iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja , klopt. Enkel 32 gig versie...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja , klopt. Enkel 32 gig versie
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Afgelopen weekend in Brussel geweest, zaterdag om een uur of 14:00 Mobistar binnen gestapt. Iphones waren gewoon voorradig, dus wilde er 2 meenemen maar kon niet meer dan 500 euro pinnen. Dus mensen let er op dat je van te voren cash meeneemt! Uiteindelijk met een 16GB versie naar buiten gelopen zo blij als een kind! Dit was bij de Mobistar vlak bij de Grote Markt aan de Grasmarkt(Rue du Marché aux Herbes).
|
|
|||
|
|||
zojuist 2 iPhone 4's 32GB gehaald bij mediamarkt antwerpen keyserlei, zonder te reserveren! (16GB hebben ze niet)
|
|
|||
|
|||
net gebeld met mediamarkt in oostende en daar hebben ze iphone4 van 16 GB
Voor diegene die nog geen hebben ik zoek nog een 32 GB nog niet gelukt tot nu toe Had ook naar mediamarkt Antw gebeld en die waren net uitverkocht daaaaaaaaaaaam |
|
|||
|
|||
ik volg dit topic al even. Maar ik wacht toch even wat er 1 november gebeurd hier in NL.
Maar blijf vooral met tips komen, mischien kan ik niet w88 en rijd ik toch ff de grens over . |
|
|||
|
|||
Ik sta al veel te lang op de wachtlijst van Fnac terwijl er geen wachtlijst zou zijn. En als ik hier lees dat er in de winkels telefoons zonder wachtlijst worden verkocht begin ik toch sterk aan de integriteit van Fnac te twijfelen. Het enige voordeel dat we hier misschien uithalen is dat het revisiemodel al bijna in productie kan en we dus straks mogelijk een iPhone rev A uitgeleverd krijgen.
|
|
|||
|
|||
Er gaat volgens mij weinig gebeuren 1 november, schaarste van de iphones blijft. wachtlijsten bij t-mobile zijn nog steeds 8weken hoorde ik net, zal weinig verandering in komen denk ik.
|
|
|||
|
|||
bij mediamarkt oostende hadden ze deze morgend nog 16GB op stock
|
|
|||
|
|||
Saturn Wilrijk. The place to be. Daar krijgen ze om de havenklap ladingen binnen en begreep uit een ander topic dat er weer een levering is geweest. Wilrijk ligt onder Antwerpen en is beter aan te rijden dan het centrum van Antwerpen.
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Besteld: 9 oktober Binnen: 19 oktober |
|
|||
|
|||
Ooh dat is heel netjes!
naar mijn weten is Krefel Turnhout ook 1 van de betere winkels wat betreft afspraken.. bestellingen en leveringen |
|
|||
|
|||
10 dagen? Kijk, dat zijn levertijden!. Zelf heb ik een losse 32Gb bij Fnac besteld op 15-09 (46e plaats) en stond 19-10 op de 27e plaats. In dit tempo zou m'n telefoon in de 2e week van december geleverd gaan worden. Dat is dan bijna 3 maanden! Tijd om in het weekend allemaal winkels af te rijden heb ik niet dus overweeg ik sterk om de Bordelinx route in Engeland te gaan doen. Grrrrrr.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop echt dat ze in nederland ook los verkocht gaan worden. In de mac resseller bij ons in de buurt zeggen ze van wel |
|
|||
|
|||
ik heb de mijne besteld bij fnaq op 4 augustus , idd 4 augustus en ondertussen zijn we 10 weken verder . Mail beantwoorden ze niet en als je belt nemen ze gewoon niet af .. DIKKE SCHANDE VAN FNAQ !!!!
|
|
|||
|
|||
Gister eventjes rond gebeld. Krefel mechelen hadden ze de 16 G op vooraad. Dus meteen de tomtom maar in de auto gehangen.
|
|
|||
|
|||
als je een paar winkels afrijdt heb je vanzelf beet.
ik ben bij de 2de winkel geslaagd, zonder enige reservering; belcompany kapellen, hadden er meerdere op voorraad! top |
|
|||
|
|||
heb hem vandaag besteld bij Krefel Antwerpen , boomsesteenweg en mag hem donderdag gaan afhalen
Das wat anders dan bij fnaq waar ik al 11 weken wacht en reeds 4 weken op 3 sta op hun wachtlijst .. heb gebeld met fnaq dat ik hem van hun niet meer moeten hebben |
|
|||
|
|||
Heeft een jullie ervaring met Mobistar Mol-Geel-Herentals? Ik had gehoopt as zaterdag mn nieuwe Iphone op te halen, ik sta daar nu 4 weken op de lijst dus het zal is tijd worden!
Wat denken jullie? Toch maar naar een andere winkel rond Antwerpen of nog even wachten? |
|
|||
|
|||
Vandaag: 16gb in saturn Antwerpen, men pa is er binnen gewandeld en buiten gekomen zonder reservering of bestelling ;-)
|
Er zijn 32 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 32 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|