iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pieterjanvh da's snel! Besteld door daar daar binnen te wandelen of gebeld? Waren er voorwaardes? (mobistar abbonoment, accesoire?) dat is omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben helemaal nieuw hier, en heb al heel wat afgelezen hier.
Het klinkt een beetje hopeloos om een iphone te willen binnen 1 a 2 weken precies. Ik had vrijdag gebeld naar Mobistar Lommel, en daar kon't wel 10 weken duur voor je er eentje had... Nog iemand tips voor een kortere wachtlijst, regio Lommel? |
|
|||
|
|||
Hallo iedereen, net zoals iedereen heb ik dit forum gevolgd vanaf het moment dat ik mijn iphone 4 bestelde.
Ik meedelen dat ik vandaag een telefoontje gekregen heb van mobistar dat ik hem mag komen ophalen. ik heb mijn iphone 4 op 6 augustus besteld bij de mobistar winkel in kuurne. Dus ik kan zeggen aan iedereen dat er leveringen zijn vandaag. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door WebsterMC; 18-08-10 om 14:06. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik wacht al van eind juni voor 32 gb-model |
|
|||
|
|||
Dus ik neem aan dat apple vandaag weer wat iphones heeft geleverd. Werd tijd na de drooglegging van vorige week
|
|||
|
|||
Zojuist gebelt naar mobistar winkel in sint joris winge. Sta daar al een week 1 ste voor de 32 gb, ze melden mij dat er geen levering meer komt tot 21 september in alle mobistar winkels, en dat ze enkel nu krefel enz willen bevooraden!
|
|
|||
|
|||
Das dan volledig het tegenovergestelde van Mobistar Center in Diest die me wist te zeggen dat hij morgen 2 toestellen binnenkreeg. Dit klopt van geen kanten denk ik, tot 21 september geen nieuwe toestellen bij Mobistar?
|
|
|||
|
|||
ik ben het amateurisme van Mobibrol KOSTMOE !!!
|
|
|||
|
|||
21 september? en dat geloof jij? dat kunnen ze gewoon ECHT niet maken... Krefel? je bedoelt de hoofdfilialen alleen? dat zou best wel grote onzin zijn.. ik geloof er in iedergeval helemaal niks van
|
|
|||
|
|||
Hoe zit het eigenlijk met de mobistar van Gent ? Al lang geen bericht meer zien passeren.
|
|
|||
|
|||
Dat kunnen ze idd echt niet maken. Typisch voorbeeld van zo'n verkoper die van toeten noch blazen weet. Ochja in juni waren er ook verkopers die beweerden dat de iPhone tenvroegste pas eind augustus verkocht zou worden in België...
|
|
|||
|
|||
In sommige winkels zou da misschien zelfs kunnen kloppen
|
|
|||
|
|||
Ik zeg alleen wat ze mij hebben gezegt, ik ga morgen langs! En ik bedoel daarmee krefel en mediamarkt en fnac enz
|
|
|||
|
|||
iemand nog een iphone online besteld op de site van mobistar.
Ook een mail ontvangen met link naar tracking van je pakket. Als ik mijn ordernr invul en postcode uit de link kom ik bij een iphone 4 bestelling van iemand anders. Hoe kan dit? Heb ik verkeerde mail of heb ik iemand anders zijn iphone betaald ???? |
|
||||
|
||||
Dat systeem deugt gewoon niet. Zeker zien dat je kopieën neemt van je kredietkaartrekening/bankrekening/whatever zodat je ingedekt bent bij enige problemen. Als de iphone 2 werkdagen na de beloofde datum nog niet aangekomen is, aan de alarmbel trekken.
|
|
|||
|
|||
@C3k, je hebt toch de toevallig mijn iPhone niet getraced ?
Ben eens benieuwd wanneer de mijne zal geleverd worden. Is gistermiddag pas online bestelt geweest op een KMO account, deze morgen bevestiging van levering gekregen. Zouden ze voorrang geven aan business accounts ? |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|