iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Pff we zijn weer een week verder , en weer geen 32 gb geleverd in de winkel waar ik nu dan al 2 weken 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pff we zijn weer een week verder , en weer geen 32 gb geleverd in de winkel waar ik nu dan al 2 weken 1 ste sta voor 32 gb. Kan dit niet geloven... Nog even en ik sta al een maand op de wachtlijst
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
toevallig in antwerpen ?
|
|
|||
|
|||
We zullen het maar positief bekijken zeker? Hoelanger er geen 32GB meer geleverd wordt, hoe groter de kans dat een van komende dagen er plots overal een grote levering zal volgen... Of denk ik nu weer te positief? :')
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze krijgen NIKS binnen, maar vandenborre en the phone house en zelfs Fnac krijgen er massaal binnen. Wat een klucht Mobistar. |
|
|||
|
|||
Vandenborre krijgt massaal binnen? Niks van gemerkt hier...
|
|
|||
|
|||
ben dat wachten zo beu
eerst stond ik vrij goed op de wachtlijst bij switch.. de avond ervoor laten ze weten dat die niet meer geldt.. :s dan de dag van de release staan aanschuiven aan mc .. :s voor niets natuurlijk... toen bestond er nog geen wachtlijst... de week erna opeens wel... en zo zijn we weer 2 weken verder.. en er komt idd gewoon niets binnen |
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook maar gereserveerd bij Krefel. Vriendelijke kerel. 5€ voorschot. Stond op computer dat er levering was op 23ste maar hij was niet 100% zeker of dat klopte.
(32GB) |
|
|||
|
|||
Ik ga vandaag denk ik een paar mensen heel blij maken.
In de winkel waar mijn leverancier heeft gehaald zijn er een week geleden 100 toestellen binnengekomen (16GB + 32GB maar de 32GB waren denk ik al op). Hij vertelde tegen mijn leverancier dat hij schrik had dat hij ze niet allemaal zou verkopen... Wat dus betekent dat hij nog niet veel reservaties had gekregen. Ik weet niet hoeveel er nog van overschieten, maar ik vermoed dat er wel nog te pakken zijn. ACS BVBA E. Woutersstraat 38 C 2220 Heist o/d Berg 015 / 24 33 70 Trouwens: wat een prachttoestel |
|
|||
|
|||
Proximus kaart knippen of nieuwe?
De volgende maand zou ik mijn iPhone 4 moeten krijgen... nu blijkt er een microsim alleen in te passen van mobistar terwijl ik nog een oude van proximus heb... Op het net knippen mensen er gewoon een stuk af maar is dit wel veilig?
|
|
||||
|
||||
Ja, dat kan je zonder problemen doen. In mijn iPhone zit er ook een bijgeknipte Mobile Vikings simkaart.
|
|
|||
|
|||
Bij mij zit er nochtans een Proximus microsim in hoor
|
|
||||
|
||||
Knippen gaat perfect. Maar mocht je niet zeker zijn, vraag dan gewoon een microSIM aan. Mobistar, Mobile Vikings, Proximus, Base, ze hebben allemaal ondertussen microSIM's beschikbaar.
Ik ben vanmiddag langs het Mobistar Center en de drie "the phone house"'s in Leuven geweest alsook de fnac. Allemaal enkel op bestelling/reservatie. |
|
|||
|
|||
geen Iphones in Brussel tenzij aan exuberante prijzen
Ter info: ik heb daarnet de Nieuwstraat in Brussel afgeschuimd en geen Iphones te verkrijgen in de 2 MC's, Vandenborre, Mediamarkt of Mac Line...
Wel in een winkeltje naast die ene MC maar 999 € voor de 32 GB versie! |
|
|||
|
|||
Ben daarnet bij MC Merksem langsgegaan, en daar waren er gisteren 2 binnengekomen, maar ze waren natuurlijk al weg. De verkoper wist mij wel te vertellen dat ze ongeveer wekelijks binnenkomen, ofwel donderdag ofwel vrijdag, en steeds rond 13.00 uur.
Aangezien ze daar zonder wachtlijst werken heb je daar kans om gewoon met een iphone buiten te stappen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat kan ik eigenlijk moeilijk geloven. Eén Mobistarshop die 100 toestellen binnenkrijgt, terwijl vele winkels al 1-2 weken zo goed als niéts binnenkregen? Begrijpen wie begrijpen kan... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou zeggen bel een keertje en dan weet je het meteen |
|
|||
|
|||
Het zou toch kunnen, mediamarkt antwerpen kreeg ook zomaar x aantal toestellen (200?) en mensen stonden maand op de wachtlijst en kreeg nog niks. En ik loop daar gewoon binnen en kan 1 meenemen. Dus alles kan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door FenixStyle; 20-08-10 om 15:12. |
|
|||
|
|||
goei connecties?
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|