iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben de komende dagen in Belgie. Heb al wat rondgebeld maar helaas nog geen succes. Is het iemand gelukt ergens een iPhone te kopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben de komende dagen in Belgie. Heb al wat rondgebeld maar helaas nog geen succes. Is het iemand gelukt ergens een iPhone te kopen zonder reservatie? Zijn er de afgelopen dagen nog leveringen geweest?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
helaas vandaag alles in antwerpen afgestruind.. maar nergens te krijgen :-(
|
|
|||
|
|||
vandaag heel antwerpen doorgeslenterd, maar nergens iphone's op voorraad. helaas, ik probeer maandagmedia markt keyserlei nogmaals, ze zeiden dat ze aankomende week een levering verwachten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 16gb te bestellen online op de mobistar site!
http://iphone3g.mobistar.be/nl/buydevice01.cfm |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb vandaag op het internet rond gecheckt, voor mensen die niet meer voor iphone kan wachten ga naar dan redcoon.be. Het is direct leverbaar, maar de prijs is veel hoger
16gb 1066,01 Euro 32gb 1218,47 Euro |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als er zo'n mensen zijn mogen ze altijd mijn iPhone 4 overkopen, dan wacht ik wel een paar weken. Komaan... |
|
|||
|
|||
Citaat:
China is er ook iphone simvrij maar deze kost 200 euro minder |
|
|||
|
|||
En wie zegt dat die effectief direct geleverd worden? Het is makkelijk om dat op uw site te zetten, maar om het dan ook daadwerkelijk zo te doen...?
|
|
|||
|
|||
Er staane r weer op de mobistar site, ben nederlander dus niks voor mij
EDIT: Voorraad weer uitgeput |
|
|||
|
|||
@ Sjord : kunnen wij niks bestellen daar dan??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke vriend van mij woont in Lanaken dus ga hem via hem bestellen
|
|
|||
|
|||
Eerste dagje verlof en we gaan op speurtocht. Moet wel bij een MC kopen want ik wil hem op afbetaling. Met een beetje geluk heb ik vanavond een iPhone 4 in handen
*Edit: MC Tweebruggen Gent: Levering gaat naar klanten op wachtlijst. MC Aalst Lange zoutstraat: Geen levering vandaag, 200-tal op wachtlijst. Laatst gewijzigd door Joery; 30-08-10 om 11:03. |
|
|||
|
|||
ben benieuwd of je een vind, wij horen het wel
|
|
|||
|
|||
Eerlijk gezegd, vrees ik ervoor. Het is mss beter om enkele MC's aan te doen en te hopen dat ik met een toestelletje kan buitenstappen. Alhoewel daar ik niet echt het geduld voor heb.
*Edit: MC Lange Munt, geen binnen, maar levering op dinsdag en donderdag. **Edit: MC Veldstraat, geen binnen en geen levering vandaag. Laatst gewijzigd door Joery; 30-08-10 om 11:15. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|