iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) In je profiel staat dat je al een iPhone 4 hebt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In je profiel staat dat je al een iPhone 4 hebt?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja weet ik maar de optie "ïk heb mijn eerste Iphone verkocht en wacht op de iphone 4" om te kiezen in de profiellijst stond er niet bij
dus smokkel ik 2 wkn groet dave |
|
|||
|
|||
haha
de optie: "Ik verkocht mijn iPhone 3GS maar kon geen 2 dagen zonder dus heb ik opnieuw een iPhone 3GS gekocht" staat er ook niet bij |
|
|||
|
|||
hahahahaha, ik aakte de grooooote fout over te stappen naar BBerry.
nooit doen als Iphone lover gr D |
|
|||
|
|||
BB vind ik nog een goed OS in tegenstelling tot android of windows mobile :s
|
|
|||
|
|||
klopt helemaal echter na 2 dgn volledige vastloper gehad. moest terug naar winkel voor volledige reinstall. geen goed begin zullen we maar zegge. scherm veel te klein, kan niets lezen zonder 3/4 X te vergroten. toetsen veel te klein...
pluspunt is wel ALLES zit er standaard op.. maar na de introductie van de Iphone 4 wist ik het zeker. oo de BB moet eruit. gr D |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik sta ook op springen ondertussen.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door JungleJoker; 21-07-10 om 00:58. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wat heeft je abo te maken met de aankoop van de nieuwe iPhone4? zolang mobistar nu ineens niet met koppelverkoop begint kan je elk abonnement combineren met elke gsm
|
|
|||
|
|||
hebben andere mensen al eens mails gehad van mobistar berteffende iphone4?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vast wel, maar vorig jaar bij de 3GS kwam Mobistar met meer info 3 dagen voor de release. Morgen (22/07) houden ze een persconferentie over financiële resultaten om 11u, hopelijk vermelden ze daar ook iets over de iPhone, maar het kan evengoed nog +- een week duren.
|
|
|||
|
|||
jah, typisch mobistar.
Morgen zullen ze wss zeggen dat de iPhone een prachtig product is. En dan 2 à 3 dagen voor de release zul je online kunnen reserveren. |
|
|||
|
|||
Waar in antwerpen heb je het meeste kans om een iPhone 4 te bemachtigen op 30 juni? Mobistar of Switch? Of toch ergens anders? En als het Mobistar is, zijn er mensen die mij kunnen vertellen hoe vroeg ze vorig jaar in de rij stonden voor de 3GS? (m.a.w. hoe laat ging de winkel open?)
bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Naar mijn wegen nemen ze daar geen reserveringen aan, dus mss als je er vroeg genoeg bent heb je zeker een kans voor een iPhone 4
|
|
|||
|
|||
Die op de keyserlei was vorig jaar om 6u open voor diegen die hadden gepre-orderd, en dat ging enkel voor mobistar klanten die dan ook nog eens snel genoeg waren, andere mensen mochten pas veel later binnen
|
Er zijn 34 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 34 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|