iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple heeft zeker meer tijd nodig voor "het antenneprobleem"......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple heeft zeker meer tijd nodig voor "het antenneprobleem"...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mobistar
Bij Mobistar in Mol houden ze nog steeds vol dat de iPhone eind deze maand (juli) zou geleverd worden. (onofficieel) Als er zou geleverd worden zou dat, volgens Mobistar, in beperkte hoeveelheden zijn. Ik sta op hun lijst op de zevende plaats, zij hopen dat ze bij de eerste levering ook mij één kunnen leveren. Ik hoop het ook.
Hopelijk is daartegen ook het antenne probleem van de baan. Greetzzz Velocity |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Inderdaad, hetzelfde verhaal als in Gent (zie hierboven). Bovendien mogen zij absoluut geen voorschotten meer aanvaarden omdat het totaal onduidelijk is wanneer de release is en hoeveel stuks er uiteindelijk zullen geleverd worden. |
|
|||
|
|||
Rare vraag, maar is er al iets geweten ivm de witte iphone 4? Is die in de andere europese landen al verkrijgbaar en wat zal het zijn in de benelux?
|
|
||||
|
||||
De witte iPhone 4 is nog nergens te krijgen.
|
|
|||
|
|||
Balen, sta 2x op de wachtlijst voor een witte =D
|
|
|||
|
|||
Citaat:
:S |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Apple gaat deze vrijdag een persconferentie houden ivm de iPhone 4... Ik vermoed/vrees dat het iets zal zijn in de aard van "we hebben de bouwprocedure van onze iphones aangepast, het antenneprobleem is nu opgelost. De nieuwe modellen zullen iets op zich laten wachten..."
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Negatieve dingen staan altijd sneller online dan positieve Vraag me af wat ze gaan zeggen op de persconferentie.
|
|
|||
|
|||
Vind het wel zalig dat velen zo zitten te leuteren terwijl ik hier zit te genieten van de iphone 4 .
|
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne vorige week besteld de 4G en de mobistar medewerkers hadden van hoger hand 22 juli als release datum gekregen, maar ze wisten het nog niet zeker.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
beste smartphone op de markt momenteel! laat iedereen maar leuteren dat ze hem niet kopen vanwege alle (zogezegde) problemen, dan blijft ie wat exclusiever voor ons! |
|
|||
|
|||
ben vandaag naar mobistar mechelen geweest? daar vertelde men dat hij 23 juli binnenkwam maar nog niet verkocht mocht worden. ik heb de verkoper 50 (als fooi) gegeven en 100 euro voorschot en hij verzekerde mij dat ik hem op 23 juli in mijn handen heb.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
150 + 630 = 780 euro Dan kan je net zo goed je iphone nu reserveren en ff een dagje parijs pakken wanneer waarschijnlijk volgende week de volgende stock komt. Dan heb je je iphone 1) sneller, 2) je hebt een leuke dag gehad 3) waarschijnlijk ook goedkoper. |
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|