iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Op 16 oktober, over ruim een maand kan ik ook overschakelen van abbonement. Ik gan dan ook voor de Iphone 4 met simonly. Of ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op 16 oktober, over ruim een maand kan ik ook overschakelen van abbonement. Ik gan dan ook voor de Iphone 4 met simonly. Of ik hoop dat Vodafone (nederland) hem dan kan aanbieden voor een redelijk bedrag. Is dit niet mogelijk dan reis ik af naar Belgie om er daar een te scoren. Hoop dus dat de levertijden een beetje inkrimpen. Is toch eigenlijk absurd dat je zolang moet wachten op een toestel. Is het trouwens gewoon mogelijk om als nederlander een Iphone te reserveren? Ik zou er ook voor kunnen kiezen om een 3Gs te nemen. Maar voor die paar euro extra in de maand wat me dat nu gaat kosten kan beter de 4 nemen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Uiteraard kan je als Nederlander zijnde ook reserveren, alleen is het natuurlijk vervelend voor de Belgen die nog altijd aan het wachten zijn e
Maar die levertijd gaat zeker inkrimpen hoor! |
|
|||
|
|||
Net bij Krefel Aalst geweest. De 32 gb was beschikbaar, maar heb mij op de wachtlijst gezet voor de 16gb. Men zij dat ik hem normaal gezien binnen een week zou hebben. Zoniet zou ik eventueel mij van de wachtlijst kunnen schrappen, en mijn voorschot van 20€ terugkrijgen. Handig als ik hem dan toch nog ergens anders kan bemachtigen.
Ik sta nu al bijna een maand op de wachtlijst van Mobistar Ninove (zonder voorschot), maar verwacht er niet meer veel van. Mobistar Aalst zal wss nog altijd een gigantische wachtlijst hebben vermoed ik, aangezien Mobistar als enigste officiele verdeler zelf bijna niets krijgt (of wil verdelen). Lab9 in Aalst wacht nog op hun eerste echte levering. Het is duidelijk dat je de meeste kans maakt bij de ketens die hun hoofdzetel in Duitsland hebben (Mediamarkt & Saturn, Krefel,...). Voor de gelukzakken onder ons, waag je kans op Mobistar online. |
|
|||
|
|||
Net bij Krefel Aalst geweest. De 32 gb was beschikbaar, maar heb mij op de wachtlijst gezet voor de 16gb. Men zij dat ik hem normaal gezien binnen een week zou hebben. Zoniet zou ik eventueel mij van de wachtlijst kunnen schrappen, en mijn voorschot van 20€ terugkrijgen. Handig als ik hem dan toch nog ergens anders kan bemachtigen.
Ik sta nu al bijna een maand op de wachtlijst van Mobistar Ninove (zonder voorschot), maar verwacht er niet meer veel van. Mobistar Aalst zal wss nog altijd een gigantische wachtlijst hebben vermoed ik, aangezien Mobistar als enigste officiele verdeler zelf bijna niets krijgt (of wil verdelen). Lab9 in Aalst wacht nog op hun eerste echte levering. Het is duidelijk dat je de meeste kans maakt bij de ketens die hun hoofdzetel in Duitsland hebben (Mediamarkt & Saturn, Krefel,...). Voor de gelukzakken onder ons, waag je kans op Mobistar online. |
|
|||
|
|||
Oops. Per ongeluk 2x verstuurd. Kan ik een post verwijderen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik was net te laat, ze waren al weg. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dankzij u tip heb ik nog snel de laatste 32 Gig kunnen gaan halen, staat hier nu naast mij te blinken....norgaamls Thanks, begon het wachten meer dan beu te worden!!! |
|
|||
|
|||
wat is nu de beste manier op je iphone 4 te bestellen als je nog niet hebt gereserveerd?
Allerlei winkels afgaan of proberen online te bestellen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij vermoed dat de 32 gigs komende week zeker gaan geleverd worden, de 16 in de komende weken! Is maar een voorstel!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Half augustus iphone 4 16Gb bestelt in fnac Brugge binnen enkele uren eindelijk in mijn bezit
|
|
|||
|
|||
gisteren effe gaan kijken in Mediamarkt Oostakker. Ze hadden net een levering van 3 Iphones gekregen. k heb er dus gelukkig eentje kunnen kopen (16gb) en dit zonder reservatie
|
|
||||
|
||||
Bij the phone house is 't duidelijk nog uitsluitend op reservatie. Ze hadden gisteren duidelijk 'n batch binnengekregen en ik was de eerste om te arriveren nadat ik opgebeld was.
|
|
|||
|
|||
Wanneer heb jij de jouwe besteld dan en waar? Ik heb de mijne 12augustus besteld in TPH Aalst. Nog steeds niets gehoord. --'
|
|||
|
|||
Hallo,
ik ben vanmiddag ZONDER RESERVATIE een iphone4 32gb gaan ophalen in de Krefel winkel in Wilrijk. Het was echter de voorlaatste. Ik heb wel het gevoel dat er nog 16gb exemplaren aanwezig waren. Bij Mobistar in Evere (jawel, de winkel onder hun hoofdkwartier) kan je er één kopen als je een zgn "team member" bent. Aangezien ik daar niet werk ... noppes! Mij zien ze daar niet meer ... Ramses |
|
|||
|
|||
Ik heb net gebeld met mobistar heist op den berg. Ik heb mijn iPhone
16 augustus ongeveer laten bestellen en de verkoper wist me te vertellen dat er nog 14 personen voor mij waren die hun iPhone nog moesten krijgen, hij zei ook dat IK ongeveer binnen 2 à 3 weken de mijne mocht komen ophalen.. Nog even geduld dus ! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben aangenaam verrast van hoe goed dit ding werkt. Fanboys noemen het soms wel 'ns de "jesus phone", en het ding kan inderdaad erg veel taken van een volwaardige computer overnemen. Die retina display is inderdaad ongelofelijk. Stel je 'ns een 22" retina display pc-monitor voor, of een 42" retina display televisie. Laatst gewijzigd door JohnnyricoMC; 04-09-10 om 17:30. |
|
|||
|
|||
12 augustus... dat is echt belachelijk lang dat jij al wacht dan!
Zonet bij een M*C binnengeweest en die verkoper dacht dat het 2 weken zou duren. Heb het maar niet gedaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Rondje gedaan die dag en bij 1 zaak gereserveerd en nog steeds niet gehoord. Wel inmiddels na een mailtje gehoord dat ik nog op de lijst sta.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|