iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de mensen die nog een iPhone 16 g willen en die daarvoor naar Roeselare willen rijden pm me even, geef ik je mijn naam, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voor de mensen die nog een iPhone 16 g willen en die daarvoor naar Roeselare willen rijden pm me even, geef ik je mijn naam, (gratis). Ik had hem gereserveerd,waarschijnlijk hebben ze hem nog.Ik zou hem gisteren hebben opgehaald maar ik redde het niet.Het is de moeite waard om te proberen, waarschijnlijk kan je hem dan opzij laten leggen zoals ik dat had gedaan en vandaag
ophalen.ze gaan rond 10:00 uur open, dus wees er snel bij. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Had een 32gb gereserveerd bij MC Wijnegem, ik dacht de 10de augustus.
Ben hem 24ste mogen gaan ophalen.. Het is dus niet zo gek om bij de grote MC's te reserveren (was hier in de topic iets over gezegd dat er 3 waren), krijgen duidelijk meer stock binnen. 16gb was al veel eerder geleverd... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net Saturn in Antwerpen gebelt. Hadden gisteren een levering van een 30 tal Iphones binnen gekregen waarvan de laatste 5 min. voor mijn telefoontje de deur uit was gegaan
|
|
|||
|
|||
Zijn er al mensen geweest die hem sinds de 15e bij de MediaMarkt op de Keyserlei (Antwerpen) hebben kunnen ophalen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien moeten we hiervoor een aparte thread opstarten... kwestie van niet altijd hier te zitten posten (en al die andere dingen te moeten lezen ) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie hier: https://forum.iculture.nl/f18/i...ediamarkt.html Edit: Moderator was het er niet mee eens, en heeft hem samengevoegd met het topic GO FOR Mediamarkt.. ;-) Laatst gewijzigd door Toet1; 26-08-10 om 15:02. |
|
|||
|
|||
in de saturn in brugge heb ik er deze middag een kunnen bemachtigen. Iemand had z'n bestelling van gisteren niet opgehaald waardoor ik die kon overnemen
Het is wel een 32gb geworden, maar goed, zo'n kans kon ik niet laten liggen |
|
|||
|
|||
Morgen MOETEN ze gewoon leveren aan de MM in Antwerpen, anders word ik zot...
Een heel weekend wachten en daarna een hele week herexamens... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Thx! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben dit hele weekend in antwerpen en ik zou dolgelukkig zijn als ik dit weekend toch met een iphone 4 naar huis ga, iemand nog tips waar ze op het moment zonder reserveringen nog iphones te liggen hebben, ben inmiddels al bij een paar winkels geweest (mobistar center meir, saturn in stadsfeestzaal). eventueel voor mensen die een iphone hebben gereserveerd en inmiddels al 1 hebben.
|
|
||||
|
||||
ik kan volgende week mijn in juni bestelde iPhone 4 eindelijk gaan afhalen bij easym leuven
|
|
|||
|
|||
IK heb er vandaag 2 te pakken gekregen een 16g en een 32g
De 16g doe ik weg. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Niet in ne mobistarwinkel daar moest ik wachten tot oktober.
Had 5 mobistarwinkels gebeld en overal hetzelfde 1 andere winkel en daar zeiden ze kom maar halen |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 19 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 19 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|