iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist MM te Antwerpen gebeld: Zoals ik het begrepen heb, verwachten ze morgen of overmorgen een levering voor de 16GB. Degenen op de reserveringslijst zouden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zojuist MM te Antwerpen gebeld:
Zoals ik het begrepen heb, verwachten ze morgen of overmorgen een levering voor de 16GB. Degenen op de reserveringslijst zouden morgen of overmorgen gebeld moeten worden. Ik werd verteld dat ik mijn reservering sowieso 1 september op kon komen halen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik hoop iig dat er ook 32GB modellen zullen geleverd worden...
|
|
|||
|
|||
Dat weet ik dus niet zeker. Hij vertelde me dat de reserveringen woensdag opgehaald konden worden. Pas daarna vroeg hij of ik de 16 of 32 GB had.
Toen ik zei dat ik de 16GB had zei ie iets van 'O, oké'. Verder niets over de 32GB.. dus dat wordt even afwachten! |
|
|||
|
|||
Mobistar Center Oostende
Ben deze zaterdag in het Mobistar Center van Oostende geweest (was een weekend aan zee) en die vertelde me dat hij deze week een grote levering ging krijgen en dat de leveringen vanaf volgende week groter en sneller worden, dus dat alles terug op gang geraakt wat betreft de levering van de iPhone 4.
|
|||
|
|||
Hmmm ik lees dus nu dat het verstandig is om te reserveren? Wilde over paar weken naar Antwerpen gaan en dan eentje oppikken.
|
|
||||
|
||||
23 dagen na m'n reservatie bij thephonehouse nog altijd niks :-/
|
|
|||
|
|||
Vandaag nar mm en saturn in antwerpen geweest, hadden niets
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag bij Krefel in Lier langs gegaan en kon direct een 32 gb meenemen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(tarantino, bedankt voor de tip) |
|
|||
|
|||
Citaat:
ja dat wist ik wel hoor. Alleen ik dacht ergens gelezen te hebben dat sommige mobistars ze alleen met abbonement verkopen, vandaar die vraag ook. Ach nu weet ik het zeker. Bedankt! |
|
|||
|
|||
Zojuist het verlossende telefoontje van MM Mediamarkt:
Mijn reservering (gereserveerd 16 augustus) van de 16GB zwart kan morgen opgehaald worden! Woehoe! |
|
|||
|
|||
Heb naar krefel in lier gebeld en ze hebben er geen iphones binnen en is enkel op bestelling
|
|
|||
|
|||
Begin volgende week komen blijkbaar de 32GB binnen in de MM te Antwerpen.
Nog even geduld. |
|
|||
|
|||
Jullie kunnen allemaal snel ophalen zeg, ik sta al van eind juli op een lijst bij mobistar en ben al gezakt van plaats 9 naar 3 voor een 32G
Als er iemand een levering op overschot heeft door één of andere reden, PM mij maar! Greets |
|
|||
|
|||
Citaat:
;-) |
|
|||
|
|||
Verkoopt mobistar de iphone met abonnement? Ik wil er graag een abonnement bij, maar als ik dan ook nog evenveel moet betalen, dan neem ik nog liever ergens anders een abo.
Waar blijven die voordelen voor koppelverkoop? |
|
|||
|
|||
Mijn zus had vorige week voor haar man een iPhone 4 gekocht bij Mobistar.
Nu, een week later krijgt hij een PDA van zijn werk en is de iPhone niet echt meer nodig. Dus, iemand die geïnteresseerd is in een iPhone 4 32GB van één week oud? Voor en achterkant hangt van dag 1 een "Steinheil EX Protection Film Ultra Crystal" op (koste 9€) Is uiteraard in perfecte nieuwstaat, met factuur en garantie. Prijs is 755€ voor de iPhone 4 32GB + reeds perfect opgekleefde protectors en een zwarte Apple bumper. Kan hem op ebay, kapaza, ... zetten, maar geef voorang aan de mensen hier op het forum. De eerste die me voor akkoord een PM stuurt heeft hem. Regio Aalst, België |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|