iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mensen die één ( 1 ) week kunnen wachten, weet ik een MC die mij een zwarte 32gig kan leveren. En gezien ik via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voor mensen die één ( 1 ) week kunnen wachten, weet ik een MC die mij een zwarte 32gig kan leveren. En gezien ik via een omweg een andere heb zien te kopen, wil ik gerust iemand helpen. Is in de buurt van Belgisch Limburg, Genk.
Prijs is gelijk aan officiele winkelverkoopprijs. Interesse? Verstuur me bericht. Groeten, I' |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Aan de ongeduldigen onder jullie heb ik even het 1 en ander uitgerekend.
Ervan uitgaande dat: 1) alle markten even belangrijk zijn voor apple 2) er geleverd wordt volgens de bewoners aantallen van die landen waar de iphone te verkrijgen is. 3) er 3 miljoen iphones per maand gemaakt worden. (ik weet dat je daar niet zomaar van mag uitgaan maar ik doe het toch) zouden er in belgië 33000 iphones per maand geleverd worden of te wel 8250 iphones per week. Dan kan je er zeker van uitgaan dat er bepaalde markten bevoordeeld worden. bv de eigen amerikaanse markt... ga ik ervan uit dat er per week 5000 toestellen in belgië geleverd worden. van dit alles uitgaande heel logisch dat er lange wachttijden zijn daar er veel meer mensen een iphone willen. Klinkt dit logisch? dus mensen nog even geduld jullie iphone komt heus wel. ps. bijgoevoegde afbeelding is mijn berekening. |
|
|||
|
|||
Leuke berekening! Maar er worden echt geen 5000 iphones per week geleverd.
Er zijn 158 Mobistar centers en nog enkele gewone winkelketens die de iPhone 4 verkopen. ruim geschat zijn dat 300 winkels. 5000/300 = 16 iPhones per week, per winkel en daar komen ze zeker niet aan... |
|
|||
|
|||
Is er iemand al in geslaagd om via de Mobistar site te bestellen 's avonds?
ik kom niet verder dan "dit toestel is tijdelijk niet meer in voorraad" Laatst gewijzigd door pieterjanvh; 16-08-10 om 23:11. |
|
|||
|
|||
Iemand interesse in een nieuwe sealed Iphone 4 32g? Heb er een extra vorige week donderdag meegenomen uit de apple store in London. Mail me even.
|
|
|||
|
|||
Een vriend van me kon hier bij ons in de stad gewoon de mobistar winkel in wandelen. Op goede hoop natuurlijk. Kwam 20 minutes later terug buiten met zijn iphone4. Was wel lache toen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk inderdaad ook dat de levereingen in week 3 ineens weer veel stroever verlopen. Maar we blijven positief; Mischien krijg ik straks wel een telefoontje ;-) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Sterkte man ;-) |
|
|||
|
|||
Mijn voornaamste reden dat ik een iPhone bij mobistar wil kopen is voor de verzekering.. Nu heb ik net naar MC Tongeren gebeld en de verkoopster vertelde me vriendelijk dat ik mijn bestaande verzekering kon meenemen naar een nieuw toestel, ook al kocht ik dit toestel niet in een MC..
Heeft hier iemand ervaring mee? |
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met winkel in Turnhout?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn vrouw is afgelopen zaterdag nog even binnen gesprongen bij MC Tongeren en ze heeft op de lijst gekeken waar ik dus nu als 1e op stond. Het zal wel niet meer te lang duren ... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
net terug van de Mobistar winkel op de demerstraat. ik heb het toestel, maar die vent daar, wat een ramp.
'ja ik moet hem even "unbricken", waar is je simkaart'.. ik zeg: ik activeer hem thuis wel hoor.. 'nee niet activeren, even unbricken met je simkaart..' ik denk 'gek, mss de simlock er af halen dan..' doetie de doos open, folie van de iphone af (dat vind ik zelf altijd net leuk =( ), knalt hem los op de tafel neer (terwijl ik toch minstens ergens zacht op leg).. hij moet dat 'unbricken' via itunes doen, 'ok' dacht ik.. wattie dan doet: usb kabel erin proberen te wringen langs de verkeerde kant, na 3 x klummelen probeert hij dan toch de juiste kant.. in itunes komt er dan zoals gewoonlijk het registratiescherm, wat dus blijkbraar de "unbrick" was (activatie dus gewoon, lol) hij klikt 'nieuwe account', vult overal 'mobistar in', vergeet en veldje en krijgt een foutmelding.. (lik toch m'n ***, was zijn reactie enkele keren..) trekt hij de kabel maar gewoon los en krijg ik hem eindelijk in handen.. foei foei.. |
|
|||
|
|||
Ik begin meer en meer te denken dat die reservatie die af en toe zichtbaar wordt op de site van Mobistar gewoon een fout in de site is...
Heb nu al minstens 15x kunnen verdergaan door erop te klikken maar na mijn gegevens ingevuld te hebben komt er steeds op "toestel tijdig niet meer in voorraad". Kan er iemand me zeggen dat hij zijn iPhone 4 op deze manier besteld heeft en hem ook ontvangen heeft? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of het scherm waarop je kon klikken op "Ja, ga nu door naar de betaling" |
Er zijn 39 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 39 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|