iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vrees wel dat het steeds maar 1-2 toestellen zijn, als je ziet hoe snel het altijd weer verdwijnt. Maar als dit de hele nacht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik vrees wel dat het steeds maar 1-2 toestellen zijn, als je ziet hoe snel het altijd weer verdwijnt.
Maar als dit de hele nacht door gaat moet je ooit eens succes hebben Veel geluk mede iphone hunters |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Over de MM in BXL, heb vandaag teruggebeld. Ze hebben mijn ordernummer gevraagd, en ze verzekerden me dat ze maandag/dinsdag/ ten laatste woensdag een levering zouden krijgen waar ik bij zat.. |
|
|||
|
|||
Ik heb zelf by aalst besteld 30 juli, nog steeds niets van gehoord :< kga morgen eens een belletje doen denk ik
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry, but we received too many requests from your computer. Please try again later. |
|
|||
|
|||
FACETIME
Facetime werkt dat in belgie met provider mobistar. Kan iemand mij daarover iets vertellen. Bedankt.
|
|
|||
|
|||
waw dat online bestellen bij mobistar is vaag, zoals eerder gemeld punctueel na 20 minuten 1 16gb beschikbaar (bij mij :15 :35 :55), fijn scriptje.
voor diegene die ooit al een iPhone (maakt niet uit welke versie) online bij hun besteld hebben, gebruik een andere naam en e-mail adres, anders krijg je de melding dat er een beperking van 1 pp is. grappig is dat ik 2 jaar geleden er eentje online had gekocht en die dus ook nog werd meegeteld. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple - iPhone 4 - One-tap video calling with FaceTime on iPhone 4 |
|
|||
|
|||
iemand een iphone 16gb? Ik ga straks is naar MM kijken of ze er nog hebbe.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Iemand ook al online bij Mobistar een 32 GB zien verschijnen? (ik enkel 16 GB)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Der is een App voor (gejailbreaked): My3G, google maar eens Heeft hier overlaatst nog op de homepage gestaan |
|
|||
|
|||
Citaat:
Collega van mij is daar gisteren nog langs geweest en de verkoper vertelde hem dat het eigenlijk niet veel zin had om daar te reserveren omdat ze reeds een lijst van meer dan 600 reservaties hebben. |
|
|||
|
|||
Geen idee, mijn moeder belt altijd voor mij(zit in de herexamens, daarmee..). Wij hebben vrijdag 6 augustus gereserveerd. Geen idee of er sindsdien zoveel reservaties zijn bijgekomen. Gisteren heeft hij onze bestelbonnummer gevraagd en hij verzekerde (weeral) dat we sowieso bij de volgende levering zaten. Wanneer deze was kon hij niet precies zeggen, wel wist hij dat we ze ten laatste woensdag (18/08) zouden hebben. Nuja, kan ook zijn dat die kerel niet weet waarover hij praat en mijn moeder aan het lijntje houdt..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
MM keyserlei is weeral een tijdje uitverkocht hoor, doen weer gewoon onzeker over leveringen van apple..
|
|
|||
|
|||
Tering ik ben de 23e weer terug van vakantie maar ik hoop dat er dan wel gewoon voldoende voorraad in Belgie is.
Ik had gedacht dat t nu wel zo'n beetje over zou zijn met de tekorten. |
|
|||
|
|||
Mijn vrouw heeft er op 30 juli 2 gereserveerd in MC Aalter. Afgelopen maandag telefoon. Er was er al één van de twee binnen. Mijn vrouw is ze gaan afhalen en heeft ze (uiteraard) zelf ingepikt (ik zou hetzelfde doen) De volgende zou toch volgen in de loop van de week (en uiteraard sta ik nu de eerste op de lijst voor 16gig)
Ondertussen is er nog altijd geen nieuwe levering geweest (ben vrijdag gaan checken) en zit ik nog altijd geduldig te wachten. Wel frusterend nu dat mijn vrouw nu constant met haar Iphone bezig is en ik ze nog atlijd niet heb. Ik hoop dat de mijne maandag binnenkomt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De fijne kerel vroeg trouwens "op het forum te zetten dat hun truc maar 1 keer gelukt is", Mobistar had het achterpoortje snel gesloten en "konden er niet mee lachen" en trouwens enkel voor de 16Gb was gelukt. Zijn woorden waren zelfs dat hij twijfelde aan serieuze leveringen de komende weken kwestie van vergelding ... Deze morgen was de reservatie lijst van 16Gb rond de 30 wachtenden en voor de 32Gb slechts 5. Normaal zou er een levering aankomende week zijn, maar sinds Mobistar zich in het kruis getast voelde, was hij er niet echt zeker van omdat zij toch de verdeler waren en het voor het zeggen hadden. Dus zomaar even naar Antwerpen rijden en bij MM binnenstappen kan, maar buitenstappen met een iP4 kan je voorlopig vergeten. |
|
|||
|
|||
wist ik niet cool, ik hoop wel dat Apple snel een officiele app toelaat en iChat ondersteuning toevoegd, lijkt me mega logisch.
|
Er zijn 38 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 38 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|