iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vrij simpele vraag maar ik vind op internet alleen maar tegenstrijdige reacties; Stel (en hij zou op voorraad zijn) ik koop morgen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb een vrij simpele vraag maar ik vind op internet alleen maar tegenstrijdige reacties;
Stel (en hij zou op voorraad zijn) ik koop morgen in een willekeurige winkel in Belgie een iPhone, kan ik deze dan meteen gebruiken met mijn simkaart van Telfort (die ik op maat gesneden heb)? Of moet ik hem dan nog activeren via iTunes? Of moet ik hem nog activeren met een Belgische simkaart? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Je kan hem activeren met gelijk welke simkaart
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 BELGIE
Beste forumleden,
Graag zou ik een iPhone 4 16 GB los willen aanschaffen. Ik weet dat ze de toestelen in belgie verkopen voor ongeveer 640 euro bij oa mobistar en media markt. Kunnen jullie mij vertellen waar ik het beste de iPhone kan kopen en hoe weet ik dat ze daar op voorraad zijn? Zijn er misschien meer winkels waar ik een goede kans heb? Bedankt en geniet vanavond van het voetbal |
|
|||
|
|||
Krefel doet wel degelijk wat ze beloven: ik mag vanmiddag mijn iPhone 4 32GB gaan afhalen (vrijdag besteld)... Ik vraag na hoeveel ze er nog op voorraad hebben!
|
|
|||
|
|||
Waar? en zijn er ook 16 gb binnengekomen?
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Andere vraag, ik lees dat een Telfort simkaart op maat knippen een paar x mislukt is, heeft iemand anders dit ervaren of werkt Telfort gewoon? |
|
|||
|
|||
Voor al diegenen die nog op zoek zijn, bij Cora (vooral in Wallonië) zijn ze uit voorraad leverbaar. Heb vandaag 3 vestigingen bezocht en daar waren ze te verkrijgen. Wel enkel 16 gb.
|
|
|||
|
|||
Zojuist Krefel Turnhout gebeld voor de status.
Zijn 3 mensen voor me voor de 32GB, ze verwachtten 11 oktober een nieuwe lichting. De 16GB omvat +/ 16 wachtenden, en zal naar verwachting langer duren. |
|
|||
|
|||
heb ondertussen mijn 32gb uit Krefel Brugge
was superdruk in Krefel, wilden niet antwoorden of ze er nog op voorraad hebben... best zelf eens bellen denk ik: 050/335042 nu mijn simkaart van mobistar verknipt en... "install sim card without lock"... iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
vreemd, tegen mij zeiden je dat ze deze week nog een lading 16gb gingen krijgen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders toch even een microsim halen, mijn geknipte kaart werkte slechts enkele uren... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zonet telefoon gehad van een vriendelijke dame van Krefel die mij zei dat mijn iPhone 16GB klaar ligt. (Besteld op 18 september.)
Super service van Krefel. Geen idee wat mensen bezielt om een iPhone bij Mobistar te bestellen. |
|
|||
|
|||
Door welke krefel ben jij gebeld?
|
|
|||
|
|||
Degene waar ik besteld heb.
Dat was in Dendermonde. Maar dat maakt niet zoveel uit, ze krijgen de iPhones op 1 centraal punt binnen en dan verdelen ze die zelf onder de verschillende vestigingen al naargelang de bestellingen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb m'n iPhone 4 16GB bestelt op 15 september bij Krefel Aalst, exact vandaag mocht ik erom gaan. In de winkel zelf hebben ze mij Proximus simkaart vervangen door microsim.
Wat ik wil zeggen is: -Krefel = Mega klant vriendelijk en super snelle levering, ik raad iedereen aan om bij Krefel je iPhone te bestellen, jullie zullen hem op die manier het snelste bemachtigen. (niet als iedereen dit weet) Kvind het ook niet eerlijk voor sommige mensen die 2 maand moesten wachten. en btw ik heb geen problemen met de antenne, als ik de test doe gaat er steeds 1 streekje weg, maar ik denk dat dit normaal is. |
|
|||
|
|||
I,ve got him!!!!!!!!
Gisteren opgehaal in turnhout, 14 sept. besteld. wat een geweldig app., tot. geen last v deadgrip met vodafone heerlijk |
|
|||
|
|||
hey mensen, ik sta op wat lijsten voor een iphone 4, maar helaas niet in Antwerpen...
weten jullie daar winkels waar je ze kan bestellen of waar ze voldoende voorraad hebben? vorig jaar moest ik helemaal vanuit midden NL naar Diksmuide voor mn 3gs... Dan maak ik er liever een dagje Antwerpen van! |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|