iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Er staat in de bevestigingsmail dat je alleen een kopie van de mail mee moet nemen: Kom je langs? Druk dan deze mail af en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Er staat in de bevestigingsmail dat je alleen een kopie van de mail mee moet nemen:
Kom je langs? Druk dan deze mail af en neem hem mee als bewijs dat we je hebben uitgenodigd. Ons team in het Mobistar Center zorgt voor de rest. Dus ik neem aan dat een geldige identiteits-bewijs niet nodig is? Ik ben namelijk momenteel mn paspoort kwijt Eventueel iemand die me kan vertellen hoe dat vorig jaar met de 3gs ging? had je toen een geldig ID-bewijs nodig? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Moet je je kunnen identificeren met een belgische ID-kaart bij het afhalen van je reservering?
|
|
|||
|
|||
Lijkt me sterk dat je per se een belgisch id nodig hebt, zie nergens staan dat dit alleen voor onze belgische vrienden is.
|
|
|||
|
|||
Bestaat er een kans dat je een gereserveerde iphone 4 niet meekrijgt omdat je proximus klant bent of kunnen ze die weigeren?
(Iemand ervaring mee gehad vorig jaar bij de 3GS?) |
|
|||
|
|||
De reden waarom ze de preorders voor de normale openingstijd laten afhalen is net omdat ze de niet opgehaalde exemplaren dan onmiddellijk kunnen verkopen als de deuren opengaan om 10uur. Bellen voor uitstel gaat weinig zin hebben, ze hebben immers weinig garantie dat je effectief zal langskomen (geen voorschot) en aan de deur staat een lange rij mensen met hun geld aan het zwaaien.
|
|
||||
|
||||
Zou het nog zin hebben om zonder reservatie de gok te wagen??
|
|
|||
|
|||
Staat trouwens op de reserveringspagina's zelf nergens dat het:
a. alleen voor belgen zou zijn b. dat het alleen voor bestaande mobistar klanten is. Dus /me neemt daar alvast wat printscreens van mee voor het geval dat |
|
|||
|
|||
De mail is in principe wel enkel naar bestaande mbst klanten verstuurd, dus impliciet verwachten ze wel enkel mobistar klanten
|
|
|||
|
|||
puntje b. staat wel vermeld in de mail, dat het voor mobistar klanten is...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en er zijn nog altijd heel wat shops waar ze gewoon met first come, first serve werken. Zeker nog geen reden tot paniek, wel zo vroeg mogelijk naar de shops gaan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
in de mail aan de mobistar klanten dat de iPhone nu kan gereserveerd worden, staat dit in! (zie ook iphoneclub.nl, in het nieuwsbericht staat dit ook in)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Sorry, had niet gezien dat dit al gevraagd was.
|
|||
|
|||
Oh ok, dacht dat je de besvetiging van de reservering bedoelde. Daar kan ik het namelijk niet in vinden.
|
|
|||
|
|||
To zover mijn informatie reikt, krijg je een iphone met Micro-sim die ze daar voor u instellen. Niets importeren ed maar gewoon die micro-sim aan je nummer koppelen. Nu kan er evenwel een probleem voordoen, indien blijkt dat je nummer geen mobistar nummer is, en dus ook niet configureerbaar (ze gaan namelijk geen base micro-sim configureren, behalve als je mobistar wordt).
Moeilijkheden kunnen zich dus wel voordoen, al lijkt me dit wel sterk van Mobistar indien ze dit zouden aandurven. |
|
||||
|
||||
Dus er kunnen wel nog problemen komen voor de niet mobistar klant.
|
|
|||
|
|||
Mja, waarom is dit dan niet zo gegaan in UK? Mensen hebben daar ook hun iphone op kunnen halen (weet alleen niet of die een micro-sim hebben meegekregen).
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou...gaat er nog iemand uit Rotterdam de gok wagen zonder reservering?
Ik wil wel mee |
Er zijn 26 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 26 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|