iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) 1ste vraag: Het leveren van de iPhone 4 bij een Apple Store duurt wat langer. Want Mobistar geeft voorrang aan zijn eigen winkels. 2de vraag: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
1ste vraag: Het leveren van de iPhone 4 bij een Apple Store duurt wat langer. Want Mobistar geeft voorrang aan zijn eigen winkels.
2de vraag: Gewoon een microsim bij je provider halen. Hebben ze normaal op voorraad. 3de vraag: Als je veel op het internet wilt gaan zou ik gaan voor een abonnement. Pre-pay gaat ook.
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm Laatst gewijzigd door Pascal717; 02-08-10 om 02:13. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Er zijn mensen bij die dus ook hun toestel hebben van vrijdag maar deze hebben gele vlekken en deze kunnen dat ook aantonen, wat moet je gaan doen als ze in de shop waar je je iphone 4 hebt gekocht het vertikken? Stel je eens in die mensen hun plaats voor dan, wat kan je dan nog in godsnaam gaan doen zodat je een nieuwe in de plaats krijgt?
Het probleem is allesins geweten, apple heeft zelf gezegd dat mensen die dit probleem voorhebben een nieuwe in de plaats voor krijgen, daar kunnen ze toch echt niet aan onderuit toch in de mobistar centra? Het is iets dat geweten is, iets waar de eigenaar niet aan kan doen en je hebt uiteraard garantie op. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat het inderdaad zo is, maar ik heb er toch sterk mijn twijfels over.
En het valt eigenlijk zelden op, maar eens dat je ze ziet, kan je er niet meer naast kijken natuurlijk . Ik geef ze nog een paar dagen, en dan ga ik toch ook eens langs mobistar hoor. |
|
||||
|
||||
Apple gebruikt een product om het lcd scherm en het touchscreen aan elkaar te lijmen. Dat geeft een gele schijn op het scherm. Dat zou na een paar dagen verminderen en dan gans verdwijnen. Ik heb er bij mijne iPhone 4 geen last van.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ze die persoon echt tegen werken dan kan het me niet schelen ik deze niet persoonlijk ken, dan ga ik bij die gast en ga ik er mij mee moeien, die persoon kan zich niet zo verstaanbaar maken als ons snap je en kan niet praten of toch niet zoals ons, ik ben zelf geen heilige pater maar als men van zoiets zou misbruik maken daar kan ik echt pissed om zijn. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
De kans dat ze hem omruilen is erg klein, hoogst waarschijnlijk zullen ze hem dan opsturen voor reparatie en ben je hem meteen een tijdje kwijt.
Op de launchdag mochten toestellen ook niet meer omgeruild worden eens ze de winkel verlaten hadden, en ze hebben waarschijnlijk geen toestellen in voorraad om meteen om te ruilen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus mensen mogen zich echt niet laten doen want anders zouden ze er misbruik van maken mss bij mobistar ofzo. Ze zijn in feite verplicht. Ik denk trouwens niet dat je zoiets kan herstellen of ze zouden een volledig niewu scherm ofzo moeten opplaatsen ofzo, weet ik veel . Maar het punt is je normaal gezien een nieuwe in de plaats moet krijgen, dat heeft apple duidelijk laten verstaan. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is allesins nooit leuk voor deze die het voorhebben natuurlijk maarja, het is nu zo dus je moet al hopen ze bij mobistar niet belachelijk gaan doen, mocht ik dit nu zijn tegen gekomen en stel ik strakskes naar de shop ga en ze willen deze niet omruilen wees er dan maar zeker van ik er alles zou aan doen dit zelfs op het nieuws zou komen, een smske sturen naar 4040, ik ben er zeker van er een kans is vtm zoiets wel op tv zal willen tonen, het is toch wel straf nieuws dan . |
|
||||
|
||||
Iedere dinsdag krijgen ze een nieuwe voorraad. Dan zou ik zeker dinsdag avond eens informeren bij een Mobistar Center
|
|
|||
|
|||
Kan je bij de meeste mobistar centers gewoon een iPhone krijgen zonder reservatie? :s Want Mobistar is redelijk wanordig dus ik ben redelijk de war kwijt (a)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hadden ze niet ooit gezegd dat ze daar niet mee werkten?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@Pascal: Je moet niet denken, je moet weten! Er zijn Mobistar's die alsnog NIET reserveren. Het is dus een grote tomola: wel / niet/ wanneer / waar... ;-)
|
|||
|
|||
Net naar 2 centers in Genk gebeld, ze doen geen telefonische reservaties. Helaas.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zou er maar wat graag 2 van 32GB willen halen zij ze, maar om erheen te rijden met het risico dat ze er niet meer zijn vind ik te gek worden. Het is 2,5 uur rijden voor mij |
|
|||
|
|||
Stop 's met bellen...ze nemen al de telefoon niet meer op en ik wil inlichtingen of mijn identiteitskaart daar vrijdag niet gebleven is...grrrrrr
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|