iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Aila in heel Antwerpen vandaag geen iphone te vinden. Saturn Antwerpen zegt komende dinsdag een lading binnen te krijgen, maar ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 gekocht bij Vandeborre
Citaat:
Ik heb 2 Iphones 4 in september besteld bij Vandeborre 2 wk. later had ik ze goede service en vriendelijke bediening. Prachtig apparaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mobistar hasselt... Ik had er eentje besteld en gezegd dat ik iemand kende die ze daar leverde en dat het 7/8 weken kon duren voor hasselt er had. Ik dreigde toen mijn bestelling op te zeggen doordat ik er effectief bij vdborre dadelijk één kon krijgen; de dag nadien belde mobistar mij dat ze plotseling een iphone hadden voor mij en dit op een zaterdag; waar er volgens de bron niet geleverd wordt op zaterdag.... raar
|
|
|||
|
|||
Weet iemand toevallig of ze in antwerpen op voorraad zijn?
|
|
|||
|
|||
Vandaag heel belgie afgebeld voor een 32gb. Nergens verkrijgbaar, of zonder reserveringen. Vind ik toch iets te ver om te gokken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jawel in beveren, nog 1
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand enige ervaring met wachttijden in de PhoneHouse in Wijnegem?
Grtz |
|
|||
|
|||
En bij Krefel in Turnhout?
|
|
||||
|
||||
Krefel Turnhout
Hier heb ik mijn iPhone4 32GB gekocht. Wachttijd werd aangekondigd voor 2 weken maar precies 4 werkdagen na bestelling kon ik hem op komen halen.
|
|
|||
|
|||
vandaag mobistar genk geweest direkt leverbaar !!16 OF 32 gig grts
|
|
|||
|
|||
Mobistar heef momenteel 40 wachtenden, s&s zo'n 800-tal.
Mijn nonkel liet mij gisteren wel weten dat er bij Microcom in Tongeren nog een mooi aantal 32's op stock liggen, en dat op bestelling de 16 binnen de week binnen komt. Normaal ging ik er eentje kopen, maar na wat te overwegen heb ik toch besloten een 3gs te kopen (tweedehands). Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft |
|
|||
|
|||
Mobistar in Roeselare heeft ze ook op stock. Heb ik mijn 32Gb afgelopen week nog gehaald.
|
|
|||
|
|||
Ben naar Elkoo gereden, daar kon ik er 1 reserveren.
Mijn ING pinpas deed het niet in de winkel en kon ook niet met creditcard betalen. Let dus op dat je misschien gewoon cash moet meenemen om teleurstellingen te voorkomen. |
|
|||
|
|||
Deze voormiddag met m'n broer in het Mobi* Center, Heist-op-den-Berg geweest.
iPhone 4 nog voldoende in voorraad. Het juiste aantal wou de medewerker mij niet meedelen, hij hield het bij 'voldoende in voorraad, heel recent een mooie levering binnengekregen'. |
|
|||
|
|||
Kan er iemand mij vertellen of ze in antwerpen iPhone 4 16GB op voorrraad hebben? Bij Mobistar bijv?
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook benieuwd naar de voorraden in Belgie, wilde er dit weekend misschien naartoe rijden. Iemand een idee of het zin heeft dan een iphone 4 op de kop te willen tikken? Nu reserveren levert me dit weekend geen iphone op, toch?
|
|
|||
|
|||
waarom nog naar belgie rijden?
heb de mijne bij vodafone gekocht als prepaid pakket dat is ook gewoon een simlockvrije iphone |
|
|||
|
|||
oh.. kun je zeggen wat je ervoor betaald hebt toen? Zie ze in nl beginnen vanaf 690, dan heb ik voor 640 in belgie een moi hotelletje er gratis bij
|
|
|||
|
|||
vodafone pre paid 16 gb 649,- en 32 gb 749,- zijn dezelfde prijzen als in BE
hoe de vooraad is weet ik niet.moet je even online kijken of even bellen. |
|
|||
|
|||
Volgens de site van Vodaphone is het product 'End of life' en niet meer leverbaar
Weten mensen of ze hem bij de gewone shop evt nog wel hebben? Anders ga ik toch lekker naar Antwerpen |
Er zijn 27 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 27 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|