iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door zoe2710 Vandaag: 16gb in saturn Antwerpen, men pa is er binnen gewandeld en buiten gekomen zonder reservering of bestelling ;-) Haha ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk dat ze er momenteel zeker nog een stuk of 10 hebben liggen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ben bang dat er meerdere zijn die hun salaris willen stuk slaan.... Vandaag langs Mobistar Center in Brasschaat en Merksen geweest en bij Carrefour Merksen en Lier. Alle vier konden alleen nee verkopen, alhoewel de Mobistar Center in Merksen 15 minuten eerder de laatste had verkocht :S
Van de week maar even proberen bij de Mediamarkt / Saturn... |
|
|||
|
|||
Iemand enig idee hoe de voorraad is in Kapellen? Antwerpen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
in heel Antwerpen vandaag geen iphone te vinden. Saturn Antwerpen zegt komende dinsdag een lading binnen te krijgen, maar ze weten niet of daar dan iphones bij zitten en zoja, dan waarschijnlijk maar 10 of 15. Die iphones gaan dan wel gewoon in de voorraad zonder reservering, dus dan zou je er 1 kunnen krijgen.
Ik heb vandaag 1 bij vandenborre gereserveerd, ze vertelden mij dat ik m dan over 2 weken heb. Iemand ervaring met vandenborre? |
|
|||
|
|||
Lees veel over Antwerpen. Gisteren in Easy-M Sint-Truiden geweest, en die kunnen pas leveren eind november.
Wat zijn de beste opties in Leuven/Hasselt/Sint-Truiden ? |
|
|||
|
|||
Krefel Leuven? Of Hoofdkantoor M* in Brussel, is ook een kleine winkel naar t schijnt, indien levering, een redelijke kwantiteit.
|
|
|||
|
|||
Heb er eentje telefonisch besteld vanuit België naar Nederland. Heb een week moeten wachten na reservering en wordt waarschijnlijk morgen geleverd. Moest de helft aanbetalen en de andere helft betalen als ik de telefoon binnen heb. Helemaal goud!
|
|
|||
|
|||
leuven ga ik eens proberen. is er eigenlijk verschil grootstad tov provinciestad voor levertijd?
|
|
|||
|
|||
Had bij twee zaken een iPhone 32 in reservatie sinds september.
kreeg in al die tijd geen enkel bericht van hen, heb hen een paar keer gebeld en ze zeiden dat ze niet wisten wanneer er wat beschikbaar zou komen. Ben dan een van de beide Mobistar shops in Leuven binnen gelopen en ben er 2 minuten nadien buiten gekomen met een gloednieuwe iPhone 4/32! |
|
|||
|
|||
Iemand die weet hoe het in en rond Gent gaat? Saturn Burgge gebeld en daar hadden ze niets binnen en konden ook niets over de levering zeggen... MediaMarkt Oostakker gebeld, maar 25 minuten in de wacht gehangen en toen hield ik het voor bekeken. Mobistar Centers heb ik nog niet geprobeerd...
Iemand die meer weet? Jonas |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb er ene gereserveerd, maar kon hem eigenlijk meteen meekrijgen ... (mijn vrouw doet mij er één cadeau in december). Zeer tevreden dus van beschikbaarheid en levering
|
|
|||
|
|||
Zijn er nu nog wachttijden in Belgie?
Toen ik ong 2 mnd geleden mijn iphone heb gekocht moest ik ong 3 wkn wachten. Een vriend v mij wil er nu ook 1. Hoe lang zou hij moeten wachten of zijn ze tegenwoordig op voorraad? |
|
|||
|
|||
Ja dit vraag ik me ook af. Kan ik nu gewoon naar België toe en terug komen met een iphone of zijn er nog steeds wachtlijsten?
|
|
|||
|
|||
In de meeste winkels zijn ze in voorraad
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vragen ze een beetje redelijke prijzen voor de iPhone 4 in België? Ik ga over een week een paar dagen naar Brussel namelijk.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|