iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Juist een mobistar winkel gevonden die eerst geen reservaties aannam maar nu wel! We staan eerste op de lijst woot!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Juist een mobistar winkel gevonden die eerst geen reservaties aannam maar nu wel! We staan eerste op de lijst woot!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ah kijk dit topic is iets actiever over het kopen van een iPhone in België!
Ben het zelf ook van plan en ik begrijp dat er vrij weinig nieuws is van Mobistar uit... Ik wacht fijn af en waag het erop om vrijdag vroeg weg te rijden en ergens in een rij te gaan staan, dan wel een rij te beginnen. Ik hoop dat ze genoeg stock hebben om mij in ieder geval één mee te kunnen geven! Fingers crossed! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
pfff, heb ze allemaal wel gehad nu in het noorden van belgie, maar niemand neemt reserveringen aan
|
|
|||
|
|||
Het beste is dat je vroeg voor de deur moet staan van de mobistar center
|
|
||||
|
||||
Maar Lab9 verkoop de iPhone ook op 30 juni. Want ik heb begin van deze maand een mail gestuurd en daar hebben ze mij gezegd dat ze op de zelfde dag als Mobistar de iPhone 4 zullen lanceren.
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
verkeerde interpretatie, excuus
|
|
|||
|
|||
pfff MOBISTAR CENTER SINT-NIKLAAS STATIONSSTRAAT
doet aan discriminatie, verkopen/servereren alleen mogelijk voor mensen uit Belgie! |
|
|||
|
|||
En je wordt verplicht een optie pakket te nemen! Je krijgt geen Iphone zonder ook een screenprotector, autolader en hoesje te kopen!
|
|
|||
|
|||
Maar waar heb jij nou die reservering kunnen plaatsen dan? Of ben je een belg?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Idd Belg. Ik heb vandaag een bestelling gedaan na lang aandringen namen ze deze toch aan. Ik heb wel Lang moeten aandringen en moeten vermelding dat ze bij een nabij gelegen mobistar winkel ook bestellingen aannamen. Daar was ik ook geweest maar waren al 13 wachtende voor mij.
|
|
|||
|
|||
Toch niet in het shopping center?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah, ik dacht in Sint-Niklaas. Ik ben daar vorige week geweest en zeiden ze dat je niet kon reserveren. (Mobistar-owned shop). Ik ga straks nog eens proberen.
|
|
||||
|
||||
Ik wil niet zeuren oid...maar heb ergens hier op dit forum(meen ik mij teminste te herrineren)
een lijst gezien van de de echte mobistar winkels...dus waar je geen acc pakket hoef te kopen....weet iemand waar dat staat? Is miss wel makkelijk als ik dan toch de stoute schoenen aantrek en Bonne chance naar belgie vertrek. |
|
|||
|
|||
Uur geleden bestelling geplaatst. Moest een voorschot betalen van 50 euro en stond 8ste op de lijst dus hopen dat er genoeg zullen zijn volgende vrijdag!
|
Er zijn 37 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 37 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|