iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Het laden gaat nog perfect hoor......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het laden gaat nog perfect hoor...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat krijgen we trouwens als ontbijt ?
|
|
|||
|
|||
Misschien zal ik die nu niet meer krijgen omdat ik reeds besteld heb via de link van het forum. Zijn er mensen die de mail ontvangen hebben, NADAT ze besteld hebben via de link op het forum ?
Lol, ben ik een zaag ? Tja, ik wil zeker zijn hé. |
|
||||
|
||||
Een smoske met kippenwit
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het laden gaat nog hoor...
|
|
||||
|
||||
De pagina lijkt opnieuw offline te zijn.
|
|
|||
|
|||
Wil je jou link hier even zetten?
Nevermind is toch dezeflde ... Bij mij geen succes jammer genoeg, heb gegevens kunnen invullen maar daarna time-out :-[ |
|
|||
|
|||
Ik ben toch wel blij dat ik via de link op deze site heb kunnen reserveren.
Ik sta ingeschreven voor de "nieuwsbrief iphone 4" (of hoe moet je het omschrijven) en nog steeds niets ontvangen van mobistar. Ondertussen ligt wel de server plat en kan je dus niet pre orderen. wat een organisatie bij mobistar!! BTW ik heb 2 reserveringen (in antwerpen). Ik weet niet of het lukt maar er mag gerust iemand mijn tweede reserving hebben. (natuurlijk wel ACHTER mij aan te schuiven in de rij) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Graaag !! ook van antwerpen |
|
||||
|
||||
De pagina is offline, maar zijn de reservaties dan nog geldig?
|
|||
|
|||
Ik heb ook een abo bij Mobistar en tevens ook ingeschreven op hun iphone 4 nieuwsbrief. Echter nog altijd geen mail gekregen ivm voorinschrijving.
Gelukkig hier op tijd de link gezien en order geplaatst. Vraagje nog: ik kan vrijdag zelf niet achter mijn reservatie gaan maar iemand anders gaat de iphone ophalen, gaan ze dit eigenlijk aanvaarden? Grtz |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De gehele pagina voor de pre order is offline gehaald lijkt wel. Denk dat mobistar er genoeg van heeft, die hele iPhoneclub.nl stormloop
Edit: staat nu gelieve later nog eens te proberen. |
|
|||
|
|||
Ik snap het niet om 10 uur de pre order ingevult maar nog steeds geen mail terug gehad.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook nog geen mailtje gehad van Mobistar en was er naar mijn eigen zeggen toch snel bij om in te schrijven. Volgens mij heeft dit te maken met het soort abbo ook? Ik heb maar een My10, dus, veel verdienen ze niet aan mij
Maar oooh zo veel dank voor de link mannen!! Vrijdagochtend Gent! edit: ofwel wordt dit chronologisch gedaan en heb ik die snelle reactie op het werk gehad en mijn werkmail ingevuld :-D |
|
|||
|
|||
Ja staat er ook niet tussen
|
Er zijn 20 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 20 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|