iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door daisyn Vandaag komen iphone's 4 binnen 16gb en 32gb! Wie de snelste is zal er een hebben Colba Wetteren!!! Ben er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jammer. Hopelijk is de voorraad groot genoeg eens er geleverd wordt, want morgen kan ik er al niet naartoe gaan. Ik hoop dus op vrijdag, voor de rest zal ik eens de site van Mobistar proberen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand ervaring met de bestelling/aankopen bij VDB-winkels
Wil daar namelijk een bestelling plaatsen voor de Iphone 4g 32gb. Kom zelf uit Nederland, maar Hasselt is dichtbij. |
|
|||
|
|||
Bestellen, en afwachten of en wanneer ze geleverd worden...
|
|
|||
|
|||
Je zal er eentje kunnen bestellen, maar zal minstens een maand moeten wachten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn geduld raakt ook op! Ik heb nu zoiets van, ik wacht tot de HTC Desire HD er is maar als er voor die tijd een iPhone te krijgen is neem ik die.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vorige week was er geen levering bij VDB. Deze week zou er wel weer een levering moeten zijn.
|
|
|||
|
|||
Weet iemand wat de laatste status is bij Krëfel?
Van plan om naar Krëfel Turnhout te gaan, neem aan dat dit ook normale simlockvrije iPhone4's zijn? Iemand enig idee van de ongeveer meegemaakte levertijd? |
|
|||
|
|||
Ik las hier onlangs op het forum dat er een wachtlijst was van tussen de 15 en 20 personen voor de Krefel in Turnhout. De wachttijd was ongeveer 3-4 weken. Maar dat kan ondertussen natuurlijk weer veranderd zijn.
|
|
|||
|
|||
Dankje voor je snelle reactie ronald89. Neem aan dat de iPhone4 bij Krefel ook gewoon simlockvrij is net als bij Mobistar/Saturn/MediaMarkt?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Morgen zouden er in turnhout weer iphones binnen komen, maar niet genoeg voor alle reserveringen uit te leveren.
Levertijd nog steeds op ong. 4 weken |
|
|||
|
|||
Ik ben gebeld door Krefel Turnhout dat mijn iPhone 32 gb binnen is. Ze hadden alleen 32 gb binnen gekregen, want mijn vriendin had een 16 gb besteld en die belden ze later of ze toch geen 32 gb wilde, want het was niet bekend wanneer ze 16 gb binnen zouden krijgen. Dus heeft ze gekozen voor de 32 gb. Mijn broer is later ook nog gebeld. Zelfde verhaal. Mocht je nog 32 gb willen dan even naar Krefel bellen. 003214552842.
|
|
|||
|
|||
net gebeld door Mobistar center Aalst , mn iphone (16GB) is daar eindelijk binnen (ik wacht sinds 30 juli). Ik ga er meteen achter
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vandaag 20 tal winkels gebeld, nergens iets binnen. krefel turnhout was ik helaas al telaat voor rond 4u
|
|
|||
|
|||
Raar, ik heb ook een 16gb in bestelling staan in Turnhout, maar ik ben niet gebeld of ik een 32gb zou willen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
geloof 13 september
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|