iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Uiteraard....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uiteraard.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik denk dat het dit jaar hetzelfde zal zijn als vorig jaar, vorig jaar zag het er als volgt uit:
launchactie via website reserveren en afhalen in een beperkt aantal mobistar centers, dit waren mobistar owned centers en mochten dus sowieso al geen reserveringen nemen, dus dat was geen probleem, de mobistar owned centers mogen ook dit jaar geen reserveringen aannemen |
|
|||
|
|||
Ik heb het eens aangepast van vorige jaar (iPhone 3GS -> iPhone 4) met alle geruchten,...
Ik hoop dat het uitkomt Mobistar zal de iPhone 4 vanaf 30 juli gaan aanbieden op de Belgische markt. De nieuwe iPhone 4 (zwart) zal beschikbaar zijn in 2 versies: een 16 GB voor €639,99 euro en 32 GB voor €749,99 euro. De witte versie komt in het najaar. De verkoop van de nieuwe iPhone 4 start op 30 juni 2010 om 9.30u(vermoedelijk) in alle Mobistar Centers en Apple Premium Resellers in België. Mobistar-klanten kunnen zich vanaf vandaag registreren op mobistar.be/iphone om als eerste de nieuwe iPhone 4 te kunnen kopen. Geregistreerde Mobistar-klanten kunnen met hun bevestiging de nieuwe iPhone 4 in één van de 7 Mobistar Centers kopen op 30 juli van 7 uur tot 8.30 uur. De verkoop van de toestellen zal beperkt worden tot 1 iPhone per persoon. De zeven geselecteerde Mobistar Centers zijn te vinden op de volgende locaties: Antwerpen, Keyserlei Bruxelles, Rue Neuve Bruxelles, Avenue de la Toison d’Or Liège, Vinave d’Ile Gent, Langemunt Leuven, Bondgenotenlaan Mons, Grand rue Dus waarschijnlijk zal je het in deze 7 centers het meest kans hebben Laatst gewijzigd door proXify; 27-07-10 om 16:36. |
|
|||
|
|||
je vergeet de exclusieve ontbijtsessie te vermelden.
|
|
|||
|
|||
en bijna geen van de andere mobistar centers ging vroeger open, die behouden hun 'normale' openingsuren, voorts denk ik dat dat het plan zal zijn, enkel nog een mail ontvangen en zo snel mogelijk bestellen
|
|
|||
|
|||
10 mobistar centers met ontbijt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
roeselare en hasselt komen er waarschijnlijk bij
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
mijn bronnen zijn beter dan mobistar
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wie komt er mee naar Roeselare?
|
|
|||
|
|||
ik heb nog een vraag.
als er geen Wi-Fi is en geen 3G abonnement/verbinding hebt, is het dan nog mogelijk om je lokatie te bepalen op de iphone 4? |
|
|||
|
|||
Doeme he, en nu zit ik met ochtendpost op vakantiewerk zodat reserveren voor die early verkoop in Hasselt alvast geen optie meer is
Dan m'n hoop maar vestigen op het ander Mobistarcenter waar ik 16e sta... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Natuurlijk, met GPS, maar je hebt wel een navigatie app nodig om je lokatie op weer te laten geven Het ingebouwde google maps haalt de kaarten steeds via je internetverbinding
|
|
|||
|
|||
wauw!!!! ik kijk er echt naar uit tot ik de iphone 4 heb
|
|
|||
|
|||
iemand bestelling gedaan in IQ4 in kuurne ?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 20 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 20 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|