iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) donderdag 05/08 naar mobistar center geweest met vraag hoe het zit met de iphone 4, zegt die verkoper daar doodleuk, ja wachtlijst van 3-4 maanden, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
donderdag 05/08 naar mobistar center geweest met vraag hoe het zit met de iphone 4, zegt die verkoper daar doodleuk, ja wachtlijst van 3-4 maanden, en voorschot betalen. ok ik zeg: ik zal ineens gsm al helemaal vooruit betalen. Belt hij me zaterdag al op dat mijn iphone 4 binnengekome is....
En ik die dacht dat ik minstens tot september ofzo zou moeten wachten |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder wou hij niet kijken voor enkel de 16Gb, het was overigens een zeer onvriendelijk persoon. Ik heb toch al 320Euro voorschot betaald daarvoor kan hij toch wel is met een glimlach op de juiste lijst kijken zeker! Verder blijven we rustig afwachten... |
|
|||
|
|||
Citaat:
5 werkdagen om te shippen met Taxipost? doh. Afhalen in een winkel gaat blijkbaar niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
eentje in gent, antwerpen enzo. gewoon een paar belangrijke steden uitkiezen. dan worden we misschien ook onthaald met een erehaag en handengeklap... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik begin het mij al een beetje te beklagen dat ik hem hier in Leuven besteld heb. Ik vrees dat er hier veel minder gaan binnenkomen én de klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken. Ze zouden beter vriendelijk zijn en dan mogen ze van mijn part hun Mobistarabonnementen eens uitleggen en als ze beter kunnen doen dan MobileVikings stap ik wel over als ze vriendelijk zijn. Nuja, gezien het feit dat ze niet beter kunnen doen, zijn ze dan ook maar onvriendelijk. Ik ging er sowieso van uit dat ik hem niet voor de 16e ging hebben. Dus ik ga rond die datum eens gaan vragen hoe het zit en waar ik sta op de lijst. Al heb ik zin om vandaag al langs te lopen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er wordt daar een grote levering verwacht op 16 augustus van ongeveer 50 stuks van elk type, maar dat is natuurlijk niet genoeg voor iedereen. Daarna was er nog een levering op 26 augustus of zo, maar dat ging maar om 3 stuks. Dus dat wordt nog lang wachten hoor (tenzij je natuurlijk als een van de eersten besteld had). |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu vrijdag kwam ik binnen, ik vroeg of ik al wat opgeschoven was op de lijst en ik krijg een antwoord " ja gij zult moeten wachten tot als gij opgebeld wordt e manneken, verder kunnen wij voor u nix doen hier"... Ik kreeg het! |
|
|||
|
|||
Citaat:
nu denk ik wel dat als je iets later op de dag terugkeert of de dag erna wanneer er iemand anders daar staat je wel een vriendelijker antwoord krijgt. |
|
|||
|
|||
Mijn ervaring tot nu toe: ze zijn vriendelijk tot je uw voorschot betaald hebt. Kan natuurlijk ook wel aan Mobistar Leuven liggen, maar toch.
|
|
|||
|
|||
Kan die verkopers aan de andere kant ook wel een beetje begrijpen. De hele dag door horen die waarschijnlijk niet anders dan: "is mijn iphone nog niet binnen", of "hoeveelste sta ik ondertussen op de lijst", of "wanneer verwacht ge nog een levering", ....
Ik zou het er persoonlijk ook van krijgen eerlijk gezegd. Maar waar ik het nog het meest van krijg is die schaarste. Net of heel België koopt een iPhone... ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
en het is toch gemakkelijk om altijd hetzelfde te kunnen antwoorden.. je moet altijd maar nee zeggen samen met het nummer dat op de lijst staat... een makkie vind ik |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor alle duidelijkheid: ik ben zelf geen Mobistar verkoper hé!!! Gelukkig maar ... Ik zou er nog niet voor willen werken.
Ik bedoelde alleen dat ik me dat wel kan inbeelden. Ik vraag me steeds weer af wat ze denken als er een klant binnen stapt ... 'Toch weer geen die gaat zagen om een iphone....' waarschlijk LOL |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 32 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 32 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|