iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Cyberdevil Vandaag een 32GB gaan afhalen in Mediamarkt Roeselare na een bericht op 9lives. Was gewoon zonder reservering en had eentje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kun je bij de Saturn vanuit Nederland reserveren?
|
|
|||
|
|||
In roeselare zijn ze op.
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog veel mensen hier die een reservering lopen hebben bij mobistar of zijn de wachtlijsten ongeveer weggewerkt?
|
|||
|
|||
Of ze het overal doen geen idee, ik kon gewoon telefonisch reserveren in juli.
Helaas zowel mijn reservering daar en bij FNAC gecanceld en aanbetaling gedaan bij GCA Apple Premium Reseller Brugge waar ik tot nu toe bij elk telefoontje een ander verhaal te horen krijg en nog steeds geen iPhone 4 |
|
|||
|
|||
Ik heb er nog 1 lopen voor een 32GB... Ik heb er geen enkel zicht op hoe-en-wanneer... En zover we nog steeds ruim horen zijn de lijsten verre van weggewerkt... :-(
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog 1tje besteld van 32 gb.. En weet ook niet hoe en wanneer het er zou moeten zijn.. vervelend he? Bij ons is de lijst inderdaad ook nog een flinke lijst (maasmechelen)
|
|
|||
|
|||
nog ergens rond roeselare?
wil hem zo snel mogelijk... |
|
|||
|
|||
wie niet ????
|
|
|||
|
|||
vandaag iphone 4 32gb black mogen afhalen bij krefel voor men vriendin en ikzelf. wij zijn heel blij.
|
|
|||
|
|||
vandaag iphone ghaald bij saturn in antwerpen waren er 30 stuks binnen gekomen vandaag.
reserveren kon via telefoon maar dan wel vandaag afhalen |
|
|||
|
|||
Ik kom met de dag gekker en gekker. Ik snap het gewoon weg niet dat Mobistar toelaat om te leveren aan MM, Saturn, Krefel enz. terwijl ze zelf hun eigen MC's niet voldoende toestellen kunnen leveren... Ik sta nu al sinds juni op de lijst van een MC en heb nog steeds niets gehoord. De verkopers weten daar van niets... Ik begin het stilaan beu te worden. Ik hoop dat voor volgende iPhone iemand anders dan mobistar de exclusiviteit krijgt. Iedereen hier op het forum kan waarschijnlijk de verkoop iPhone beter regelen dan mobistar doet. Dus bij deze uit ik aan mobistar mijn uitermate ongenoegen en nog een heleboel woorden die ik hier niet op forum zal loslaten...
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog wel een iPhone 16 gb over. Als er mensen zijn. Die er iets meer willen betalen dan de aankoopprijs. Stuur een pm. Het is er ene van Mobistar
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iphone
|
|
||||
|
||||
Indien ik er een op overschot zou hebben, wat niet het geval is want ik heb zelfs mijn eigen exemplaar nog niet, zou ik enkel een kleine vergoeding vragen voor het bestellen en afhalen, dus zeker niet meer dan 15-25€ extra bijvoorbeeld (afhankelijk van hoe ver ik heb moeten rijden). Iedereen die 100€ of meer zou vragen is enkel uit op woekerwinsten.
Laatst gewijzigd door BfromB; 26-08-10 om 09:58. |
|
|||
|
|||
Ik had op 30/7 een 16gb gereserveerd in MC Wilrijk, ik stond op de 8ste plaats. een week later nog eens gaan horen hoe ver ze stonden met de leveringen: er waren er een paar geleverd die week, maar om een of andere reden stond ik plots op de 9de plaats. Gisteren nog eens geïnformeerd, wisten ze mij doodleuk te vertellen dat er helemaal niets was geleverd sinds de lancering. De verkoper stak de schuld op Apple (ik dacht dat Mobistar verdeler was in dit geval, en niet Apple)
Nogal een raar verhaal lijkt me. Ik was toevallig bij VDBorre deze week, en daar wist men mij te vertellen dat er 170 stuks binnenkomen de komende week (gespreid over al hun winkels), Saturn e.a. leveren vlot elke week iPhones. Is er toevallig iemand die in MC Wilrijk al een toestel wist te bemachtigen, want mij lijkt dit een heel ongeloofwaardige historie. |
|
|||
|
|||
Voor de geinteresseerden:
Ik heb nog een reservatie te koop bij Fnac Wijnegem op de 8ste plaats, voor een iPhone 4 16GB zwart. PM! |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|