Op de dag van lancering was in de winkel zelfs aankoop via afbetaling niet mogelijk, want het hoofdbureau had heel het netwerk plat gelegd wegens de verwachte drukte. Zelfs toen ik om 15u in de winkel stond en alle iPhone's 4 al wegwaren en ik een 3Gs wou kopen ging het niet. Pfff, echt rampzalige organisatie bij Mobi*. Jammer dat ze enkel daar op aflossing verkopen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hey iedereen,
Ik ga volgende maand naar NY en zou mij er daar een iphone 4G willen aanschaffen. Ik heb al wat liggen rondkijken op het forum maar ik zit toch nog met een paar vraagjes. Deze topic lijkt mij het beste om ze even te plaatsen. 1. Is België het enige land waar je een iphone kan kopen die niet gesimlocked is of zijn ze hier tegenwoordig wel al gesimlocked? 2. De connectieproblemen met de 4G, hoe zit het daar ondertussen mee? Hebben jullie er echt last van of zijn het maar enkelen die er veel last van hebben? 3. Als mijn Iphone unlocked is, dan kan ik dus bellen en sms'en zoveel ik wil. Maar kan ik dan ook gebruik maken van het 3G(4G?)-netwerk? Moet ik daar dan een abonnement voor nemen of is dat een netwerk dat gratis in de lucht hangt :s? Ik veronderstel van niet maar wrm zou je dan je iphone unlocken als je dan geen gebruik kan maken van het 3G(4G?) netwerk? mvg, spiROZE |
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Nee, er zijn nog enkele landen. Weet niet van buiten dewelke. 2. 4G? 3. 3G netwerk hangt gewoon in de lucht en wordt gebruikt door je telefoon als die dat aankan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
1) Nee, er zijn nog landen waar ze niet gesimlocked zijn. In Amerika zijn ze wel gesimlocked dacht ik?
2) Ik neem aan dat je de deathgrip bedoelt ipv 4G? Een vriend van me had er gisteren 1 gekocht en merkt niks van connectieproblemen. In Amerika hebben ze er wss meer last van omdat er daar veel mensen zijn die op Apple willen zeiken en omdat hun netwerk minder goed is. 3) Iedereen kan gebruik maken van die netwerken, zolang je GSM het maar aankan. Dus ja, je kan het gebruiken. Om te unlocken moet je jailbreaken, je provide weet niet dat je iphone gejailbreaked is hoor |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja volgende maand ga ik naar NY en dan ga ik er daar eentje kopen.. Nu hopen dat ze hem daar wel ergens in voorraad hebben.. |
|
|||
|
|||
Graag gedaan
Hoeveel kost het eigenlijk om een iphone daar te kopen zonder abonnement? |
|
|||
|
|||
Zowat evenveel als bij ons, of mss zelfs meer, zeker als ge uiteindelijk ook nog eens moet bijbetalen aan de douane. Eigenlijk zie ik er dus totaal geen nut in om in de VS een iPhone te gaan kopen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Volgens mij begrijpen jullie hem verkeerd. Je moet weldegelijk betalen om van 3g te gebruiken hé, het internet op je iPhone is allesbehalve gratis
|
|
|||
|
|||
Iemand bekend met Mobistar Hasselt in de Kon Albertlaan. Weet iemand misschien hoe het daar zit met de wachtlijsten? Al iemand daar een toestel opgehaald en hoe lang heb je dan gewacht?
|
|
|||
|
|||
Deorum, idd. Waarschijnlijk verkeerd begrepen. Voor het gebruik van data via EDGE/2G/3G moet je inderdaad betalen. Om te bellen niet.
|
|
|||
|
|||
Sinds wanneer is bellen gratis
|
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|