iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door buffel_styllezz 3-4dagen zeggen ze , maar zal wel wat meer zijn hoor De vorige hadden hem toch vrij snel, blijkt een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Na dinsdag vriendelijk wandelen te zijn gestuurd bij mobistar waasland shopping center. Vandaag 1 kunnen reserveren, slechts 2 wachtende voor mij voor de 16 gig versie. uiteindelijk wel goed dat ze mensen weigeren om op de lijst te zetten. zo is er een korte wachtlijst en ben je "snel" geholpen. Tot nu toe kwamen ze redelijk vlot binnen maar je weet maar nooit. wel een voorschot van 50% moeten betalen.
|
|
|||
|
|||
Heb gisteren een iPhone 4 16gb zwart besteld met maar 1 iemand voor mij in afwachting voor mijn 32gb witte versie
Normaal heb ik hem morgen of dinsdag , jammer dat ik maandag op reis vertrek |
|
|||
|
|||
En in welke stad is dat?
|
|||
|
|||
YES ook kunnen bestellen na wat F5 sloopwerk.
Iemand al die bevestigingsmail Had? |
|
|||
|
|||
Je moet idd blijven refreshen en dan verschijnt de 16 Gb nu en dan, heb al verschillende malen gezien ... maar ik wacht op de 32 Gb boehoe
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
stond bij spam dus opgelost /
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
mss dom van mij maar.. html code van de bestelpagina van mobistar (waar dus staat voorraad uitgeput):
id="device1".. als je nu eens snel een html form doorstuurt naar de volgende pagina met als id="device2" ofzo.. of ff greasemonkey script. wie weet werkt dat (is niet van luiheid maar heb gewoon geen uur vrij om het uit te proberen, maandag eerste herexamen..) |
|
|||
|
|||
potver... ik kan mijn gegevens el invullen maar krijg nadien ook 'out of stock'. hatelijk!
|
|
|||
|
|||
voor degenen die het willen weten,
Ik heb het de laatste 3 stocks gechecked, momenteel (ik check sinds 9u 50 deze avond) vult mobistar de stock exact om de 20 minuten. (22.00 , 22.20 , 22.40) ik ga zelf niet via de site bestellen maar zij die dit willen zullen hier misschien iets aan hebben. Ik raad je aan om om 22.58 de F5 knop te beginnen gebruiken dan zou je er toch moeten kunnen bijzitten. Indien niet! geen nood , de meeste browsers onthouden de info die je normaal moet invullen. Dus de volgende keer staat alles nog ingevult en ben je zo binnen. (23.20 I guess) |
|
|||
|
|||
het was dus wel degelijk weer even in voorraad. Ik hoop dat ik iemand heb kunnen helpen
|
|
|||
|
|||
Ik zat te kijken met auto refresh en ik heb niets gezien..
Maargoed, ik heb de mijne al, 'k wou enkel even kijken of je theorie klopte. |
|
|||
|
|||
op 22.59.42 (mijn pc tijd) was er stock
Kwou zelf ook nog even checken of ze om 23 verder deden, dus ik vermoed dat ze minstens nog 23.20 23.40 ook zullen doen dan, voor diegenen die het nodig hebben |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk gebruiken zij gewoon een script om automatisch elke 20 min de stock met 1 toestel aan te vullen.. Ik denk niet dat ze op dit uur nog iemand achter een pc'tje hebben zitten om zo exact elke 20 min een toestel beschikbaar te maken.
|
|
|||
|
|||
Ik HOOP het ook, anders kan mobistar zo naar china verhuizen, dat ze daar mensen zulke dingen laten doen hoor je wel vaker
Ik bedoelde eerder dat in hun script mss zat tot 23 uur ofzo. |
|
|||
|
|||
Citaat:
er kwam een 16gb vrij. |
|
|||
|
|||
pffff. krijg 'm maar niet te pakken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|