iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) bullshit want ik heb ook besteld op business account...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bullshit want ik heb ook besteld op business account
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ok, vandaag was ik dus van plan om een hele toer te doen voor een iPhone te zoeken in omgeving van Antwerpen.
Ik had een hele route uitgestippeld met als eerste halte: Brasschaat. Ik stap die winkel binnen, meteen prijs! Ze hadden nog één iPhone 4 (16GB) op voorraad. Dusja, verdere bevindingen kan ik niet zeggen want ik ben dan ook meteen naar huis gereden |
|
|||
|
|||
niet te geloven!
ik wou dat ik iemand in die buurt kende, die ook eens wilde gaan kijken voor me... |
|
||||
|
||||
Nou, ik kom net uit Luik terug, nergens te krijgen! 3 Mobistar winkels in het centrum gehad en een fnac... Reserveren kon niet of er was zo'n lijst dat het minstens oktober werd.
Helaas, had nog een kleine hoop hier een te kunnen scoren. |
|
|||
|
|||
Heb net mn iphone 4 16gig afgehaald in mobistar ieper. eindelijk ... Na zovele weken wachten maar het loont veel succes nog aan zij die hem nog moeten krijgen!
|
|||
|
|||
Ik heb een 16Gb iPhone 4, een tijdje terug bij de FNAC gehaald, had ook nog een 32Gb in bestelling staan in de UK bij de apple store, krijg net een mailtje dat hij vandaag verzonden is!! Eindelijk binnenkort een 32Gb!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oke bedankt garantie zeiden ze als er 2 jaar op zit en dat ze een winkel hebben. Maar hoe kan ik zien als ze unlock zelf hebben gedaan en uit welk land ze komen of dat het belgische toestellen zijn. Dit is de advertentie link op marktplaats; Marktplaats.nl > De-ka *nieuw* apple iphone 4 uit voorraad levervaar - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Om te weten uit welk land ze komen kan je misschien gewoon beter vragen achter een betalingsbewijs van hen of zo. Zoals het op marktplaats staat lijken ze te betrouwen, maarja, je weet nooit of hun info 100% correct is van op de site, dan zou je al ter plekke moeten gaan. |
|
|||
|
|||
Zonet telefoon gekregen dat ik mijn iphone(16GB) mag komen afhalen in MC Lier. Eindelijk!!
Stond sinds de lancering op de lijst(14de) en nu reeds meer dan een week op de 1ste plaats.. Ik had er deze week niet meer op gehoopt.. Heeel veeel MC afgereden zonder resultaat.. Voor al diegene die nog wachtende zijn, succes!! Tip: krefel beweert als je voorschot komt geven dat je ten laatste dinsdag je toestel hebt, enkel 32 GB Grtzzzz! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hmm Lier ligt niet zo ver van Mol, dus als er vandaag in Lier is geleverd dan mss ook in... Argh, waarom zit ik weer tevergeefs te hopen... |
|
|||
|
|||
net nog effe mijn tracking nummer ingegeven op mobistar site en nu staan er plots 2 ordernummer op mijn naam 1tje van de dag dat ik besteld heb online en 1 van vandaag om 9u. snap er geen **** meer van
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook voor 32GB? Het lijkt echt wel alsof die al twee weken niet meer geleverd worden... Ik was van plan deze namiddag eens te bellen naar Mol, maar veel nut zal dat wsl ook niet hebben als er gewoon nergens geleverd wordt...
|
|
|||
|
|||
idd ook voor de 32gb !!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je krijgt ook enkel het toestel en een aftermarkt oplader, geen oortjes. Had ernaar gebeld om te horen hoe het zat, aan de telefoon zeiden ze dat ze simlock vrij waren, daar aangekomen bleek er een jailbreak op te zitten. Heb dan mijn beklag gedaan omdat ik toch wel een eind heb gereden omdat ik dacht dat er geen jailbreak opzat maar uiteindelijk de iPhone toch meegenomen, de drang was te groot |
|
|||
|
|||
Ik ga nu 2 weken op vakantie, hoe groot is de kans volgens jullie dat ik na mijn
vakantie een winkel kan binnen stappen, en met een iphone naar buiten kan gaan? ps. ga naar frankrijk, zijn daar ook tel.winkels die hem verkopen of alleen via apple store? daar zit ik tever vandaan |
|
|||
|
|||
Die kans is miniem. Als ge weet dat er veel mensen zijn die al sinds juni op een wachtlijst staan en nog steeds hun toestel niet hebben, dan weet ge genoeg he?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Begin toch te twijvelen... het is zo lang wachten.... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 34 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 34 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|