iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat zal wel gebeuren tijdens ons ontbijt Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT en dan moeten we die nog via de klantendienst activeren ofzo?? of activeren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Normaal gezien zal die volledig werken zoals een normale sim en kan je hem onmiddellijk gebruiken, weet niet of ze gegevens zullen overzetten. Is niet echt van belang, heb MobileMe, dus ik gebruik de sim telefoonboek niet.
|
|||
|
|||
ik vraag mij af of ze in de MS-winkels, reeds de lijsten hebben doorgekregen. Haha, we gaan een stapje verder hé nu.
'k Zou graag bellen dan, en vragen of mijn naam ertussen staat. Of zou dat nog ietske TE vroeg zijn ? btw, ik heb nog steeds geen mail van MS gekregen (nochtans jarenlange MS-klant en nieuwsbrief aangevraagd). Wat een geluk dat ik hier tijdig op het forum was en de link heb gebruikt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook geen e-mail gekregen, ondanks jarenlang trouw abonnee te zijn. Godzijdank dat dit forum bestaat ...
|
|
|||
|
|||
voor mij hetzelfde verhaal
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wanneer je het toestel krijgt, kan je dat dan meteen aandoen en gebruiken? (batterij volledig opgeladen?)
En kunnen je gegevens van me oude iphone 2g overgezet worden naar de iphone 4? |
|
|||
|
|||
Ik heb ook geen mail gehad..
Heb net wat rond gebeld naar de Mobistar winkels buiten die 10 en dus zelfstandig zijn, en zij weten nog steeds niet of ze overmorgen iPhone's zullen hebben en hoeveel.. Zij verwacht volgende week pas iPhone's.. Natuurlijk kan het zijn dat morgen pas de "stock" komt en het voor hun nu ook gewoon raden is.. Kan iemand dit ook bevestigen of ontkrachten?
|
|||
|
|||
639 is toch gewoon de prijs voor een 16gb? hoe komen jullie aan 675?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar het syncen van je iPhone neemt ook enige tijd in beslag natuurlijk.. en ondertussen laad de iPhone dan ook op! ;-) |
|
|||
|
|||
Zijn er voorwaarden aan verbonden als je wilt afbetalen op 18 maanden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar wie gebruikt er nu nog z'n sim? Ik zet alles in address Book/Outlook hoor. Veel handiger. Ze kunnen moeilijke elke iPhone aan iTunes hangen hé. Howow |
|
|||
|
|||
Citaat:
2 laatste loonfiches online aanvraag bij citibank gebeurd in de winkel, als je groen licht krijgt betaal je enkel een voorschot en krijg je de Iphone mee ben wel niet zeker of er voor 09u een aanvraag kan ingediend worden en of de verkopers er tijd voor willen nemen op de launchday |
|
|||
|
|||
Om 10 uur ingevult en nog steeds geen bevestigingsmail
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Iemand in Nederland die mijn reservering in Hasselt wilt meenemen zodat ik alter in Nederland deze kan ophalen ? Delen we de benzine/diesel kosten...!
|
|
|||
|
|||
Nee ook niet in mijn ongewenste mail.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Geloof niet dat dit gaat lukken aangezien je naam wel wordt gecontroleerd...verbeter me als dit niet zo is.
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|