iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) mijne is gisteren geleverd, ze hadden 5 toestellen binnen gekregen bij de MC in Tongeren...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijne is gisteren geleverd, ze hadden 5 toestellen binnen gekregen bij de MC in Tongeren
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Ik zou zeggen haal uw beste frans eens boven en probeer eens over de taalgrens in Wallonië. Ik ben vandaag mijn eerste mobistar winkel binnen gestapt sinds de lancering en onmiddellijk een 16g prijs. Zonder reservering. (Wel de laatste die ze in stock hadden.) Maar ze kregen regelmatig een aantal stuks binnen zei dat vriendelijk madammeke. In dit geval was het in Bastogne, was er toch aan het rond toeren met de roadster en even binnen gewipt... Ze heeft me dan nog verder de weg gewezen naar een Proximus winkel voor die microsim.. daar had ik helemaal niet meer aan gedacht.. Het is iets verder maar misschien de moeite waard.. Succes allemaal. N. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vrij te koop zal hij daar zeker nog niet zijn, want na mij stonden er zeker nog 16 man op de wachtlijst van 16 gig (alleen in Aalter), en zij had er 6 binnengekregen. Maar wie weet is de wachtlijst in Waregem korter, omdat ze niet vermoeden dat je ook in een telenet boetiek kunt bestellen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
toch bedankt voor de info, ik ga denk ik een paar mensen in waregem kunnen gelukkig maken door hun op een kortere lijst te zetten. |
|
|||
|
|||
bij mobistar kunnen ze ons toch niet verplichten om samen met de iphone een abonnement te nemen he ? :s
Laatst gewijzigd door monsterboy; 23-08-10 om 10:16. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Idd, koppelverkoop is wel toegestaan maar de producten moeten nog steeds ook apart te verkrijgen zijn. Simlocks zijn hier ook verboden.
|
|
|||
|
|||
Trouwens koppelverkoop moet vermeld staan als koppelverkoop, zie Telenet: GSM 1€ + abonnement.
Bij Mobistar moet je de volle pot betalen voor de iPhone omdat deze als los toestel verkocht wordt. |
|
|||
|
|||
Ben juist gebeld en mag straks achter mijn iPhone gaan
|
|
|||
|
|||
Net bericht gekregen van medewerker: 10 32GB te koop op website mobistar dus
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nvm,
3 minuten later alles verkocht. sorry |
|
|||
|
|||
*Edit* ze zijn inderdaad weer weg...
Online is de 32 Gig versie te bestellen... ik ben helemaal tot aan het betalingsscherm geraakt en hij staat nog steeds online. Ik heb echter mijn visa kaart niet mee op het werk. Ik wil eigenlijk een 16 Gig en heb hem al besteld bij de MM, maar misschien is iemand anders hier wel wat mee... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik ben het wachten echt beu!
Ik heb mijn Iphone4 vijf weken geleden bij mobistar besteld en nog steeds niks gehoord. Telkens als ik naar het MC ga, weten ze van niks! Weet er iemand wanneer er nog leveringen binnen komen en waar je eventuele één kan kopen zonder reservatie? |
|
|||
|
|||
Kan iemand bevestigen of het al is gelukt om een iPhone te bestellen via de mobistar-website ?
|
|
|||
|
|||
ja dat is zeker al gelukt
|
|||
|
|||
Heb deze middag ook een 32 GB kunnen bestellen
|
|
|||
|
|||
lukt inderdaad. Heb deze middag ook een 32 GB kunnen bestellen. Nu enkel nog hopen dat ze leveren binnen 4 dagen zoals ze zeggen in de bevestigingsmail !
|
|
|||
|
|||
hoe kan dat eigenlijk, de winkels zitten met ongelooflijk lange wachtrijen omdat ze geen leveringen krijgen en dan verkopen ze ze toch nog op internet met een levertijd van slechts 4 werkdagen
|
Er zijn 32 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 32 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|