iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Een beetje offtopic, ma waarom zegt die vent niet gewoon dat hij geen pda van het werk moet? Mijn werk zou me toch niet snel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een beetje offtopic, ma waarom zegt die vent niet gewoon dat hij geen pda van het werk moet? Mijn werk zou me toch niet snel kunnen overtuigen van mijn iPhone 4 voor om het even wat in te ruilen >_>
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mobile Vikings Website
|
|||
|
|||
Ben je helemaal groggy? Mobile Vikings heeft zelfs geen 3G >_> Had je nou gezegd "de goedkoopste" tot daar aan toe, maar de voordeligste? >_>
|
|
|||
|
|||
Mobile Vikings lijkt me goedkoop. Maar ik ben bereid bij mobistar een abonnement te nemen, maar ik verwacht dan wel een tegemoetkoming in de aankoopprijs van de Iphone. (koppelverkoop dus). Zoals ook T-mobile doet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze ondersteunen wel 3G! Dit stond op hun site bij de FAQ: Ondersteunt Mobile Vikings het 3G netwerk? Ja, Mobile Vikings biedt 3G aan. We gebruiken het netwerk van BASE voor connectiviteit. Dit netwerk biedt zowel UMTS als het nog snellere HSDPA. Het netwerk wordt geleidelijk aan uitgerold sinds begin 2010. Dit betekent dat de dekking nog niet compleet is, waarbij er prioriteit gegeven wordt aan de grote steden. Indien er in jouw regio geen 3G dekking is kan je nog steeds surfen op een comfortabele EDGE verbinding met een snelheid tot 200 Kbps. Laatst gewijzigd door SvenVC; 31-08-10 om 16:17. |
|
|||
|
|||
Dat doen ze idd niet... Eerder omgekeerd, sommige winkels dwingen u een extra accessoires pakket te kopen als ge geen Mobistar abo wilt :-p
|
|
||||
|
||||
Zijn posting is offtopic, moet in de te koop sectie staan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
640 plus abbonement? dat is wel wat anders dan bij T-mobile. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@Chauncy: het voordeel hier is dat je wel niet vastzit aan je abo... Ik kan gemakkelijk naar nieuwe abo's en opties overschakelen naarmate ze voordeliger beschikbaar worden bij Proximus. Die internet opties van Proximus bv. evolueren snel Laatst gewijzigd door Soliber; 31-08-10 om 16:24. |
|
|||
|
|||
Wat doe ik het best? Gewoon afwachten? Er een op het net kopen? Waar heb je het meeste kans een te vinden in België? Gewoon op goed geluk?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ligt eraan wat je ervoor wilt betalen en wanneer je het wilt hebben. Als je vandaag een iphone wilt bijv. een 16 g dan kan dat alleen betaal je er dan 750 voor op het net. |
|
|||
|
|||
Ik vind 640€ al een aardige prijs, dus voor die extra 100€ wacht ik gewoon wel nog een paar maanden als het moet
|
|
|||
|
|||
Hello,
Ik heb net mijn iPhone4 32giga kunnen bestellen via de webshop van Mobistar en dit zonder een script ofzo te gebruiken. (want dat werkte niet bij mij) Hoe heb ik dit gedaan? Ik heb één van de webmaster van Mobistar gevolg op twitter (Nico Smets (ismets) on Twitter), indien hij weet dat er toestellen online gezet worden tweet hij dit. Even de pagina hernieuwen en klaar is kees ;-) Mvg, Hans Similon twitter: Hans Similon (Hanssim) on Twitter |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is een HTC Legend (Android).... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb er net ook een besteld, de bevestiging liet wel lang op zich wachten!
Hopelijk houden ze zich aan die leveringstermijn van 3-4 dagen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 33 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 33 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|