//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarschijnlijk krijgen ondernemingen wel prioriteit over particulieren. Businessklanten zijn belangrijker voor bedrijven zoals mobi* dan één particulier....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #3221  
Oud 18-08-10, 19:47
JohnnyricoMC's schermafbeelding
JohnnyricoMC JohnnyricoMC is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 64
Standaard

Waarschijnlijk krijgen ondernemingen wel prioriteit over particulieren. Businessklanten zijn belangrijker voor bedrijven zoals mobi* dan één particulier.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #3222  
Oud 18-08-10, 21:36
c3k c3k is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Perdut Bekijk bericht
@C3k, je hebt toch de toevallig mijn iPhone niet getraced ?
Ben eens benieuwd wanneer de mijne zal geleverd worden. Is gistermiddag pas online bestelt geweest op een KMO account, deze morgen bevestiging van levering gekregen.
Zouden ze voorrang geven aan business accounts ?
Ik heb e-mail had voor bestelling nummer 6411214309, terwijl de mijne op bevestigingsmail totaal anders is dusja
  #3223  
Oud 18-08-10, 22:22
Wim33 Wim33 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door c3k Bekijk bericht
Ik heb e-mail had voor bestelling nummer 6411214309, terwijl de mijne op bevestigingsmail totaal anders is dusja
Ja die mails dat je krijgt dat het pakket klaar ligt voor verzending, zijn met de verkeerde ordernummers. Ik had ook een mail gekregen met de bestelling van iemand uit anderlecht. Je moet je bestelling zelf zoeken bij orders, met je bestellingsnummer en postcode en dan vindt je wel de juiste
  #3224  
Oud 18-08-10, 22:51
Perdut Perdut is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 30
Standaard

Ik zou het wel willen tracen maar zou niet weten waar of hoe. Misschien verschillen de mails wel van business accounts in vgl met die van particulieren. Ik heb enkel een orderbevestiging (met order- en verzendnummer) gekregen met de melding dat het toestel is verzonden op 18/08 (vandaag dus) ? Waar kun je het ordernr ingeven om te traceren ?
  #3225  
Oud 18-08-10, 23:03
devilrocky devilrocky is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WebsterMC Bekijk bericht
Is dat dendiene aan de Brugsesteenweg in Kuurne? MC Aalter hangt af van die shop (Is één keten onder naam IQ4), dus ik hoop straks ook telefoontje te krijgen. Vooral aangezien ik de mijne reeds op 28 juli besteld heb...
Nee deze in de ring shopping zelf
  #3226  
Oud 18-08-10, 23:03
devilrocky devilrocky is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
Had je de 32 of de 16 GB besteld?

16 gb versie
  #3227  
Oud 18-08-10, 23:27
pbouwen pbouwen is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 30
Standaard

Je mag Mobi* Wijnegem ook al van het lijstje van winkels zonder reservaties schrappen!
Vandaag langs geweest, vertelt de dame me dat ze juist 10 iPhones binnen heeft gekregen... Ik dolblij en in de wolken, totdat ze me vertelde dat er 25 reservaties waren Wat tevens ook het maximum is bij hen.
Ze wist me ook nog te vertellen dat de hoofdzetel van mobistar hen verplicht heeft tot wachtlijsten. Enkel de mobistar centers in privé bezit konden hierop een uitzondering vormen.

Verder ook bij vandenborre en phonehouse gaan horen, maar daar waren de wachtlijsten ook ellenlang.

Tenslotte bij Fnac binnen gestapt en gereserveerd. Sta daar nu 8ste op de lijst. Ze hadden nog maar 1 lading binnen gekregen tot nu toe (met de launch), dus hopelijk gaat mobistar ze snel terug bevoorraden omdat ze al zo lang zonder zitten!

Fingers crossed!
  #3228  
Oud 19-08-10, 00:06
Wim33 Wim33 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Perdut Bekijk bericht
Ik zou het wel willen tracen maar zou niet weten waar of hoe. Misschien verschillen de mails wel van business accounts in vgl met die van particulieren. Ik heb enkel een orderbevestiging (met order- en verzendnummer) gekregen met de melding dat het toestel is verzonden op 18/08 (vandaag dus) ? Waar kun je het ordernr ingeven om te traceren ?
Als particulier kon dat hier? Weet niet of dit ook voor jou werkt ...
  #3229  
Oud 19-08-10, 10:08
okkie100 okkie100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Besten belgen,

Kent iemand ook dit bedrijf en die er ervaring mee hebben, ze zullen morgen of maandag de iphone binnen krijgen
DE-KA Electro het zit in Leopoldsburg.
Adverteren op marktplaats en hebben de 16 gb voor 650 en 32 gb voor 750 vrij goedkoop voor nederlanders en iets duurder dan de MM in belgie.

Bij voorbaat dank.
  #3230  
Oud 19-08-10, 10:28
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door okkie100 Bekijk bericht
Besten belgen,

Kent iemand ook dit bedrijf en die er ervaring mee hebben, ze zullen morgen of maandag de iphone binnen krijgen
DE-KA Electro het zit in Leopoldsburg.
Adverteren op marktplaats en hebben de 16 gb voor 650 en 32 gb voor 750 vrij goedkoop voor nederlanders en iets duurder dan de MM in belgie.

Bij voorbaat dank.
deze ken ik niet maar ik denk niet dat je schrik moet hebben dat het fake is
de 32GB is helemaal niet duurder dan de mobistar centers hier. het verschil is 1cent...
  #3231  
Oud 19-08-10, 10:28
parlipip parlipip is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Ik weet dat deze vorig jaar geïmporteerde 3GS'en (jailbreak) verkochten.

Zullen nu misschien ook geïmporteerde iPhone 4's zijn???
Hoe zit het dan met de garantie?

PS: is iPhone 4's het meervoud van iPhone 4 ?
  #3232  
Oud 19-08-10, 10:50
Luvlektrik Luvlektrik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard

Ik had gisteren gebeld naar Mobistar Center Cora Woluwe, en zij gingen normaal vandaag 5 iPhones 4 (32GB) binnenkrijgen. Normaal ging ik hem vandaag ophalen, maar ik krijg er morgen eentje van een leverancier van de zaak.

Als je je haast kan je er misschien nog eentje te pakken krijgen (kan wel niets beloven ).

MOBISTAR CORA WOLUWE
Gemeenschappenlaan 101,
1200 WOLUWE-ST-LAMB.

Contact
Tel. 02/7792747
Fax. 02/7793886

Openingsuren
Ma - Do 10:00 tot 19:45
Vrij 10:00 tot 20:30
Zat 10:00 tot 19:45
  #3233  
Oud 19-08-10, 12:46
parlipip parlipip is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luvlektrik Bekijk bericht
Ik had gisteren gebeld naar Mobistar Center Cora Woluwe, en zij gingen normaal vandaag 5 iPhones 4 (32GB) binnenkrijgen. Normaal ging ik hem vandaag ophalen, maar ik krijg er morgen eentje van een leverancier van de zaak.

Als je je haast kan je er misschien nog eentje te pakken krijgen (kan wel niets beloven ).

MOBISTAR CORA WOLUWE
Gemeenschappenlaan 101,
1200 WOLUWE-ST-LAMB.

Contact
Tel. 02/7792747
Fax. 02/7793886

Openingsuren
Ma - Do 10:00 tot 19:45
Vrij 10:00 tot 20:30
Zat 10:00 tot 19:45

Collega van mij is nog steeds op zoek naar een 32Gb, maar helaas voor hem hebben ze hier ook geen meer op stock.
Kon wel reserveren, maar dat kan je op de meeste plaatsen...

Wel raar dat, als er al binnen komen, er zéér weinig 32Gb bij zijn.

Laatst gewijzigd door parlipip; 19-08-10 om 13:04.
  #3234  
Oud 19-08-10, 13:02
parlipip parlipip is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Nog een update...

Hij was deze middag bij MM Brussel Nieuwstraat langs geweest om te kijken of het klopte dat er ten laatste woensdag een nieuwe lading zou binnen gekomen zijn.

Aangezien hij het beu was alle voorgaande verhalen van verkopers te moeten aanhoren, heeft hij deze keer de "store manager" te pakken gekregen (vraag me niet hoe hij dat gefikst heeft )
Deze wist hem met zekerheid te vertellen dat ze de week van 30/08 een lading krijgen van maar liefst 1000 iPhones.
Hiermee zouden ze er, buiten de reservaties, nog een 400-tal in de winkel te koop hebben.

Dit weten ze blijkbaar al enkele weken, maar komt men nu pas mee af omdat de meeste klanten hun toestel zo snel mogelijk willen en het nogal afschrikt indien je moet zeggen dat de levertijd meer dan 3-4 weken bedraagt

Laatst gewijzigd door parlipip; 19-08-10 om 13:05.
  #3235  
Oud 19-08-10, 13:28
YannickM YannickM is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 22
Standaard

Toch eens nagaan in MM Antwerpen. Heb nog niets besteld omdat ik liever zo in winkel koop, maar als ze daar een gelijkaardige levering binnen krijgen...
  #3236  
Oud 19-08-10, 13:32
vhrgamer vhrgamer is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Oosterhout
Berichten: 47
Standaard

Ik hoop dat ze eerdaags ook zo'n 'Iphone Tsunami' bij de MM in Antwerpen binnenkrijgen, mijn telefoon is 3 weken geleden in het vliegtuig gestolen, in de vakantie ging het nog wel zonder maar nu moet ik er echt een hebben, 32gig natuurlijk.
  #3237  
Oud 19-08-10, 13:40
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vhrgamer Bekijk bericht
Ik hoop dat ze eerdaags ook zo'n 'Iphone Tsunami' bij de MM in Antwerpen binnenkrijgen, mijn telefoon is 3 weken geleden in het vliegtuig gestolen, in de vakantie ging het nog wel zonder maar nu moet ik er echt een hebben, 32gig natuurlijk.
Dat Mobistar maar eens eerst de Mobistarwinkels bevoorrraadt die de voorbije weken amper of zelfs helemaal niets meer binnenkregen
  #3238  
Oud 19-08-10, 14:01
zeromancer zeromancer is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Dat Mobistar maar eens eerst de Mobistarwinkels bevoorrraadt die de voorbije weken amper of zelfs helemaal niets meer binnenkregen
idd , de wachtlijsten in hun eigen winkel staan al hoog genoeg.
  #3239  
Oud 19-08-10, 14:26
wouter3800 wouter3800 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parlipip Bekijk bericht
Nog een update...

Hij was deze middag bij MM Brussel Nieuwstraat langs geweest om te kijken of het klopte dat er ten laatste woensdag een nieuwe lading zou binnen gekomen zijn.

Aangezien hij het beu was alle voorgaande verhalen van verkopers te moeten aanhoren, heeft hij deze keer de "store manager" te pakken gekregen (vraag me niet hoe hij dat gefikst heeft )
Deze wist hem met zekerheid te vertellen dat ze de week van 30/08 een lading krijgen van maar liefst 1000 iPhones.
Hiermee zouden ze er, buiten de reservaties, nog een 400-tal in de winkel te koop hebben.

Dit weten ze blijkbaar al enkele weken, maar komt men nu pas mee af omdat de meeste klanten hun toestel zo snel mogelijk willen en het nogal afschrikt indien je moet zeggen dat de levertijd meer dan 3-4 weken bedraagt
Echt? Ik heb eergisteren nog gebeld, toen hadden ze mij een levering beloofd. Maar ze wisten ineens niets meer wanneer er een levering zou binnenkomen. Mochten ons voorschot gaan terughalen, maar hebben het niet gedaan. Zijn nu al 3 weken aan het wachten.. Nog twee weken volhouden zal wel lukken zeker...
  #3240  
Oud 19-08-10, 15:00
Perdut Perdut is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 30
Standaard

Yiehaa !!!!
De mijne is hier zonet met pakketpost aangekomen !!
Zoals eerder hier gepost, bestelt op dinsdagavond (17/08 !!!) en zojuist afgeleverd. Blijkbaar worden business accounts dus wel degelijk voorgenomen .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:28.