iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Uiteindelijk heb ik besteld bij Krefel in Dendermonde. Ik was nog nooit een Krefel winkel binnengeweest en ik moet zeggen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Micro sim was daar overigens alleen verkrijgbaar met contract. Aangezien ik uit NL ben en mijn geknipte sim niet helemaal vertrouwde heb ik een micro sim prepaid (herlaadkaart) gehaald bij Mobistar zodat ik hem in elk geval direct kon gebruiken na activeren. Dat was maar goed ook, mijn geknipte KPN sim hield er na enkele uren mee op. Micro sim die ik in augustus had besteld bij KPN (17 euro!) was trouwens niet meer te gebruiken, je moet hem (althans bij KPN) binnen een maand activeren volgens de KS. Nieuwe besteld en volgende dag lag hij in de bus. Belgische prepaid micro sim werkte overigens prima en best handig, kon gelijk aan de slag. De rest maak ik wel op als ik weer in België ben |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@ kuotje:
wanneer heb je besteld bij Turnhout? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ooh okay thanks!
ik heb de 11e besteld volgens mij welke versie heb jij besteld? want van de 16GB waren er meer wachtenden en toen heb ik maar gekozen voor de 32BG |
|
|||
|
|||
De meerderheid kiest idd voor 16GB, maar er worden er ook meer van geleverd. De uiteindelijke wachttijd zou dus wel eens even lang of nog langer kunnen zijn voor 32 GB.
|
|
||||
|
||||
ben voor de 16gb gegaan, ik heb niks aan 32gb dus wacht ik mss liever iets langer. Maar zoals DePaul al zegt er worden er meer van 16gb geleverd.
en er waren idd genoeg wachtende 15 voor me ofzo. maar ben ondertussen ook zoekende naar een iphone voor 700euro ongeveer. die ik rechtstreeks nu bij iemand kan ophalen bijvoorbeeld. dusja dan gaat de tijd wel lekker voorbij |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ja helaas zoek ik een simlockvrije( en nieuw ). toch bedankt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zou een Iphone 4 willen kopen in de regio van mechelen , maar ikheb geen zin om weken te w8en op mij iphone , wat is het beste volgens jullie ? Een beetje rondbellen naar winkels of gewoon wat winkel afgaan ? Krefel,MM,Saturn ?
|
|
|||
|
|||
Bij Vanden Borre worden er 750 toestellen van 16GB verwacht op 7 oktober.
Dus als je hem besteld in jou dichtsbijzijnde Vanden Borre, heb je hem de 10e in je winkel liggen. (ik ben een Vanden Borre medewerker) |
|
|||
|
|||
Dus de 10de oktober komen ze binne ? En kosten die dan evenveel als in de mobistar shops ? (:
|
|
|||
|
|||
Jullie krijgen geen 32Gb versies??
|
|
|||
|
|||
Nee de 7e komen ze binnen.. Dus als je er eentje besteld, dan heb je hem de 10e in jou vdb liggen..
Hij komt niet automatisch op vooraad in elke vdb.. Omdat er momenteel al 680 in bestelling staan... 32Gb krijgen wij ook binnen.. Maar minder, en daar weet ik ook niet de actuele stand van bestellingen van.. Laatst gewijzigd door sanderwetters; 22-09-10 om 10:36. |
|
|||
|
|||
Ik sta al een maand op de lijst bij Mobistar, voor een 32GB, maar ze komen amper binnen, volgens mij wordt het midden oktober
|
|
|||
|
|||
Vandaag komen iphone's 4 binnen 16gb en 32gb! Wie de snelste is zal er een hebben Colba Wetteren!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|