iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben net bij mobistar in Turnhout geweest en de moed zakt me even in de schoenen. Ze hebben het daar over een levertijd van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben net bij mobistar in Turnhout geweest en de moed zakt me even in de schoenen. Ze hebben het daar over een levertijd van 2 tot 4 maanden (!!)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nou dat lijkt me wel erg lang. Maar ja Mobistar hè? Ik zou toch echt ergens anders reserveren bijv bij mediamarkt of saturn.
|
|
|||
|
|||
IK heb nog een 16g over is nog geseald. Je mag alty een goed bod doen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij ook.
|
|
|||
|
|||
Weet ik maar kan het er spijtig genoeg niet zetten. Heb niet genoeg berichten gepost komt erop.
|
|
|||
|
|||
Ik ben ondertussen even gaan zoeken naar andere winkels die iphones verkopen en ik heb nu een iphone 4 32GB naast me aan het syncen.
Ik heb hem gevonden bij Krefel in Turnhout. Er waren er toevallig net een paar binnen gekomen en aangezien er voor de 32 maar 3 reservaties waren, heb ik er zo een mee kunnen nemen. Ik ben blij in ieder geval |
|
|||
|
|||
weet er iemand waar ik een iphone 4 32 gb zou kunnen kopen zonder reservatie? Liefst in regio west-vlaanderen. Ik sta al veel te lang op een lijst in waregem als 3e en dat telefoontje komt maar niet...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Naja het lijkt er toch wel op dat je vanaf nu je i4 binnen de week toch zeker hebt als je hem besteld, niet?!
|
|
|||
|
|||
Eergisteren avond besteld via de webshop van Mobistar, vanmorgen al thuis gebracht door de postbode, een aanrader dus voor iedereen die twijfelde het toestel online te kopen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Geniet ervan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zou idd wel stom zijn moesten de iPhones die ze op voorraad hebben eerst naar de mensen sturen die online besteld hebben ipv naar hun winkels...
|
|
|||
|
|||
Het lijkt er toch op dat ze dit zo doen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb net mobistar center aalst gebeld (gereserveerd 30 juli) , sta nu op plaats 43. Heb gevraagd of de leveringen sneller begonnen te komen, maar belijkbaar niet, ik moet nog 2-3 weken minstens wachten... Life ain't fair, sommige mensen bestellen een week terug en hebben hem reeds :'(
Maarja als ik hem dan eindelek heb zal het 10 keer zoveel het wachten waard zijn |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|