//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) donderdag 05/08 naar mobistar center geweest met vraag hoe het zit met de iphone 4, zegt die verkoper daar doodleuk, ja wachtlijst van 3-4 maanden, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2801  
Oud 09-08-10, 09:01
cousie cousie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

donderdag 05/08 naar mobistar center geweest met vraag hoe het zit met de iphone 4, zegt die verkoper daar doodleuk, ja wachtlijst van 3-4 maanden, en voorschot betalen. ok ik zeg: ik zal ineens gsm al helemaal vooruit betalen. Belt hij me zaterdag al op dat mijn iphone 4 binnengekome is....
En ik die dacht dat ik minstens tot september ofzo zou moeten wachten
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2802  
Oud 09-08-10, 10:21
Donat Donat is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blake Bekijk bericht
mensen die in Leuven staan te wachten op lijst: gelieve te laten weten wanneer je de iPhone uiteindelijk hebt en op welke plaats je staat/stond.

Ik heb de 32Gb vorige week dinsdag besteld en stond toen 9e.
Heb diezelfde dinsdag een 16Gb besteld in de Bontgenotenlaan en sta 7e, nu zaterdag gaan horen en na veel vragen gaf hij dat er geen levering vrijdag binnengekomen was daar dit bij andere centers wel zo was.. Hij kon me zeggen dat ik 15e was op de lijst 16Gb en 32Gb dooréén.

Verder wou hij niet kijken voor enkel de 16Gb, het was overigens een zeer onvriendelijk persoon. Ik heb toch al 320Euro voorschot betaald daarvoor kan hij toch wel is met een glimlach op de juiste lijst kijken zeker!

Verder blijven we rustig afwachten...
  #2803  
Oud 09-08-10, 10:55
billytcherno billytcherno is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memento__mori Bekijk bericht
Als ze effectief donderdag binnenkomen is de kans groot dat ie vrijdag in de winkel ligt, anders maandag (geen levering op zaterdag)
Snap Vanden Borre toch niet. Bij bestelling online krijg je melding dat koerier zal afleveren en dat je zal gecontacteerd worden. Ik bel net, krijg de melding de de toestellen reeds beschikbaar zijn (!), maar dat de aflevering pas ten vroegste volgende week dinsdag kan gebeuren. En dat was de helpsdesk operator verwonderd dat we nog niet eerder gecontacteerd waren.

5 werkdagen om te shippen met Taxipost? doh. Afhalen in een winkel gaat blijkbaar niet.
  #2804  
Oud 09-08-10, 11:05
KI2000 KI2000 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door billytcherno Bekijk bericht
Snap Vanden Borre toch niet. Bij bestelling online krijg je melding dat koerier zal afleveren en dat je zal gecontacteerd worden. Ik bel net, krijg de melding de de toestellen reeds beschikbaar zijn (!), maar dat de aflevering pas ten vroegste volgende week dinsdag kan gebeuren. En dat was de helpsdesk operator verwonderd dat we nog niet eerder gecontacteerd waren.

5 werkdagen om te shippen met Taxipost? doh. Afhalen in een winkel gaat blijkbaar niet.
Hoezo? Afhalen in de winkel gaat niet? Click&Collect was de enige mogelijkheid die ik kon aanduiden op de website.
  #2805  
Oud 09-08-10, 11:09
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KI2000 Bekijk bericht
Hoezo? Afhalen in de winkel gaat niet? Click&Collect was de enige mogelijkheid die ik kon aanduiden op de website.
Op de website staat nu "leverbaar vanaf 01-09-2010"
En waarschijnlijk al zoveel bestellingen dat het nog wel langer gaat duren
  #2806  
Oud 09-08-10, 11:35
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door magicsleeper Bekijk bericht
We missen in klein België gewoon een Apple store!
ze zouden er beter direct een paar neerplanten hier.
eentje in gent, antwerpen enzo. gewoon een paar belangrijke steden uitkiezen. dan worden we misschien ook onthaald met een erehaag en handengeklap...
  #2807  
Oud 09-08-10, 11:39
Blake Blake is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door magicsleeper Bekijk bericht
We missen in klein België gewoon een Apple store!
ongelooflijk dat ze er in Zwitserland 3 hebben, maar in de hoofdstad van Europa geen enkele. 't Wordt tijd dat Bxl er één krijgt En liefst Antwerpen ook, maar met één in Bxl zou ik al content zijn
  #2808  
Oud 09-08-10, 11:43
Blake Blake is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donat Bekijk bericht
Heb diezelfde dinsdag een 16Gb besteld in de Bontgenotenlaan en sta 7e, nu zaterdag gaan horen en na veel vragen gaf hij dat er geen levering vrijdag binnengekomen was daar dit bij andere centers wel zo was.. Hij kon me zeggen dat ik 15e was op de lijst 16Gb en 32Gb dooréén.

Verder wou hij niet kijken voor enkel de 16Gb, het was overigens een zeer onvriendelijk persoon. Ik heb toch al 320Euro voorschot betaald daarvoor kan hij toch wel is met een glimlach op de juiste lijst kijken zeker!

Verder blijven we rustig afwachten...

Ik begin het mij al een beetje te beklagen dat ik hem hier in Leuven besteld heb. Ik vrees dat er hier veel minder gaan binnenkomen én de klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken. Ze zouden beter vriendelijk zijn en dan mogen ze van mijn part hun Mobistarabonnementen eens uitleggen en als ze beter kunnen doen dan MobileVikings stap ik wel over als ze vriendelijk zijn. Nuja, gezien het feit dat ze niet beter kunnen doen, zijn ze dan ook maar onvriendelijk.

Ik ging er sowieso van uit dat ik hem niet voor de 16e ging hebben. Dus ik ga rond die datum eens gaan vragen hoe het zit en waar ik sta op de lijst. Al heb ik zin om vandaag al langs te lopen
  #2809  
Oud 09-08-10, 11:46
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tulip18 Bekijk bericht
Op de website staat nu "leverbaar vanaf 01-09-2010"
En waarschijnlijk al zoveel bestellingen dat het nog wel langer gaat duren
een paar pagina's terug hebben ze het er al over gehad. op 7 Augustus hadden Vandenborre voor beide toestellen ongeveer 90 bestellingen binnen.
Er wordt daar een grote levering verwacht op 16 augustus van ongeveer 50 stuks van elk type, maar dat is natuurlijk niet genoeg voor iedereen. Daarna was er nog een levering op 26 augustus of zo, maar dat ging maar om 3 stuks. Dus dat wordt nog lang wachten hoor (tenzij je natuurlijk als een van de eersten besteld had).
  #2810  
Oud 09-08-10, 11:48
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donat Bekijk bericht
Heb diezelfde dinsdag een 16Gb besteld in de Bontgenotenlaan en sta 7e, nu zaterdag gaan horen en na veel vragen gaf hij dat er geen levering vrijdag binnengekomen was daar dit bij andere centers wel zo was.. Hij kon me zeggen dat ik 15e was op de lijst 16Gb en 32Gb dooréén.

Verder wou hij niet kijken voor enkel de 16Gb, het was overigens een zeer onvriendelijk persoon. Ik heb toch al 320Euro voorschot betaald daarvoor kan hij toch wel is met een glimlach op de juiste lijst kijken zeker!

Verder blijven we rustig afwachten...
ik zou het vandaag anders nog eens gaan proberen en hopelijk heb je dan een andere verkoper want soms hangt het er ook van af welke verkoper je te pakken hebt. toen ik eerst ging informeren om er een te bestellen was hij eerst zeer onvriendelijk en zegt dat ik maandag maar eens moest terugkomen en toen ik maandag daar dan kwam was het een andere verkoper die veel vriendelijker was. misschien heb jij vandaag ook geluk
  #2811  
Oud 09-08-10, 11:54
matthias.flion matthias.flion is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: steenokkerzeel
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dotter Bekijk bericht
ik zou het vandaag anders nog eens gaan proberen en hopelijk heb je dan een andere verkoper want soms hangt het er ook van af welke verkoper je te pakken hebt. toen ik eerst ging informeren om er een te bestellen was hij eerst zeer onvriendelijk en zegt dat ik maandag maar eens moest terugkomen en toen ik maandag daar dan kwam was het een andere verkoper die veel vriendelijker was. misschien heb jij vandaag ook geluk
hoeveelste staat ge op de wachtlijst en welk model?
  #2812  
Oud 09-08-10, 11:55
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias.flion Bekijk bericht
hoeveelste staat ge op de wachtlijst en welk model?
ik sta niet in leuven hoor.
ik vertel gewoon mijn ervaring van mobistar gent veldstraat..
  #2813  
Oud 09-08-10, 12:12
Donat Donat is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dotter Bekijk bericht
ik zou het vandaag anders nog eens gaan proberen en hopelijk heb je dan een andere verkoper want soms hangt het er ook van af welke verkoper je te pakken hebt. toen ik eerst ging informeren om er een te bestellen was hij eerst zeer onvriendelijk en zegt dat ik maandag maar eens moest terugkomen en toen ik maandag daar dan kwam was het een andere verkoper die veel vriendelijker was. misschien heb jij vandaag ook geluk
Ja ik heb het ook al gemerkt, toen ik ging bestellen waren het twee jonge kerels, echt super vriendelijk, ik zei zelfs dat ik nog even in een andere winkel ging kijken waar geen reservaties waren, hij wenste me succes, erna nog wat mee gepraat.

Nu vrijdag kwam ik binnen, ik vroeg of ik al wat opgeschoven was op de lijst en ik krijg een antwoord " ja gij zult moeten wachten tot als gij opgebeld wordt e manneken, verder kunnen wij voor u nix doen hier"...

Ik kreeg het!
  #2814  
Oud 09-08-10, 12:15
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donat Bekijk bericht
Ja ik heb het ook al gemerkt, toen ik ging bestellen waren het twee jonge kerels, echt super vriendelijk, ik zei zelfs dat ik nog even in een andere winkel ging kijken waar geen reservaties waren, hij wenste me succes, erna nog wat mee gepraat.

Nu vrijdag kwam ik binnen, ik vroeg of ik al wat opgeschoven was op de lijst en ik krijg een antwoord " ja gij zult moeten wachten tot als gij opgebeld wordt e manneken, verder kunnen wij voor u nix doen hier"...

Ik kreeg het!
dit zal dan wel een andere verkoper zijn hoop ik
nu denk ik wel dat als je iets later op de dag terugkeert of de dag erna wanneer er iemand anders daar staat je wel een vriendelijker antwoord krijgt.
  #2815  
Oud 09-08-10, 12:22
Blake Blake is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 27
Standaard

Mijn ervaring tot nu toe: ze zijn vriendelijk tot je uw voorschot betaald hebt. Kan natuurlijk ook wel aan Mobistar Leuven liggen, maar toch.
  #2816  
Oud 09-08-10, 12:37
KI2000 KI2000 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

Kan die verkopers aan de andere kant ook wel een beetje begrijpen. De hele dag door horen die waarschijnlijk niet anders dan: "is mijn iphone nog niet binnen", of "hoeveelste sta ik ondertussen op de lijst", of "wanneer verwacht ge nog een levering", ....

Ik zou het er persoonlijk ook van krijgen eerlijk gezegd.

Maar waar ik het nog het meest van krijg is die schaarste. Net of heel België koopt een iPhone... ?
  #2817  
Oud 09-08-10, 12:41
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KI2000 Bekijk bericht
Kan die verkopers aan de andere kant ook wel een beetje begrijpen. De hele dag door horen die waarschijnlijk niet anders dan: "is mijn iphone nog niet binnen", of "hoeveelste sta ik ondertussen op de lijst", of "wanneer verwacht ge nog een levering", ....

Ik zou het er persoonlijk ook van krijgen eerlijk gezegd.

Maar waar ik het nog het meest van krijg is die schaarste. Net of heel België koopt een iPhone... ?
ik begrijp het wel maar dan kan je daar toch op anticiperen. je neemt de lijst met de reserveringen alvast bij de hand zodat je er niet altijd achter moet zoeken.
en het is toch gemakkelijk om altijd hetzelfde te kunnen antwoorden..
je moet altijd maar nee zeggen samen met het nummer dat op de lijst staat...
een makkie vind ik
  #2818  
Oud 09-08-10, 12:48
stevendeckers stevendeckers is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KI2000 Bekijk bericht
Kan die verkopers aan de andere kant ook wel een beetje begrijpen. De hele dag door horen die waarschijnlijk niet anders dan: "is mijn iphone nog niet binnen", of "hoeveelste sta ik ondertussen op de lijst", of "wanneer verwacht ge nog een levering", ....

Ik zou het er persoonlijk ook van krijgen eerlijk gezegd.
Als je daar niet tegen kan moet je ook niet in de verkoop of andere klantenservice jobs beginnen te werken....
  #2819  
Oud 09-08-10, 12:52
KI2000 KI2000 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

Voor alle duidelijkheid: ik ben zelf geen Mobistar verkoper hé!!! Gelukkig maar ... Ik zou er nog niet voor willen werken.
Ik bedoelde alleen dat ik me dat wel kan inbeelden. Ik vraag me steeds weer af wat ze denken als er een klant binnen stapt ... 'Toch weer geen die gaat zagen om een iphone....' waarschlijk LOL
  #2820  
Oud 09-08-10, 13:00
c3k c3k is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blake Bekijk bericht
Ik begin het mij al een beetje te beklagen dat ik hem hier in Leuven besteld heb. Ik vrees dat er hier veel minder gaan binnenkomen én de klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken. Ze zouden beter vriendelijk zijn en dan mogen ze van mijn part hun Mobistarabonnementen eens uitleggen en als ze beter kunnen doen dan MobileVikings stap ik wel over als ze vriendelijk zijn. Nuja, gezien het feit dat ze niet beter kunnen doen, zijn ze dan ook maar onvriendelijk.

Ik ging er sowieso van uit dat ik hem niet voor de 16e ging hebben. Dus ik ga rond die datum eens gaan vragen hoe het zit en waar ik sta op de lijst. Al heb ik zin om vandaag al langs te lopen
Tevreden klant bij mobilevikings? Ben zelf aan het overwegen om van mobistar abo af te stappen na meerdere malen me geërgerd te hebben aan slechte klantvriendelijk bij mobistar voornamelijk in Oostende (zeer incompetent personeel). Is de 3G dekking van mobilevikings en ontvangst signaal wat te doen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:40.