iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Hoeveelis "een kleine vergoeding"? Contact me via prive. Niets info openbaar....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Deze had in een PM gemoeten
Laatst gewijzigd door matthijst; 10-10-10 om 14:06. |
|
|||
|
|||
60 euro dat is wel erg veel. Ik ga morgen richting België om een paar reserveringen op te halen van collega's, zij hebben inmiddels al een iPhone. pm me maar dan kijken of we eruit kunnen komen , vast wel
Laatst gewijzigd door zebi; 10-10-10 om 12:39. Reden: geen verkoop topic. |
|
|||
|
|||
]
Al recht gezet dus Laatst gewijzigd door BlixM; 11-10-10 om 15:19. |
|
|||
|
|||
Ik vind het ook niet kunnen. Je hebt helemaal gelijk, want je vraagt toch niet voor niks om PM. Die heeft je gewoon een oor aangenaaid. Bah! Eng ventje is het...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb het bericht aangepast. Laatst gewijzigd door matthijst; 10-10-10 om 14:11. |
|
|||
|
|||
Ja nee, ik weet dat het wat geld is. Maar ik doe dit ook niet zonder risico... en daarom dat ik voor 1 toestel wat vraag, indien meerder toestellen in 1x is dit minder natuurlijk
|
|
||||
|
||||
Iemand onlangs nog in Belgie geweest toevallig?
Is er al kans dat ze ergens op voorraad zijn (tussen Antwerpen en Parijs) |
|
|||
|
|||
Ik ga van het weekend ook naar België, naar Brussel om precies te zijn. Iemand enig idee waar ik het best heen kan gaan en of er überhaupt wel voldoende voorraad is daar?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Lees wat terug in dit forum, staat iets in over een hoofdkantoor in Evere van een bepaalde winkelketen, daar zouden er wat op voorraad zijn. |
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen zaterdag een 16GB bij Krefel Turnhout gereserveerd. De verkoper gaf aan dat het hooguit 2-3 weken kan duren, maar dat is een standaard-zinnetje wat ze tegen iedereen zeggen om zich in te dekken.
Voor hetzelfde geldt kan hij deze week al binnenkomen zei hij. Ik ben eerlijk gezegd vergeten om te vragen hoeveelste ik op de lijst sta... |
|
|||
|
|||
Weet hier iemand waar ik in België komende donderdag een Iphone 4 16GB kan kopen zonder te moeten reserveren? Dus gewoon op voorraad?
Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Mss kan ik iemand gelukkig maken met de info dat er in de carrefour in Sint-denijs-Westrem nog 10 op voorraad lagen tegen sluitingstijd...
|
|
|||
|
|||
@ ronald89
zou je misschien willen aangeven wanneer je een belletje krijgt? dan krijgen we een indicatie van hoe lang het ongeveer kan duren @ Glenneh de kans is klein om zonder reservatie een iPhone 4 mee te nemen ik ben vandaag op pad geweest en heb er geen 1 kunnen kopen Saturn Antwerpen werkt niet met een wachtlijst maar ik ben de iPhone 4 net misgelopen want gisteren kregen ze levering maar ze waren vandaag alweer allemaal verkocht elke week krijgt Saturn Antwerpen een levering dus misschien volgende week dinsdag proberen? |
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe het zit met de frequentie van de leveringen? Gaat dat per week, per 2 weken, of per maand? Hetzelfde geldt voor de aantallen. Hoeveel krijgt een Fnac of een Saturn (vestiging) er dan?
|
|
|||
|
|||
Dat is per winkel verschillend: bij de Mobistar kan dat onbepaald zijn
en zul je misschien wel een wachttijd hebben van 4 a 5 weken bij de Mediamarkt en Saturn is het elke week een levering maar ook hierbij zijn de aantallen niet te bepalen (varierend) Het beste is reserveren bij een winkel (zelf vragen) waar de wachttijd zo rond de 2 weken zal zijn, korter zal nergens zijn of gewoon op de gok proberen bij enkele winkels die geen wachtlijst hanteren hierbij kan je bijv. denken aan Saturn Antwerpen, Mobistars Kapellen en Brasschaat |
|
|||
|
|||
Mobistar shops worden 3x per week geleverd (de grootste leveringen, kleinere paketjes diensten gaan dagelijks misschien langs). Maar de levering van IPhone is maximaal 1x per week, soms al eens 1x per 2weken gehad enzo...
|
|
|||
|
|||
ik heb gisteren gebeld naar de krefel in aalst. ze hadden nog 1 in stock en ben hem direkt gaan afhalen. heb dus geen minuut moeten wachten.
ik weet het, ben een gelukzak. |
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd! nou ik nog
|
|
|||
|
|||
Ik ben gister naar de Carrefour in Hasselt geweest.
Die hadden er nog genoeg op voorraad. Sowieso de 16GB in ieder geval. Heb een mooi exemplaartje meegenomen. Let op je kunt wel maar 500 euro max pinnen daar! Doe er je voordeel mee Gewoon even bellen! |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|