iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Kom net terug (met een Iphone 4 32GB) van Belgie Vise om precies tezijn. Hebben 10x 16GB's op voorraad en 5x 32GB's. Niets reserveren gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kom net terug (met een Iphone 4 32GB) van Belgie Vise om precies tezijn.
Hebben 10x 16GB's op voorraad en 5x 32GB's. Niets reserveren gewoon betalen en meenemen. Succes!! Rue du collège 8 4600 Visé, België 04 379 85 35 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
er komen er om 16 uur toe straks in MediaMarkt OOSTAKKER !
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
{edit} was trouwens niet lullig bedoelt ofzo Laatst gewijzigd door Donl; 14-10-10 om 16:58. |
|
|||
|
|||
Ik ga volgende week woensdag met m'n oom & neef voor waarschijnlijk 3 iPhone 4's. Iemand enig idee of ze dan al rond Antwerpen beter te verkrijgen zijn?
|
|
|||
|
|||
Misschien handig om even iets terug te lezen
staan enkele ervaringen op waaronder die van mij de kans zal klein zijn dat je er enkele stuks kan meenemen |
|
|||
|
|||
Waar in Belgie heb je de meeste kans om een iPhone4 te kopen
Ik kom uit Amersfoort en wil richting Antwerpen rijden om een iPhone4 16gb te kopen waar heb ik de meeste kans??????Ik wil er gewoon 1
Of zou het zo zijn dat wanneer de iPhone4 bij Vodafone en KPN komt deze ook los te koop is. Net zoals in Finland? Mijn dank is groot! Laatst gewijzigd door woestewillem; 15-10-10 om 22:30. |
|
||||
|
||||
Vandaag in Brasschaat (mobistar), Merksem (mobistar) en Wijnegem (mobistar, phonehouse, bel company en fnac) geweest en nergens iPhone4's te vinden.
Mobistar Wijnegem had er een aantal binnen, maar die waren gereserveerd. Mobistar Brasschaat zei dat het alweer een dinsdag geleden was dat ze wat hadden ontvangen en dat er in de omgeving ws. niks te vinden zou zijn. Bij fnac bromden ze dat je ze alleen kon reserveren. Zit nu in Parijs, morgen nog ff bij Apple Louvre en die andere langs, al heb ik weinig hoop dat ze ze daar wel hebben |
|
||||
|
||||
Niet, denk ik. Zie post hier:
http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...elgie-190.html |
|
|||
|
|||
Ik dacht dat we een deal hadden? Niet dus
|
|
|||
|
|||
Nergens ben ik bang.
sowieso zou je moeten reserveren, voorschotje betalen en Dan weer terug naar belgie, dus sowieso 2 keer op en neer. Ik weet niet wat chacho vraagt maar dat lijkt mij een betere optie als je er echt eentje wilt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik verwacht het niet, maar ging toch naar Parijs, dus dacht onderweg s ff kijken of ze d'r toevallig een hebben liggen... Geen ramp als ik d'r geeneen kan vinden, dan wacht ik wel tot de witte eindelijk uitkomt en bestel die in de UK
|
|
|||
|
|||
Hehe, ik hebm. ik had ergens gelezen dat Saturn Wilrijk iphones op voorraad had. Even gebeld en idd....dus ik ernaar toe. Als ik zo even moet gokken hadden ze nog zo'n 25 16GB en 15 32 GB. dit was om 12 00 uur. Dus voor degene die er 1 willen halen. Ze zijn geloof tot 7 of 8 uur open.
Ik ben blij met mn 32 GB. |
|
|||
|
|||
Ga 's kijken bij Saturn in Wilrijk. Daar hadden ze gisteren een nieuwe lading binnengekregen.
|
|
|||
|
|||
Voor de liefhebbers: op de mobistarwebsite weer zowel 16 als 32GB beschikbaar
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb gisteren na vele winkels af te bellen in de buurt van herentals, geel , mol geen succes, nergens te krijgen in de buurt klonk er overal.
per ongeluk op media markt gekomen en er waren er voorradig!! ik vroeg om een exemplaar opzij te leggen voor mij en was niet nodig zei de man aan de lijn, er waren er nog genoeg.... dus media markt antwerpen aan centraal station is het ook te doen!! |
|
|||
|
|||
MediaMarkt Antwerpen
Dat zal dan waarschijnlijk de 32GB zijn geweest? |
Er zijn 33 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 33 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|