iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door zeromancer Zal ik zeker doen , maar mijn hoop is al weg gevallen voor vandaag. Had anders wel al een telefoontje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vrijdag Iphone besteld in mc waasland shoping center daarnet mogen ophalen! Super blij en maar halve week moeten wachten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
eerst vorige dinsdag binnen gewandeld => toen namen ze geen nieuwe reservaties meer aan tot de vorige lijst afgewerkt was.
vrijdag opnieuw binnengewandeld => derde op reserveringslijst (16gig) vandaag zijn er 4 binnengekomen en mijne was er bij. |
|
|||
|
|||
Even een lijstje gemaakt van MC's die zonder wachtlijst werken (als jullie nog toevoegingen hebben, doe gerust!)
-Kapellen -Wijnegem -Genk -Hasselt -Sint Truiden -Oostende Dat zijn de enige waarvan ik gehoord heb dat ze zonder wachtlijst werken. Iemand nog toevoegingen? Laatst gewijzigd door pieterjanvh; 17-08-10 om 20:49. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Had dus gelijk , geen telefoon vandaag gekregen. Zal dus w8e worden tot vrijdag.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ondanks mijn reservatie MC Mechelen toch een reservatie geplaatst bij MM Antwerpen vorige donderdag (€100,- voorschot betaald). Daar stond ik toen als 9e of 10e op de wachtlijst. Tot op vandaag nog geen telefoontje gekregen! Heeft er iemand een idee hoe lang de wachtlijst daar nu al is en of er leveringen staan aan te komen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik dacht nochtans dat ze beiden met een reservatielijst werkten? De officiële Mobistarwinkel werkte eerst zonder reservatie, maar ik meen toch gehoord te hebben dat ze daar sinds de lancering ook een lijst hebben aangelegd?
|
|
|||
|
|||
is/ komt er een levering deze week in MM Antwerpen? niemand van de week binnen gelopen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f41/k...ediamarkt.html |
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|