iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door xa4cornelis Ik ben net met een vriend bij mobistar Meir geweest, even gereserveerd, hij was pas de 5de op de lijst, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Was de 5e plaats voor de 16gb versie en kon je tegelijk voor 2 Iphones aanbetalen?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nou mij niet
Ik had mijn 3G al verkocht mis hem vreselijk. Ik heb nu een oude nokia, kan niet mailen en niet internetten, en nog veel meer niet.... Alleen bellen, ouderwets zeg. Maar ik straks mijn Iphone 4 extra waarderen. Ik hoop dat ik hem over 3 weken heb. |
|
|||
|
|||
Dan was je even voor mij Ik was er rond 17.30...
Ik sta nu 11e voor de 32GB, de 16GB kon je al niet meer bestellen... Ben benieuwd wanneer ik hem zal hebben, want op de bestelbon staat 30 september... Bij jou? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mij staat ook 30/09/2010. Laten we maar hopen dat het een pak vroeger is, ik heb veel te veel zin om die nokia uit het raam te gooien xD |
|
|||
|
|||
Haha, gelukkig heb ik mn 3G nog, heb hem aan mn pa beloofd, dus wanneer ik de 4 heb, geef ik de mijne gewoon aan hem ;-). K hoop wel ook dat hij er sneller is dan binnen 2 maand...
|
|
||||
|
||||
Dacht op releasedag gehorod te hebben dat ze er 35 in totaal hadden (toen ik langsliep). Dusja als volgende lading ook zo nice is. ^^
En ik geloof niet dat ze maar per 2 maand maar 2x15 stuks gaan verkopen |
|
|||
|
|||
Bij de lange munt hadden ze er nog 44 nadat ze alle reservaties hadden gedaan... Dus k denk dat ze er zelfs nog een pak meer hadden Laat ons hopen he ;-)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Gelukkig heb ik de mijne al van vrijdag en is deze voor m'n pa. :-D |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Contactgegevens & routeplan voor mobistar centers Mol, Geel en Herentals |
|
|||
|
|||
Was die maat van je op de 5e plaats voor de 16GB? Ik ben voornemens toch naar deze zaak te gaan en me aanbetaling te doen.
Aardig van M* Mol dat ik me vrijblijvend op de lijst heb kunnen zetten. Maar ben toch bang dat het daar wat langer gaat duren, vooral vanwege het feit dat ik uit NL moet komen. |
|
|||
|
|||
Als je een iPhone gereserveerd hebt (zonder voorschot) en je bent het moment wanneer de winkel opgenaat niet daar, geven ze het toestel dan meteen aan iemand anders?
|
|
||||
|
||||
Vorig jaar in Deinze had ik toen 24 uur om hem af te halen daarna gingen ze hem aan iemand anders geven
|
|||
|
|||
Citaat:
Zal ook wel van winkel tot winkel afhangen dan. In Mol vertelden ze mij dat als ik bericht krijg dat mijn toestel er is, dat ik dan enkele dagen heb om langs te komen. Er zijn nu eenmaal mensen die wegens werk ofzo niet direct kunnen gaan he, dus het zou stom zijn als ze die niet énkele dagen willen bijhouden. Laatst gewijzigd door FenixStyle; 03-08-10 om 00:10. |
|
|||
|
|||
Bedankt, hoop dat dit ook zo is, dat ik het in de avond nog kan komen halen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
16gb ja, wij zijn nl'ers was geen enkel probleem. |
|
|||
|
|||
Voor degene die zich afvragen hoe goed de iPhone het 's avonds doet op (openlucht) concerten:
YouTube - Golden Earring - When The Lady Smiles @ Lokerse Feesten 2010 Paar uur geleden gefilmed op de Lokerse Feesten, ongeëdit op Youtube geplaatst. (Vergeet 720p niet te selecteren) |
|
|||
|
|||
Dank voor het antwoord. Ik ga daar vandaag heen en ga ook mijn aanbetaling doen voor twee iphones. En met Godswil hopen dat ik hem meteen meekrijg. Ik las ergens dat ze dinsdag en vrijag beleverd worden.
|
|
|||
|
|||
Vandaag Lommel en Mol proberen
|
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|