iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) nee hoor, dit is een pre-order, geen verkoop zoals bedoeld in de wet. Misschien doen ze het wel gewoon hoor, is voor mij ook maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nee hoor, dit is een pre-order, geen verkoop zoals bedoeld in de wet. Misschien doen ze het wel gewoon hoor, is voor mij ook maar een gokje. Mobistar klanten zullen wel goed zitten denk ik, anders gewoon zeggen dat je niet op de link kon klikken en de url moest copieren, en daarom aan die link kwam (zonder variabele erachter)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Allen op deze forumtopic reageren die er zullen aanwezig zijn in GENT https://forum.iculture.nl/f18/i...jdag-gent.html
Zo kunnen we eens tellen hoeveel +- iphones beschikbaar zijn |
|
|||
|
|||
Staat op de bevestigingsmail van de mensen die een mailtje kregen ook onderaan copyright 2009 of 2010?
Howow |
|
||||
|
||||
Copyright 2009. Maar dat maakt allemaal niet uit, wie een mailtje heeft kan zijn iPhone 4 vrijdag ophalen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De bevestigingsmail is inderdaad bindend Denk je echt dat mobi gaat checke of de referal code gebruikt is? Neeje , de achterliggende database registreert gewoon de adressen en selecties, ni hoe je op de site gekomen bent. Waarom altijd die paniekzaaierij? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
pfff, jullie gokken net zo hard als ik hoor. En een dump uit de database (die ze naar de winkels zullen sturen) is zo gemaakt hoor, met of zonder referalcode.... Maar succes vrijdag!
|
|
|||
|
|||
Jep, 2 minuten geleden gereserveerd!!! terug online
|
|
|||
|
|||
en ze hebben prijzen aangepast...
|
|
|||
|
|||
En nu wel met aangepaste prijzen
|
|
|||
|
|||
Je kunt weer reserveren maar allen voor belgen.
|
|
|||
|
|||
heeft iemand voor mij een belgisch nummer?
|
|
|||
|
|||
32GB alvast niet meer beschikbaar in Antwerpen ...
|
|
|||
|
|||
@ Sanderdevlieger
Verzin er anders gewoon een... Heb het zelf met 0493XXXXXX geprobeerd en het lukte. Heb bevestiging net binnengekregen per mail... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
is terug online, besteld in Leuven!
|
|
|||
|
|||
Yeeeh, mijn zwarte 32Gb iPhone 4 ligt vrijdag klaar.
Laatst gewijzigd door gkho; 28-07-10 om 17:17. Reden: privacy |
|
||||
|
||||
Gaat iemand proberen om iets te zeggen over de prijs vrijdag? Een paar uur geleden stond er €575 en €675
|
|||
|
|||
Hey bedankt he nederlanders met de fake nummers, ik heb net als belgische jarenlange abonnee mn iphone gemist
|
|
|||
|
|||
Vrijdag afhalen in Antwerpen .
Besteld aan €675 maar blijkbaar al aangepast naar €750 voor de 32gb |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|