//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gon1234abcd Ja ik heb wel een OV-chipkaart. Ik hoop alleen dat ze daar niet moeilijk over gaan doen, aangezien het geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1681  
Oud 28-07-10, 18:21
fonzy fonzy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Leuven
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gon1234abcd Bekijk bericht
Ja ik heb wel een OV-chipkaart. Ik hoop alleen dat ze daar niet moeilijk over gaan doen, aangezien het geen officieel identiteits-middel is. Sommige discotheken weigeren het bijvoorbeeld.

@Fonzy:
Een nieuwe ID kost aardig wat geld, en is bovendien niet binnen 2 dagen klaar. Toch bedankt voor je reactie
Het tijdelijke document waar ik het over heb (een blad papier met veel bla bla en wat stempels) is gratis en wordt onmiddellijk door de politie afgeleverd. Je kan het gebruiken in afwachting van je echte identiteitskaart

Laatst gewijzigd door fonzy; 28-07-10 om 18:23.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1682  
Oud 28-07-10, 18:23
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wess Bekijk bericht
Ik ben ook wel benieuwd na de lancering hoe lang het duurt voor de tweede lichting komt..
8-10 weken is vrij lang (net zoals NL) jammer dat apple nooit aan de vraag kan voldoen, of willen ;-)
Wat verstaat men juist onder de "tweede lichting"? Alé jah, ik kan me moeilijk voorstellen dat Apple enkel vrijdag een beperkt aantal toestellen levert, en dat het daarna nog bijna twee maanden duurt vooraleer ze nog eens gaan leveren...

Dat mensen die zich pas na vrijdag ergens op een wachtlijst laten zetten nog 8-10 weken moeten wachten, lijkt me wel nog aannemelijk. Maar dat iemand die momenteel al 11e op een wachtlijst staat nog 8 weken zou moeten wachten omdat men vrijdag in die winkel slechts 10 exemplaren binnen krijgt? Neen dat zou me toch wel raar lijken
  #1683  
Oud 28-07-10, 18:26
Diddy Diddy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 59
Standaard

Kan iemand de inhoud van die nieuwe mail online plaatsen?
  #1684  
Oud 28-07-10, 18:28
Recycle Bin Recycle Bin is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gon1234abcd Bekijk bericht
Ja ik heb wel een OV-chipkaart. Ik hoop alleen dat ze daar niet moeilijk over gaan doen, aangezien het geen officieel identiteits-middel is. Sommige discotheken weigeren het bijvoorbeeld.

@Fonzy:
Een nieuwe ID kost aardig wat geld, en is bovendien niet binnen 2 dagen klaar. Toch bedankt voor je reactie
Als je nu wordt aangehouden door de popo's dan ben je €50 kwijt aan alleen de boete. Dat is evenveel als een ID kopen/aanvragen/laten maken. Even dat je het weet.
  #1685  
Oud 28-07-10, 18:33
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Juist een mail terug gehad van Mobistar Center Antwerpen (Meir). Ze weten niet eens of ze er geleverd krijgen. En als er geleverd worden gaan het er maar een paar stuks zijn.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #1686  
Oud 28-07-10, 18:33
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diddy Bekijk bericht
Kan iemand de inhoud van die nieuwe mail online plaatsen?
Kan u niet helpen. De mail nog niet ontvangen.
  #1687  
Oud 28-07-10, 18:35
RickDeckard RickDeckard is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABry Bekijk bericht
Iedereen die op die mailinglist stond krijgt nu eindelijk die mail. Maar reserveren is niet mogelijk. Gelukkig vanmorgen via dit forum er op tijd bijgeraakt maar toch..
Ondanks het feit dat ik Mobistar abonnee ben ook nu pas de troostprijsmail gekregen.
En zeggen dat ik zelfs de schandalig dure Internet Everywhere Max optie in mijn abbo heb (weliswaar betaald door de werkgever, zo gek ben ik nu ook weer niet).

Ik vraag me af in welk marketingsegment je wel niet moet vallen om tot de gelukkigen te mogen behoren die de mail van vanmorgen mochten ontvangen?
  #1688  
Oud 28-07-10, 18:35
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Heeft iedereen die vanmorgen hunne iPhone heeft gereserveerd een bevestigingsmail ontvangen? Hoor van veel mensen die nog niks ontvangen hebben.
  #1689  
Oud 28-07-10, 18:35
Dbr Dbr is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin Bekijk bericht
Als je nu wordt aangehouden door de popo's dan ben je €50 kwijt aan alleen de boete. Dat is evenveel als een ID kopen/aanvragen/laten maken. Even dat je het weet.
Zeg dan gewoon dat die ID thuis ligt, je bent verplicht je te kunnen identificeren, de politie kan zelf ook verifiëren. Je ID niet bijhebben is niet strafbaar (liegen dat je hem thuis hebt laten liggen in principe wel maar jah...)
  #1690  
Oud 28-07-10, 18:36
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RickDeckard Bekijk bericht
Ondanks het feit dat ik Mobistar abonnee ben ook nu pas de troostprijsmail gekregen.
En zeggen dat ik zelfs de schandalig dure Internet Everywhere Max optie in mijn abbo heb (weliswaar betaald door de werkgever, zo gek ben ik nu ook weer niet).

Ik vraag me af in welk marketingsegment je wel niet moet vallen om tot de gelukkigen te mogen behoren die de mail van vanmorgen mochten ontvangen?
Hier nog niks ontvangen. Pfff Mobistar sucks
  #1691  
Oud 28-07-10, 18:38
RickDeckard RickDeckard is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Hier nog niks ontvangen. Pfff Mobistar sucks
zeg dat wel: momenteel liggen ALLE mobistar sites eruit, niet enkel de iPhone minisite... Prutsers
  #1692  
Oud 28-07-10, 18:42
samtje samtje is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Heeft iedereen die vanmorgen hunne iPhone heeft gereserveerd een bevestigingsmail ontvangen? Hoor van veel mensen die nog niks ontvangen hebben.
binnen de minuut ontvangen
__________________
1.1.1 OTB --> 1.1.2 Independence --> 1.1.3 Dev Team --> 1.1.3 ZiPhone --> 1.1.4 ZiPhone --> 1.1.4 Pwnage --> 2.0 Pwnage --> 2.0.1 Pwnage
  #1693  
Oud 28-07-10, 18:44
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Beste Kris,

Op 30 juli start in alle Mobistar Centers de verkoop van de nieuwe iPhone 4. Met zijn nieuwe scherm, multitasking en een prachtig nieuw design, is de iPhone4 ook deze keer een compleet nieuwe ervaring. Voor de lancering hebben we slechts een beperkt aantal exemplaren ter beschikking. Er snel bij zijn is de boodschap!

Preview van de iPhone 4? Ontdek hem dan snel op onze website. Want met de iPhone 4 wordt opnieuw alles anders.


Niets meer van tussen 7 en 10 u.

Ik heb de mijne gelukkig al gereserveerd. daarvoor heb ik 2 dagen intensief dit forum zitten checken en om de 2 minuten de iphone mobistar site. Het heeft toch opgebracht (hoop ik)

Laatst gewijzigd door Racingboy; 28-07-10 om 18:51.
  #1694  
Oud 28-07-10, 18:45
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Heeft iedereen die vanmorgen hunne iPhone heeft gereserveerd een bevestigingsmail ontvangen? Hoor van veel mensen die nog niks ontvangen hebben.
Mijn pushmail stond aan (handig toch) en het duurde exact 2 seconden. Had nog maar net op de knop "Bestellen" geklikt ;-).
__________________
iPhone 6 128 GB - iPad Pro 9.7" Wi-Fi+4G 256 GB
  #1695  
Oud 28-07-10, 18:46
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RickDeckard Bekijk bericht
zeg dat wel: momenteel liggen ALLE mobistar sites eruit, niet enkel de iPhone minisite... Prutsers
Heb veel goesting om ne deurwaarder naar Mobistar te sturen. Dan kan hij daar zien, dat alles niet volgens het boekje gegaan is. Van mij mogen ze dan gewoon de pre-orders annuleren.
  #1696  
Oud 28-07-10, 18:48
ococ ococ is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 38
Standaard

Ik heb om 10 uur vanochtend een reservering gedaan maar op de website stond dat het beschikbaar was en gereserveerd is op mijn naam maar geen bevestigingmail gehad wat kan ik dan doen op de gok gaan en mijn naam zeggen of ?
  #1697  
Oud 28-07-10, 18:52
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Heb veel goesting om ne deurwaarder naar Mobistar te sturen. Dan kan hij daar zien, dat alles niet volgens het boekje gegaan is. Van mij mogen ze dan gewoon de pre-orders annuleren.
Welk boekje? ;-)

Nee, serieus, het is altijd hetzelfde als je ergens op een site moet registreren. Komt U2 optreden in Belgie, binnen de minuut ligt die bestelsite plat.

Ik had trouwens de indruk dat Mobistar de iPhones in 2 of meer perioden hebben vrijgegeven. Rond kwart voor 11 ging het niet meer (site plat of de melding probeer later opnieuw) en rond 11u30 waren er opnieuw iPhones...
  #1698  
Oud 28-07-10, 18:54
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ococ Bekijk bericht
Ik heb om 10 uur vanochtend een reservering gedaan maar op de website stond dat het beschikbaar was en gereserveerd is op mijn naam maar geen bevestigingmail gehad wat kan ik dan doen op de gok gaan en mijn naam zeggen of ?
Screenshot gemaakt? Toegeven, ik ook niet, maar mijn mailtje kwam dan ook direct aan...
  #1699  
Oud 28-07-10, 18:59
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rampage Bekijk bericht
Welk boekje? ;-)

Nee, serieus, het is altijd hetzelfde als je ergens op een site moet registreren. Komt U2 optreden in Belgie, binnen de minuut ligt die bestelsite plat.

Ik had trouwens de indruk dat Mobistar de iPhones in 2 of meer perioden hebben vrijgegeven. Rond kwart voor 11 ging het niet meer (site plat of de melding probeer later opnieuw) en rond 11u30 waren er opnieuw iPhones...
Bij U2 en dergelijke laten ze tenminste weten wanneer (uur en datum) de pre-orders beginnen. Mobistar zou dat ook doen met de mail, maar die versturen ze veel te laat
  #1700  
Oud 28-07-10, 18:59
crazyceesy crazyceesy is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

hebben jullie dit ook? de plaatjes uit de mail zijn verandert in vraagtekens. naja, t zal wel goed komen en k neem voor de zekerheid me laptop maar mee dan
Reageren



Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:43.