iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Welk GSM nr hebben de hollanders gebruikt??? Ik krijg een foutmelding op het nummer....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welk GSM nr hebben de hollanders gebruikt???
Ik krijg een foutmelding op het nummer. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
dat zijn de oude prijzen van de 3gs dus ik denk dat daar ergens nog een foutje zit.
|
|
|||
|
|||
prijs op website klop idd niet maar in de bevestiging staat niets van prijs vermeld bij mij.
|
|
||||
|
||||
Screenshot genomen van de prijzen! 32GB black besteld en binnen, juij!
|
|||
|
|||
waar is die huidevetterstraat trouwens ?
|
|
||||
|
||||
gereserveerd en mail bevestiging gekregen !!
Beste, Goed nieuws: we hebben je nieuwe iPhone 4 32GB black voor jou gereserveerd. Je kan je iPhone afhalen tijdens de exclusieve ontbijtsessie van 30 juli tussen 7 uur en 10 uur in het Mobistar Center *************. Vanaf 7 uur 's morgens is dit Mobistar Center alleen open voor iPhone-fans zoals jij. Bovendien verwelkomen we je met een lekker ontbijt. Kom je langs? Druk dan deze mail af en neem hem mee als bewijs dat we je hebben uitgenodigd. Ons team in het Mobistar Center zorgt voor de rest. Kan je niet op de ontbijtsessie aanwezig zijn? Probeer dan zeker om dezelfde dag nog binnen te springen. Anders loop je het risico dat alle iPhones 4 al de deur uit zijn. Indien dit het geval is, surf naar www.mobistar.be/iphone voor een update over de leveringstermijn in je Mobistar Center. Bedankt voor je reservering en veel plezier met je nieuwe iPhone. Het Mobistar-team |
|
|||
|
|||
En besteld. Gelukkig een Vlaamse kennis die gisteren nog een pre-paid kaartje had geregeld voor me.
Dat nummer ingevoerd als Nederlander en besteld. Whoosh! Vriendin wou echter ook 1, deze heb ik laten reserveren met een 'fake-nummer'. Zouden ze daar lastig over gaan doen? |
|
|||
|
|||
Prijzen nog niet aangepast?
Pagina mocht nog niet gezien zijn ook é Hopelijk blijft deze mail dan wel geldig! |
|
|||
|
|||
Hoe hebben jullie je mobiele nummer ingevuld? 0031, +31?
|
|
|||
|
|||
Besteld! Thx gasten voor de link. Binnenkort hele voorraad uitverkocht zonder dat ze de mail verstuurd hebben
Als dat maar goed komt |
|
|||
|
|||
Jaja jongen eindelijk
Laatst gewijzigd door ABry; 28-07-10 om 11:25. |
|
|||
|
|||
Bedankt proXify! Al vraag ik me wel af hoe je aan die mail komt? Gewoon uit nieuwsgierigheid...
|
|
|||
|
|||
YEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Ik heb een 32 GB versie (natuurlijk in het zwart) ! Ik veronderstel dat de meerderheid van jullie een 32gb versie bestelt?? AFSPRAAK vrijdag om 7u00 aan het Mobistar Center Gent-Lange Munt !!! |
|
|||
|
|||
Klopt de prijs?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Raar, heb er een besteld maar ik krijg toch geen bevestigingsmail...
|
|
|||
|
|||
Whooow! Hartelijk bedankt voor de link, ik en m'n vrouw hebben beiden eentje kunnen reserveren in Leuven!!
This REALLY made my day!! |
|
|||
|
|||
Ook besteld ...
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 16gb bestelt, arme student weet je wel
|
|
|||
|
|||
Ik heb maar gewoon een fake nummer gebruikt we zien wel aanstaande vrijdag.
|
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|