//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT ik heb 10 min geleden de mail ontvangen en ik ben mobistar abonnee, had daarvoor ook al gereserveerd, maar als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1401  
Oud 28-07-10, 11:23
lolsmurf's schermafbeelding
lolsmurf lolsmurf is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: België
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
ik heb 10 min geleden de mail ontvangen en ik ben mobistar abonnee, had daarvoor ook al gereserveerd, maar als ik klikte op 'reserveer nu je iPhone4', dan kwam ik op exact dezelfde pagina uit als eerder in de dit forum doorgegeven
Mooi, dan is onze reservering 100% geldig, woehoew!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1402  
Oud 28-07-10, 11:24
tommie's schermafbeelding
tommie tommie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 69
Standaard

Nou, als nederlander ook maar gereserveerd, ben benieuwd hoe het gaat lopen, supervet dit! Hoop niet dat ze gaan zeuren om een random 04 nummer...
  #1403  
Oud 28-07-10, 11:25
stereopanda's schermafbeelding
stereopanda stereopanda is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boeke Bekijk bericht
Ik vraag mij één ding af : zonder dit forum kon het dus niet, want officieel hebben we dus nog geen mail ontvangen van mobistar. Op hun wegpagina is trouwens ook daar niks over te vinden. Alleen NU krijgen we de prijzen te zien.
De url is trouwens ook niet aangepast voor de reservering : er staat nog altijd : Mobistar - iPhone Doet mobistar dan echt geen moeite om de url aan te passen ?
Verdorie ik twijfel hé..... In ieder geval heb ik de bevestigingsmail dat ik de iphone 4 mag ophalen. Maar waar blijft de mail dan ?
Dit is toch geen grap hé zeg. Zou wel een ergg misplaatste grap zijn dan.
Toch bedankt.
Mijn bevestigingsmail kwam toch echt van noreply@mobistar.be dus het is zeker origineel
__________________
Windows says: reboot.. Linux says be root!
  #1404  
Oud 28-07-10, 11:25
nootje16g nootje16g is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 42
Standaard

Juist mail ontvangen. De prijzen zijn nog altijd niet aangepast, weet iemand of mobistar vrijdag toch mag zeggen dat de prijs niet correct was bij de bestelling? Of moeten ze ons de iphone verkopen aan de prijs die nu vermeld staat?
  #1405  
Oud 28-07-10, 11:25
jonasvdc's schermafbeelding
jonasvdc jonasvdc is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door firestarter Bekijk bericht
Dat ligt eraan, ik weet niet hoe het vorig jaar ging met het valideren van je reservering aan de deur.

Weet iemand dat?

Hebben ze een lijst met namen en controleren ze die namen adhv je paspoort ofzo?
Jep, ze hebben een lijst met namen, er stonden vorig jaar twee "bodyguards" aan de duur. Je naam moest op de lijst staan voor je binnen mocht.
__________________
 MacBook 15" - i5 2.53Ghz - hi-res
 iPhone 4 32GB (zwart) iOS 5.0  Apple iPhone developer
  #1406  
Oud 28-07-10, 11:26
stereopanda's schermafbeelding
stereopanda stereopanda is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonasvdc Bekijk bericht
Jep, ze hebben een lijst met namen, er stonden vorig jaar twee "bodyguards" aan de duur. Je naam moest op de lijst staan voor je binnen mocht.
Maar dan heb ik nog geen antwoord op de vraag of je ook twee blaadjes mee kunt nemen? Eentje voor jezelf en eentje voor je vader die niet aanwezig kan zijn op vrijdag. Sommige mensen moeten namelijk gewoon werken
  #1407  
Oud 28-07-10, 11:27
Arax Arax is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 19
Standaard

Toch raar:

1. Url is niet aangepast

2. prijzen kloppen niet. Alhoewel op de pre order pagina staat "aanbevolen verkoopprijs"
terwijl er op de mobistarpagina "maximum verkoopprijs" staat

3. onderaan mijn reserveringsmail staat er Copyright 2009!
  #1408  
Oud 28-07-10, 11:27
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stereopanda Bekijk bericht
Maar dan heb ik nog geen antwoord op de vraag of je ook twee blaadjes mee kunt nemen? Eentje voor jezelf en eentje voor je vader die niet aanwezig kan zijn op vrijdag. Sommige mensen moeten namelijk gewoon werken
hebben mensen hier vorig jaar ervaring mee? want dat lijkt me wel interessant
  #1409  
Oud 28-07-10, 11:27
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Is deze mail nu geldig?
__________________
Mac Mini - 2GHz  iMac 27" - 2,8GHz i5  MacBook Air 13" - 1,8GHz i7  iPad 2 - 64GB  www.applepedia.be
  #1410  
Oud 28-07-10, 11:27
iPhoneSteven iPhoneSteven is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nootje16g Bekijk bericht
Juist mail ontvangen. De prijzen zijn nog altijd niet aangepast, weet iemand of mobistar vrijdag toch mag zeggen dat de prijs niet correct was bij de bestelling? Of moeten ze ons de iphone verkopen aan de prijs die nu vermeld staat?
Volgens de wet op de handelspraktijken, moet de prijs juist afgebeeld staan bij aankoop van het product. Dit is enkel een link, amper officieel te vinden. Zal niet pakken vermoed ik. Vrijdag staan de prijzen echt wel correct en betalen we toch mooi de volle pot voor onze iPhone 4! Maar we zullen hem toch wel hebben hé
  #1411  
Oud 28-07-10, 11:28
jonasvdc's schermafbeelding
jonasvdc jonasvdc is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stereopanda Bekijk bericht
Maar dan heb ik nog geen antwoord op de vraag of je ook twee blaadjes mee kunt nemen? Eentje voor jezelf en eentje voor je vader die niet aanwezig kan zijn op vrijdag. Sommige mensen moeten namelijk gewoon werken
Vrees er voor dat dit niet zal lukken... Bestel gewoon een tweede op u naam en kijk of dit lukt? Je kan maar proberen hé.
  #1412  
Oud 28-07-10, 11:28
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stereopanda Bekijk bericht
Maar dan heb ik nog geen antwoord op de vraag of je ook twee blaadjes mee kunt nemen? Eentje voor jezelf en eentje voor je vader die niet aanwezig kan zijn op vrijdag. Sommige mensen moeten namelijk gewoon werken
Je kan toch gewoon proberen? Ik raad u aan gewoon jou papier te laten zien bij binnenkomst en bij de kassa gewoon die 2 papieren af te geven..
Als lukt des te beter, lukt het niet? dan heb jij zeker je iPhone en je vader gaat dan de week erna maar eens terug he..
__________________
http://www.twitter.com/W_ess
  #1413  
Oud 28-07-10, 11:29
lwie lwie is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 27
Standaard

en plots is iedereen wakker zalig toch
  #1414  
Oud 28-07-10, 11:29
JungleJoker JungleJoker is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nootje16g Bekijk bericht
Juist mail ontvangen. De prijzen zijn nog altijd niet aangepast, weet iemand of mobistar vrijdag toch mag zeggen dat de prijs niet correct was bij de bestelling? Of moeten ze ons de iphone verkopen aan de prijs die nu vermeld staat?
In princiepe zouden ze het volgens de wet moeten verkopen aan de prijs die (foutief) op de site geadverteerd was. Je zou er een zaak van kunnen maken en ze beschuldigen van verkoopsbedrog, maar ik zou vrijdag gewoon de echte prijs betalen voordat iemand anders er mee weg is
  #1415  
Oud 28-07-10, 11:29
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonasvdc Bekijk bericht
Jep, ze hebben een lijst met namen, er stonden vorig jaar twee "bodyguards" aan de duur. Je naam moest op de lijst staan voor je binnen mocht.
Hopelijk dan geen miserie voor namen die te vroeg gereserveerd hebben?
En hopelijk werd de stock wel al correct uitgerekend bij deze reservatie.

Howow
  #1416  
Oud 28-07-10, 11:29
Arax Arax is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 19
Standaard

@ nootje16G

kan je geen screenshot van de mail van mobistar er even op zetten?

ben ook mobistar en ingeschreven op nieuwsbrief maar nog steeds niets ontvangen.
  #1417  
Oud 28-07-10, 11:29
Dbr Dbr is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 39
Standaard

Hopelijk kan ik hem op krediet kopen zoals vorig jaar
  #1418  
Oud 28-07-10, 11:30
proXify proXify is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Oostende
Berichten: 145
Standaard

iemand heeft gebeld naar de klantendienst en heeft gezegd dat er geen link staat op hun website, maar als je een bevestiging hebt ontvangen is het echt zei ze. Het is dus geldig
En ik vermoed dat eerst de abonnees toch die mail krijgen, dan de gewone mobistar klanten en dan al de rest...
  #1419  
Oud 28-07-10, 11:31
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

even melden, dit is de tekst op de mail:

Beste xxx,
Zoals je wellicht weet is de nieuwe iPhone 4 vanaf 30 juli beschikbaar. Voor de lancering hebben we maar een beperkt aantal toestellen ontvangen. Aangezien jij reeds klant bent bij Mobistar, krijg je de kans om als eerste een exemplaar te reserveren.
Tien Mobistar Centers zullen op 30 juli vanaf 7 uur 's ochtends speciaal voor jou openen. Zo kan je als eerste jouw gereserveerde exemplaar kopen. Wees er op tijd bij, want na 10 uur gaan onze deuren open voor iedereen.
Met zijn nieuwe scherm, multitasking en een prachtig nieuw design, is de iPhone 4 een hele nieuwe ervaring. Wees er dus snel bij. En reserveer jouw toestel nu online. Want met de iPhone 4 wordt opnieuw alles anders.


Daarin staat duidelijk in dat het voor mobistarklanten is... probleem voor de niet klanten??
  #1420  
Oud 28-07-10, 11:31
DaFre DaFre is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door proXify Bekijk bericht
iemand heeft gebeld naar de klantendienst en heeft gezegd dat er geen link staat op hun website, maar als je een bevestiging hebt ontvangen is het echt zei ze. Het is dus geldig
En ik vermoed dat eerst de abonnees toch die mail krijgen, dan de gewone mobistar klanten en dan al de rest...
ok safe dan
Reageren



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:13.